Hakutulokset

  1. Ä

    Paljonko olisit valmis maksamaan meidän talosta?

    Ollaan tässä hieman mietitty talon myymistä ja ajattelin hieman kysellä paljonko tästä vois saada. Eli 1997 rakennettu perinne mallinen puutalo. Neliöitä jotain 190. Alakerrassa 1mh,ph, s, khh, tupakeittiö, vh,2wc, eteinen ja tuulikaappi. Yläkerrassa 2 mh, wc, varasto, iso oleskelu tila ja...
  2. Ä

    1-vuotis kekkerit,meny?

    Meiän mies täyti toukokuussa 1v ja meillä mm. nämä oli tarjolla, kun paljon alle 5 vuotiaita.... Meidän ukko kun on saanu syödä kaikkea pienestä pitäen... Mutta jos vinkkejä löydät: :) -täytekakku, jossa välissä banaania. Kermarahkalla koristeltuna ja suklaa rouhetta. Ja 1 v kynttilä!! :)...
  3. Ä

    Kuumekouristelevia lapsia?

    Meidän pojalla ollut yksi kohtaus... Sehän on vaaraton ja vain sairaalaan jos kohatus kestää yli puoli tuntia... En tiiä kykenisinkö itse niin kauan kattomaan... Meilläkin diatsebamia ja neuvo oli että vasta antaa se jos kouristus yli 15min... En minäkään tajunnut poikani kouristusta eka...
  4. Ä

    kotimyyjistä kyselen...

    \ Meillä alkaa juuri rakennus urakka, että ajattelin semmoista kerran viikossa keikkaa, ja jos en pääse niin 2 kertaa kuussa.... Ja en ole oikeen varma partylaitista, koska en itse tykkää tuotteista.... :( Että mun juttu ois vaatteet..... Mutta ainakin green house ja friendtex vaatii...
  5. Ä

    kotimyyjistä kyselen...

    :attn: [b]Olen miettinyt että rupeaisin jälleen myyjäksi... Mitä suosittelisitte... Onko kokemuksia?? :) Siis semmoista missä ei ole velvoitetta käydä 2kertaa viikossa yms... En halua stressiä vaan ihan harrastusta ja jos haluun vähä extraa tai vaa pois kotoo........ Vastauksista kiitollinen. =)
  6. Ä

    sadevaatteet

    :attn: Sellasia sadevaatteita ei kannata edes hankkia, joita ei voi muka pestä - kyllähän nekin likaantuu ja sitten alkavat haisemaan jne. Pk:eissakin ihan vaaditaan huoltamaan (pesemään kunnolla) lastensa kuravaatteet - haju meinaan on TODELLA karmea, jos näin ei aika ajoin tehdä (siis...
  7. Ä

    Isojalkainen lapsi?

    Täälläkin sit kans yks isojalkainen ;) :laugh: (neiti 2v4kk) - tosin pituuttakin oli viime nla käynnil 96,6cm. Jalkamittari suositteli kokoa 25, mut just se villasukkavara mekin otettiin päälle. Minkä pitunen teidän "isojalka" on?
  8. Ä

    Espoolaiset mammat hoi!! :)

    \ Aijaa... enpä oo huomannu, ku mun mielest siel ei just oo sellasta vakio "omaa porukkaa", ku siel käy niin paljon eripuolelt Espoota. Melkein joka kerralla ku ollaan oltu, ni aina on uusia kasvoja (käydään n.kerran viikossa). Tosin me ollaan käyty siel vasta toukokuusta lähtien, mut oon kyl...
  9. Ä

    Espoolaiset mammat hoi!! :)

    Käyttekö Espoon keskustan avoimessa pk:ssa (Suviniitty, Reviisorinkatu 5A, auki ti, to ja pe 9-15) - siel ainakin tapaa muita ja siel on esim. muskaria, askartelua yms. (ja toiminta on ilmaista). Me käydään siellä :wave: .
  10. Ä

    gallup:Perheenne tähtimerkit

    Äiti - skorpioni Isä - härkä Esikois tyttö - kaksonen Kuopus tyttö - härkä Tahtojen taistoja riittää :kieh: :laugh: .
  11. Ä

    2-vuotistarkastus (Gallup)

    :wave: Täällä neiti, joka oli 94cm ja 14kg =).
  12. Ä

    kertokaas...

    Päiväkodissa oon töissä (lastenhoitajana pientenryhmässä) ja meillä ainakin saa lapselle tuoda oman nokkamukin tai tuttipullonkin kotoa, jos sellasta vielä käyttää. Ja tiedämpä joissain pk:ssa olevan omatkin nokkamukit tarjolla - joten kysäseppä sieltä ryhmiksestä heidän tapoja tuon asian...
  13. Ä

    sadevaatteista

    Oon työssäni (päiväkodissa) nähnyt jos jonkin moista kurahaalaria yms. ja oon mäkin sitä mieltä, että Rukka on paras.
  14. Ä

    Toppahaalarista

    Mä oon tykänny Lassien puvuista, hinta-laatusuhde hyvä. Toisaalta... se toinen merkki (oliko Jonatan?) on mulle ihan tuntematon, ei nyt just ainakaan tuu mieleen. Ps. Yritin laittaa sun nikkis aikoinaan mun nikiks, ku kirjauduin, herjas vaan et on jo käytössä :kieh: ;) - tykkään Nalle...
  15. Ä

    Ohjelma

    Mä oon kamerakännyn kuvat lähettäny sähköpostiini multimediaviestinä ja sit tallentannu..., muita tapoja en tiedä tai en oo edes osannu ajatella.
  16. Ä

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Edellisen lapsen nimi mitä parhain ;) , meillä meinaan esikoinen Vilma Ellen ja kakkonen Veera Tuulikki :heart: =) .
  17. Ä

    MUITA 78-JA LASTEN LUKUMÄÄRÄ?

    Kahden tytön, 6/03 ja 5/05, äiti Espoosta :wave: =) .
  18. Ä

    Toukokuussa-05 synnyttäneet pinoon!!!

    :wave: Täällä 2.5 syntynyt tyttö :heart: =) . Ja Espoon Jorvissa synnytettiin.
  19. Ä

    Hyviä pihaleikkejä..

    Tää nyt ei varsnaisesti oo mikään leikki, mut meidän esikoinen 2v2kk tykkää ihan hirmuisesti ja viihtyy pitkään. Eli niinkin yksinkertainen juttu kuin teltta =) (meillä sellanen pieni 2 hengen), eikä pakosti tarvi muuta... joskus oon vieny kirjoja tms. ja kerran oli luxusta, ku vein pillimehun...
  20. Ä

    Teippivaipoista asiaa..

    Meillä esikoisella käytetty aina teippivaippoja, paitsi nyt ku ollaan just opittu päiväkuivaks ja housuvaippa (ikäänkuin pikkuhousuina) ollaan joskus varuiks laitettu esim. kauppaan (vaikka käymmekin vessassa pissalla) ... niin ja yöllä on vielä vaippa. Kakkosen kanssa tulen mitä ilmeisemmin...

Yhteistyössä