Hakutulokset

  1. J

    Huhtitaaperot 2009 *Maalis-toukokuussa*

    Onnea vauvaantuneille! Tämä mami on kovasti vauvakuumeinen :rolleyes: mutta sitten siihen ilmoitusasiaan, joka kyllä tuolla yläpuolella kaikenaikaa keikkuu.. meidän poika täyttää tänään kaks vee :heart::heart::heart:
  2. J

    Huhtitaaperot 2009 *Marraskuussa*

    Sammo se sitten veti ilmeisesti herneet nenäänsä kun viimeksi pari päivää sitten kirjoitin, ettei oo tullut pissaa pitkiin aikoihin potalle tai pönttöön. Sammo päätti sitten näyttää ja on pissannut siitä päivästä lähtien joka päivä vähintään kerran potalle =) Pottailu kertoja ei ole ollut...
  3. J

    Huhtitaaperot 2009 *Lokakuussa*

    onnea Happylle!! vai että on jo päiväkuivakin joukossamme :) Sammo se ei edelleenkään perusta potasta, eikä pöntöstä eikä suihkun lattiakaivosta. Saattaa kyllä istua potalla, muttei sinne mitään tuu, jos on hetken aikaa ilman vaippaa tulee pissa sitten ihan mihin vaan muualle, sohvan nurkkaan...
  4. J

    Huhtitaaperot 2009 *Syyskuussa*

    Noniin, jospa nyt muistaisi tännekin kirjoitella :) Viimeksi kävin lukaisemassa meidän juttuja kun sivusto oli uusiutunut.. Mutta tänne ei sen ihmeempää, poika tykkää aina vaan leikkiä autoilla tai ylipäätään kaikilla leluilla missä on renkaat. Kävelee lattialla ees taas yhden auton kanssa ja...
  5. J

    Huhtitaaperot 2009 *Heinäkuussa*

    Onko kenenkään murulla ontelosyyliä, eli molluskoita? Meidän esikoisella oli ja pitkään olikin "vain" kaksi vuotta, onneksi ei tulehtunut kuin muutama kappale. Kuukausi sitten ilmestyi pojallekin selkään muutama. Nyt on jo massussa pari ja polvitaipeessa. Neuvolassa käytiin eilen näyttämässä...
  6. J

    Miten teille on käynyt, kun exä on saanut uuden lapsen uudesta suhteesta?

    ettei vain olisi sattunut jotain?
  7. J

    Huhtitaaperot 2009 *Heinäkuussa*

    heh, mä muuten sain sen koulupaikan :D :D ja ehkä tässä tulee tapahtumaan se, minkä mietin että teen jos koulupaikan n. 60kilsan päästä kotoa saan.. Täyselämänmuutos :heart: :D :'( :'( :'( :'( en vaan kestä enää tätä tuskaa sisälläni mikä on, viime syksynä siis selvisi, että mies...
  8. J

    Voiko olla ihanampaa..

    Onnea :heart:
  9. J

    Huhtitaaperot 2009 *Kesäkuussa*

    Onnea teppana!! vauvakuumetta?kyllää, harkinnassa? noup.. Tässähän tämä juhannus on mennyt kotosalla, Sammo heräsi eilen aamulla räkäisenä, itselläni oli kurkku kipeänä koko päivä ja aloitettiin sitten esikoisen kanssa niiskuttelu iltasella. IKINÄ ei olla tultu näin samaan aikaan...
  10. J

    Huhtitaaperot 2009 *Kesäkuussa*

    zikiki mulle kävi kerran niin, että testasin aikarajan kuluessa ei näkynyt kuin yksi viiva, heitin sen testin sitten roskiin. Aloin kuitenkin miettimään asiaa ja kaivoin ehkä puolen tunnin kuluttua testin roskiksesta ja siellä oli niin haalea viiva kuin vain paljaalla silmällä voi nähdä. Menkat...
  11. J

    Huhtitaaperot 2009 *Kesäkuussa*

    Dodiin.. Ei me muut sitten onneksi saatu sitä yrjötautia, mikä esikoisella oli viime viikolla. ONNEKSI, harmi vaan likan puolesta. Pääsykokeissa kävin, en kyllä tiiä miten meni. puhumisesta Sammo ei sano vielä mitään järkevää.. PAPA,TÄTÄ yms tulee kyllä. Mutten pidä ihmeellisenä esikoinenkin...
  12. J

    Huhtitaaperot 2009 *Kesäkuussa*

    Meillä edetään jänniä aikoja :| Esikoinen oksensi eilen illalla kaksi kertaa, tänään päiväunien jälkeen alkoi piristymään ja syömään. Nyt on sormet ja varpaat ristissä, ettei tartu meihin muihin. Mulla olisi torstaina pääsykokeet.. Ensi viikolla to-pe me päästään miehen kanssa viettämään...
  13. J

    Kakun täytteet!

    en tiiä onko hyvää, mutta mä teen seuraavilla kinuskissan täyteohjeilla lauantaiksi kaakun.. suklaa: 2 - 2 ½ dl Flora Vispiä tai vispikermaa 100 g vaniljatuorejuustoa (Sunnuntai) 130 g suklaata ja mansikka 250 g mansikoita 2 ½ dl mansikkakermaa (Valio) ½ prk rahkaa tai...
  14. J

    Apupyörät...

    viime viikolla :D Ikää 2 viikkoa vaille 5 vuotta :D
  15. J

    Huhtitaaperot 2009 *Toukokuussa*

    täällä kamala vauvakuume :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: juuri tänään myin meidän hoitopöydän pois ja tuli kamalan haikea olo :| noooohh, aina sellaisen saa uuven, jos tulee tarvetta..
  16. J

    CIRAF -vauvanvaatteet, kuinka kestävät käytössä?

    vauvapuolen hatut ovat todella naftia mitoitusta, mielestäni meillä on kuitenkin aika pienipäinen poika.. Nyt lapsen ollessa 75cm oli 80-86cm hattu liian pieni, ostin sitten "isojen" puolelta kun siellä on hatut tehty päänympärysten, ei pituuden mukaan. Ja viime kesänä pojan ollessa vauvana oli...
  17. J

    Hitsin kevät kun kaikki hässii ja mä en!

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  18. J

    Huhtitaaperot 2009 *Toukokuussa*

    MANNA8 voimia sinne!! Mä olen kanssa useasti miettinyt tuota, että miksi yrjöily alkaa öisin.. Onneksi ei ole meillä yli vuoteen ollut *koputtaa puuta* Jospa mä nyt soittaisin Sammolle lääkärinaikaa, aikamoinen limaräkäyskä oli yöllä :|
  19. J

    Huhtitaaperot 2009 *Toukokuussa*

    Täällä rintamalla ei mitään uutta.. Paitsi Sammon punainen ja jossain kohdissa vereslihalla oleva pylly :( eikä täällä meidän apteekki ole edes auki, että olisi saanut bebanthenia tai jotain muuta kuin talkkia. En uskaltanut meidän öljyistä rasvaa laittaa pyllyyn. Toinen oli ihan raasu koko...

Yhteistyössä