Hakutulokset

  1. V

    Oma enkelitarinani

    :hug: Täällä itken ja luen todella koskettavaa juttua! Voimia molemmille! :'(
  2. V

    Tulirokko

    Meillä korkattiin tois yönnä vesirokko... :snotty:
  3. V

    Tonnikalaa lounaaksi

    Itse söin tulista tonnikala-nuudelia! Ah, miten ihanaa!!! :p Ja salaattia kaverina... Nami!
  4. V

    Suositelkaa nyt hyvä vastasyntyneen kantoliina, tai reppu yms. JOku helppokäyttöinen?!

    Suosittelen myös Manducaa! Se on todella hyvä ja ihana kantaa kun ei koske niskoihin yms... BB:n reppu kävi minulla niskaan ja vauva oli "huonossa" asennnossa... Ks. netistä sellainen liike kun Potito, Googleta niin löydät. Sieltä oman manducani ostin ja olen edelleen todella tyytyväinen! :)
  5. V

    Meiän 2,5v oppi ruman sanan!!

    Oho... :/ Meilläkin 2,5 vuotias sanoi perkele tai voi perseenreikä! :kieh: Mutta en "kommentoinut/ottanut mitään" kantaa asiaan... Ne unohtui. Jos kieltäisit niin sitten se hokaisi että kielletty juttu, mutta jos ei "ota kuuleviin" korviinkaan niin jospa se jäis sitten pois... Tsemppiä! ;)
  6. V

    Joko olet facebookissa?

    Joo, kyllä vain... :)
  7. V

    Joulun jälkiruoka

    Meillä on ollut karpalokiisseliä ja kermavaahtoa tai rusina-luumusoppaa... Karpalo/puolukkajäädykettä... :p
  8. V

    Mitä tekisit jos nyt saisit 100e ns.ylimääräistä rahaa

    Kävisin varmaan hierojalla ja kampaajalla... Tai ostasin uuden digikameran... :whistle:
  9. V

    Vinkkejä

    Näin joulun alla piparkakkutaloja, piparkakkuja, taatelikakkua yms jouluherkkuja... Joulutorttuja...
  10. V

    Naama-aapisesta minäkin:

    mie oon retkussa siihen... :D et koukussa ollaan... :whistle:
  11. V

    onko jossain mariskooleja alennuksella?

    Olikohan Anttilassa!? :) Miekii haluun.... ;)
  12. V

    Läskin sulattajat, viikko 15 (Jaksaa, jaksaa!)

    Olen mukana remmissä vaikka olenkin aika huonosti nyt toteuttanut tätä laihuttamista parina edellisenä viikkona... :ashamed: Ensin oli remppa sitten muutto ja nyt alkoi saunaremppa... Söin mitä kiinni sain... Lievää masennusta... :headwall: Ja nyt sunnuntaina tein tytön kanssa piparkakku...
  13. V

    Kellä ois nakkikätköjen ohje?!

    Onko kellään sellasta itsevalmistettavan "nakkipiilon" ;) ohjetta?
  14. V

    Kellä ois nakkikätköjen ohje?!

    Eli siinä oli! ... Eli kaivataan ohjetta nakkikätköjen ohjetta! -kiitoksia :)
  15. V

    Läskin sulattajat, viikko 15 (Jaksaa, jaksaa!)

    :wave: merkkaan ja ilmoitan myöhemmin... :)
  16. V

    Miksi minusta vaikuttaa siltä, että sektioäitien ja pulloäitien lapset on sairaampia ja allergisempia kuin alatiesynnyttäneiden ja

    Meillä on ensimmäinen syntynyt alakautta normaalisti ja imetin tyttöä 6kk. Poika syntyi sektiolla ja imetin 5kk. Molemmat ovat todellakin terveitä... *koputtaa puuta* :) Tyttö (nyt 3v) on ollut 1 kerran korvatulehduksessa. Ja siinä ne suuremmat sairastelut on. Molemmat nukkuu todella hyvin...
  17. V

    ~~~ Läskin sulattajat, viikko 14 ~~~

    Laiska viikko takana täälläkin... :ashamed: Olen ollut pikkasen lasten kanssa kipeänä.. Joten laita listaa + - nolla niin jospa tämä ois parempi sitten ensi viikoksi... :whistle: Kunhan saan paranneltua niin sitten alkaa taas huhkiminen! ;) JOTEN SAA POLKEA PERSEELLE!!!! :headwall...
  18. V

    G: Mitä tänään ohjelmassa?

    Ruuan tekoa ja sitten tämän 129 m2 neliön siivous talkoot... :kieh:
  19. V

    Keksikääpä "Aate"-pojalle toinen nimi!

    Aate Onni Ilmari tai Aate Otto Elias tai Aate Onni Elias
  20. V

    ***Läskin sulattajat, viikko 13***

    En kyllä uskalla mennä huomen aamulla vaakaan... :ashamed: Tämäkin viikko on menny siivoilun ja viimesten muutto juttujen seurassa... Karseet menkat turvottaa kanssa... |O Jospa tämä sitten tästä... Nyt lupaan kautta kiven ja kannon, että huomenna alkaa uudestaan tiukka kuuri! :) Ja nyt...

Yhteistyössä