Hakutulokset

  1. N

    Mitenhän eteenpäin

    Pakko vähän purkaa ajatuksia kun tuntuu ettei oma mieli nyt ymmärrä mitään. Minulla on 2 ihanaa lasta, 1- ja 5-vuotiaat ja olen itsekkin vasta parikymppinen. Olen virallisesti eronnut n.2kk sitten nuorimman lapsen isästä ja sen jälkeen alkoi ala vireisyys joka ei tunnu loppuvan. Itkettää...
  2. N

    Yksinhuoltajia itä-helsingistä?

    Löytyykö muita yksinhuoltajia itä-helsingistä päin? Olen 22-vuotias kahden lapsen yh-äiti vuosaaresta. Lapset ovat 5-v & 1-v. Kahvittelu/puistoilu seuraa ollaan vailla Voi laittaa yv:tä!
  3. N

    Yksinhuoltajia itä-helsingistä?

    Löytyykö muita yksinhuoltajia itä-helsingistä päin?:) Olen 22-vuotias kahden lapsen yh-äiti vuosaaresta. Lapset ovat 5-v & 1-v. Kahvittelu/puistoilu seuraa ollaan vailla :) Voi laittaa yv:tä! =)
  4. N

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Heippa! Tämäkin äiti tahtoo mukaan! Olen 22-vuotias ja lapset kohta 5-v ja nuorin 1-v. Itä-helsingistä. Laitan yv:tä Wilma79:lle :)
  5. N

    Äitejä itä-helsingistä päin? :)

    Täällä olisi 22-vuotias äiti vuosaaresta kahden lapsen kanssa. Olisi mukavaa saada äitiseuraa ja myös lapsille uusia tuttavuuksia Pojat on 4v10kk ja nuorin täytti juuri 1-vuotta. Yv:tä voi laittaa!
  6. N

    Äitejä itä-helsingistä päin? :)

    Täällä olisi 22-vuotias äiti vuosaaresta kahden lapsen kanssa. Olisi mukavaa saada äitiseuraa ja myös lapsille uusia tuttavuuksia :) Pojat on 4v10kk ja nuorin täytti juuri 1-vuotta. Yv:tä voi laittaa!
  7. N

    itä-helsingistä seuraa

    Heippa, täällä olis yks mamma kanssa vuosaaresta :) Lapset 1v ja 4v10kk, poikia molemmat :) Ite olen 22v. yv:tä voi laittaa!
  8. N

    Meinasin että haen lassie suprafillin cittarilta mutta

    Joo minäkin kävin juuri reimatecin talvihaalarin ostamassa pojalle ja -40% tuosta 149e. Ihan hyvä :)
  9. N

    Nuoria äitejä itä-helsingistä :)

    Täällä olisi yksi mamma jolla 4-vuotias ja kohta 5kk ikäiset pojat. Vanhempi lapsi päiväkodissa mutta nuorimmaisen kanssa kaivattaisiin seuraa päivisin vaikka lenkkeilyä tai kahvittelua. Viikonloppuisin olisi kiva jos esikoisellakin olisi leikkikavereita päiväkodin ulkopuoleltakin. Itse olen...
  10. N

    Uusi elämä, kotona!

    kuule etpä taida voida ottaa sitä aikaa enään takaisin kun lapsesi oli sen 1-v..
  11. N

    Nuoria äitejä itä-helsingistä :)

    Täällä olisi yksi mamma jolla 4-vuotias ja kohta 5kk ikäiset pojat. Vanhempi lapsi päiväkodissa mutta nuorimmaisen kanssa kaivattaisiin seuraa päivisin vaikka lenkkeilyä tai kahvittelua :) Itse olen 21-vuotias.
  12. N

    Äidit Helsingistä ja lähistöltä

    Täälläkin itä-helsingistä 21-vuotias äippä kahden lapsen kanssa. Esikoinen synt. 2007 ja vauva nyt 4kk. Seura kelpaisi tännekkin :)
  13. N

    huono itsetunto

    .

Yhteistyössä