Hakutulokset

  1. U

    Olitko naimisiin mennessäsi tosissasi?

    Ihana vastaus :D Itse olin kyllä niin tosissani kun vain tosissaan voi olla, hurjan rakastunut ja uskoin täysillä siihen, ettei mitään vaikeuksia tai ongelmia ikinä voisi tullakaan. Ja kyllä mä edelleen tosissani olen, ehkä hieman realistisemmin kuitenkin. Väkivaltaa tai pettämistä en ole...
  2. U

    Keinoja pysyä hereillä, kun pitää lähteä bilettämään...

    Voi mä olen kade! :D Mä toivon, että piristyn ja saan sellaisen hyvän nousufiiliksen, mutta pelkään pahinta...
  3. U

    Keinoja pysyä hereillä, kun pitää lähteä bilettämään...

    Mä yritin jo nukkua päikkäreitä kuopuksen kanssa, muttei kumpikaan saatu unta. Ja nyt tässä lasten menossa ja metelissä ei uni ainakaan tulisi :)
  4. U

    Keinoja pysyä hereillä, kun pitää lähteä bilettämään...

    Äärimmäisen harvoin käyn missään ulkona mutta tänään olen menossa aivan ihanassa seurassa ystävieni kanssa, joten laiskuuskaan ei saanut mua kieltäytymään. Mutta miten oikeesti pysyy hereillä, kun nytkin lomalla olen simahtanut klo 22 aikaan viimeistään. Ja varsinkin jos miehen kanssa ollaan...
  5. U

    Osittainen hoitovapaa ja yhden päivän kotihoidontuki?

    Juu ei varmaankaan eli tekstissä oli virhe, niinkuin aloituksessa jo epäilinkin. Osittaista hoitorahaa en saa, koska kuopus on yli 3v. mutta alle ekaluokkalainen. En siis yhdistänyt tuota kotihoidontukea tuohon osittaiseen hoitorahaan eli sen suhteen ei mulle ole epäselvyyksiä. Ajattelin vaan...
  6. U

    Osittainen hoitovapaa ja yhden päivän kotihoidontuki?

    Joo, osittaisesta hoitorahasta olen kyllä kuullut, mutten ole tiennyt että se on toiselta nimeltään yhdenpäivän kotihoidontuki.
  7. U

    Osittainen hoitovapaa ja yhden päivän kotihoidontuki?

    Luin jostain naistenlehdestä äsken äidistä joka tekee 4 päiväistä viikkoa kuten minäkin ja tämä äiti siinä artikkelissa sanoi, että pienempiä tuloja kompensoi pienempi veroprosentti ja yhden päivän kotihoidontuki viikossa. Enpä ole ikinä kuullut moisesta. Olikohan kirjoituksessa virhe vai...
  8. U

    Oletteko onnellisia jotaka joudutte joka aamu menemään paskaduuniin?

    Kyllä vituttaa ja turhauttaa ja masentaakin välillä. Tosin siivooja en ole, mutta ehkä voisin sitäklin mielummin olla kuin nykyisessä työssäni. Ei vaan niin helpolla näe ja löydä poispääsyä tästä, kun on näläkiisä suita ja lainaa jo kahdesta talosta...
  9. U

    Mitä ohjelmaa 5-vuotis synttäreille?

    Kyllä mulla lapsena oli ohjemaa synttäreillä mm. rikkinäinen puhelin, aasinhännän kiinnitys jne. En vaan enää muista ne nekään toteutetaan :/. Ja kyllä mä ohjelmaa ihan siksikin haluan, että kerran kun on pidetty esikoinen syndet kotona niin ohjelman loppuessa alkoi hillitön riehunta ja meno...
  10. U

    Mitä ohjelmaa 5-vuotis synttäreille?

    Miten nuo toimii siis valokuvasuunnistus tai aarteenetsintä?
  11. U

    Mitä ohjelmaa 5-vuotis synttäreille?

    Hyvä idea, mutta meillä on tämä ok-talon piha melko tylsä talvisin, ei ole mäkeä lähettyvillä eikä grillauspaikkaakaan, lumestakaan en ole varma että kauanko sitä piisaa ja kun synttärit on illalla niin pimeääkin on. Kesällä onnistuis kyllä ulkoilu ihanasti :)
  12. U

    Mitä ohjelmaa 5-vuotis synttäreille?

    Mä oon tooosi huono tuollaisessa ohjelman järkkäämisessä. Esikoisen kanssa olin siis hirmu huono äiti ja sujuvasti ulkoistin yhtä lukuunottamatta kaikki synttärit, mutta kuopus haluaa nyt ekat kaverisynttärit kotona ja itse asiassa hän on enemmän kotona viihtyvää tyyppiäkin, joten mun nyt vaan...
  13. U

    Vain yksi iso tiskiallas keittiössä - onko huono?

    Meillä yksi iso allas ja vaikka on astianpesukone niin silti tulevaan talon valitsen kaksi. Aina on kuitenkin jotai käsi tiskattavaan, joten olen kokenut yhden altaan hankalaksi, varsinkin kun on tammitaso siinä ympärillä :/.
  14. U

    Mitä tekisit pidemmässä sähkökatkossa?

    Meillä se mökki on muttei siitä apua kyllä sähkökatkoksen aikaan ollut, kun työt yms. piti kuitenkin hoitaa, joten eipä ollut mahdollisuutta lähteä mökkeilemään. Ja myrskyn aikaan venematka saareen ei kauhean turvallistakaan välttämättä olisi ollut ;).
  15. U

    Mitä tekisit pidemmässä sähkökatkossa?

    No meillä juuri oli pidempi sähkökatko tai no onko n. 35 tuntia pitkä? Kyllä se tuntui pitkältä ajalta olla ilman sähköä ja vettä. Meillä on sähkötön mökki joten en meitä uusvuttomiksi sen suhteen kutsuisi eli osataan kyllä toimia ilman sähköäkin, mutta se on aivan eri juttu, kun taloamme ei...
  16. U

    Miten vielä valmistuis (sähkäkatkokseen)

    Meillä on ollut agregaatista suurin apu.
  17. U

    Voi ei, mä en jaksais tätä sähköttömyyttä enää.

    Idiootti, mutta sen kai jo tiesitkin.
  18. U

    Voi ei, mä en jaksais tätä sähköttömyyttä enää.

    En mäkään kotona nettiin pääse, eikä edes kännykkä pelitä. Työt vaan kutsui silti, vaikka sähköt kotona poissa onkin ja mies ja lapset siellä. Muoks, sehän olisi ihan luksusta jos kotona netti toimisi :)
  19. U

    Voi ei, mä en jaksais tätä sähköttömyyttä enää.

    En oikeasti osannut kuvitella miten kamalaa tämä on, kunnes sen itse koin. Ja että voi mennä vielä päiviä... Hienoa, minneköhän päästäis pesulle?

Yhteistyössä