Hakutulokset

  1. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Mua edelleenkin hymyilyttää tuo liittymisvuosi! :rolleyes: Ihan noin kauaa en ole täällä pyörinyt :whistle:
  2. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Yötä kaikille! :sleep::whistle: Mä täällä yövuorossa kukun ja surffaan netissä itseni aivan hysteeriseksi noiden riskilukujen/seulojen jnejne kanssa. Paniikki nostaa päätään... Tein tosiaan männä viikolla uuden testin ja olihan ne viikot nousset. Laskujeni (ei niin tarkkojen mukaan) nyt olisi...
  3. K

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moi kaikille! Voisin liittyä joukkoonne. Hetken kävin keväällä tuolla kuumeilijoiden joukossa ja plussasinkin. Tuo raskaus ei kestänyt vaan meni kesken :unsure: Meillä on meininki tulee jos on tullakseen ja nyt viikko sitten tuli uusi plussa ja oireet kohdillaan. LA taitaa olla 24/26.4. Kierto...
  4. K

    40+ so what wol.13

    Moikkelis! Suunnitelmastani olla aktiivinen niin katosin... Kierto oli päin persettä ja mies alkoi hannata ja mietti et jossei kuitenkan... Töissä niin kamalaa että energiaa ei ollu muuhun kuin arjenpyörittämiseen... YllätysYllätys tapahtui ja miehen mieli muuttui, muu elo edelleen ihan hurjaa...
  5. K

    40+ so what wol.13

    Onkin jääny taustalle...oih, hirvee väsymys iskenyt! Mielenkiinnolla odotan alkaako menkat ens viikolla vai ei... Kiertohan mulla ihan hukassa kun kierukka poistettiin Joulukuun puolessa välissä. Kuhan nyt sais rytmin kuntoon!
  6. K

    40+ so what wol.13

    Hehhee, jaa että olen rekisteröitynyt jo 1970!:whistle: Kui se noin heitti, oikee vuosi olis varmaan 2007...
  7. K

    40+ so what wol.13

    Heissan kaikki arvon frouvat ja neitoset! Aina silloin tällöin olen seuraillut keskustelua taustalla, mutta nyt ajattelin että on aika liittyä joukkoonne. :geek: Eli olen 38v ja mieheni kanssa pitkä syksy käyty keskustelua, että mitäs jos vielä 1 ipanapipana mahtuisi meidän perheeseen. Meillä...

Yhteistyössä