Hakutulokset

  1. H

    cola vai jaffa?

    Cola :wave: Jaffasta saa ripulin joka perkeleen kerta kun sitä juo :kieh: :/
  2. H

    isyysasiaa

    Sä voit vielä joskus löytää elämääsi "sen oikean" joten turhaan on sittten lapsellasi kaksi isää. Kannatan sossutätiä :wave:
  3. H

    Keksikää kissalle nimi (tyttö)

    Kissa :heart:
  4. H

    Kyllä tää K-18"suhde" varatun miehen kanssa, on sinkkuihmiselle järkiratkaisu

    Jos haluat upeaa seksiä,nai varatun miehen kanssa :wave: :wave:
  5. H

    HEILA!

    Sä et tiedä asiasta mitään joten ole hiljaa! :wave:
  6. H

    HEILA!

    Jos mä oon täällä kirjotellut etttä mulla on ollut suhde poliisin kanssa niin kyllähän se tarkoittaa etttä minulla on ollut suhde poliiisin kanssa ja piste. =)
  7. H

    Tekisitkö murhan miljoonasta?

    En =)
  8. H

    HEILA!

    :o Mitenkä niin?
  9. H

    noloakin nolompi kysymys liittyy seksiin ja miehiin

    Poliisi kesti 40 minuttia parhaimmillaan :p :p :heart:
  10. H

    ONKO VIELÄ HALUKKAITA NAISIA OLEMASSA?

    Täällä on nainen jolla haluja riittää!! |O Jos omistat virkapuvun niin sen kuin tulet otat minut ja kunnolla kiitos :p
  11. H

    G: kenellä harrastettiin eilen jouluseksiä?

    :laugh: :laugh: Ei meillä :laugh: :laugh: :|
  12. H

    onko perjantai siivouspäivä teilläkin?

    Mä siivoan joka päivä :wave:
  13. H

    G:Kuumin seksifantasiasi tällä hetkellä?

    Väitätkö muka ettei sua kiihottais ajatus tuollasesta ;) Toinen ois että virkapukuinen poliisi pakottais mut polvilleen sen eteen ja ottamaan suihin :p :p :p :p
  14. H

    mistä näitä vielä saisi =( ...toivoton...

    Häh :o Noitahan on joka paikassa :D Kato marketeista esim.Prismasta ja cittarista,luulis löytyvän =)
  15. H

    Onko suomussalmelaisia paikalla???!!!

    Sainpa toisen koneen =) Kerro mulle siitä jotain,onko se varattu tms.? :wave:
  16. H

    Onko suomussalmelaisia paikalla???!!!

    Okei,aika loppuu koneelta :kieh: Mutta juuh,ymmärsin siis että se poliisi ois vielä kiinnostunut...... :heart:
  17. H

    Onko suomussalmelaisia paikalla???!!!

    Siis täh??? En mä sen nimeä tiedä,näin sen kaljun poliisin kerran kirjastossa ja kerran Teboililla,en tiedä siitä muuta kuin ulkonäön =) Mietin vain että oliko ne yks ja sama poliisi..? Ainakin eri työpari sillä oli molemmilla kerroilla.. :/
  18. H

    Onko suomussalmelaisia paikalla???!!!

    Niinkuin tuossa alussa sanoin niin ne jotka tapauksesta jotain tietävät,tietävät kyllä henkilöt =)
  19. H

    Onko suomussalmelaisia paikalla???!!!

    Mä oon miettinyt että onko niitä kaljuja vain yksi vai onko mahdollista että niitä ois kaksi niiiin samannäköistä ja vieläpä HYVÄNnäköistä :p ....?
  20. H

    hei palkkapäivästä kyselisin!?!?!??!

    Kyllä sen pitäis olla sun tilillä ollut olla jo tänä aamuna...Eikö siis ollut? :/

Yhteistyössä