Hakutulokset

  1. H

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Tämä on jännä ilmiö meissä suomalaisissa. =) Olen pannut saman merkille. Tunnustaudun kyllä itsekin, enemmän virtaa löytyy kesäisin ja talvisin liikkeellelähtö tuntuu aina monin verroin työläämmältä. On ulkona niin inhottava ilmakin, phui.
  2. H

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Torstai on ihan hyvä, missä nähtäisiin?
  3. H

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Olen menossa mukana! Oltiin lomilla, mutta nyt taas Mäntsälässä. Ehdotuksia vaan päivästä ja tapaamispaikasta!
  4. H

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Kiitokset Hantalle ja Kativaanille, seuraavia rehvejä odotellen... :wave:
  5. H

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Jos ruttulantäti saa itsensä ylös, niin sopii tulla vaunuilla mukaan! ;) En kyllä tiedä millä keijukainen olet menossa... 3kpl turvakaukaloita voi tehdä vähän tiukkaa autossa, yritän muistaa sen kantoliinan.
  6. H

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Yep! Laitatko Kativaani vaikka yv:nä osoitteesi tulemaan?
  7. H

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Mulle passaa, haastan ainakin Keijun mukaan sieltä vauvan luota!
  8. H

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Heip, mulle kävis tuo ensi viikko (38?). Anoppikin on tulossa kylään, joten lastenhoitoapuakin olisi saatavilla. Mutta vauvan kanssa liikenteeseen kuitenkin. Esim. ti tai ke johonkin aikoihin passaisko kellekkään? Kutsuisin meille, muttakun meillä on aikasta pieni asunto... ei oo omakotitalloo...
  9. H

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Apuva, muistan about kerran viikossa käydä täällä. Meillä on just keskiviikkona rokotuspäivä ennen ko. ajankohtaa, joten poju valitettavasti huutaa varmaan juuri noihin aikoihin. Erittäin mielelläni tulisin muuten mukaan, kun ryhmätreffejä ehdotinkin! Tulen seuraavalla kerralla, tai jos...
  10. H

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Mie tuun kans, saatasko muita mukkaan?? Tulukee ihmeessä uuetkii immeiset. Ei olla läheskään kaikkien kanssa ehitty treffata, joten porukka ei ole mitenkään ehtinyt "sisäpiireistyä".
  11. H

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Mäntsälän apteekin kanssa samassa pytingissä sijaitseva kahvila on muuttanu kadun toiselle puolelle ja sillä on nyt isommat tilat (mikäs sen nimi nyt olikaan). Kaffelassa on ihan kiva sisustus ja vaunuillakin pääsee sisään. Rossoon pääsee myös kätsysti vaunuilla, Elleä en ole vielä testannu...
  12. H

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Voitas kyllä joku ryhmäsessiokin järjestää, nyt kaiketi treffailtu harvakseltaan ristiin rastiin? hannas79@gmail.com
  13. H

    Lasten vaatteista

    Hei! En tiedä, oletko kirppisihmisiä, mutta itse olen ainakin tehnyt tosi hyviä löytöjä kirppareilta. Näistä vaatteiden etsiminen vie tosin aikaa ja kahden lapsen kanssa ei varmaan ole ongelmatonta. Myyjiä on kaikenlaisia, on huonompaa, mutta myös älyttömän hyvää tarjolla ihan 0,20-2 eurolla...
  14. H

    Oikea jalka turvoksissa?!

    Ks. linkki, jos toimii... http://kaksplus.fi/keskustelu/t1037714#m10800450
  15. H

    Oikea jalka turvoksissa?!

    Voi on! Siis samoja kokemuksia. Menee todennäköisesti "normaalin raskausturvotuksen" piikkiin, mutta mainitsehan vielä lääkärille. Kuuma ilma ainaskin mulla sitä pahentaa. Mulla alko oireet vkon 34 lopussa ja on varmaan ilo kuulla, että jatkunee sullakin jossain määrin loppuun saakka...
  16. H

    Hei hou uudet ystävät.

    Täällä jälleen Mäntsälä edustettuna :) Saa laittaa postia, jos esim. "ryhmätreffit" ym. kiinnostaa tai muuten vaan kuulumisia. La myös 2 vko päästä. Hannas79@gmail.com :flower:
  17. H

    Turvotusta

    Täytyypä testailla näitä kaikkia.
  18. H

    MÄNTSÄLÄN SEUDUN NUORET ÄIDIT

    Ilmoittaudun "porukkaan". Pitkiä nämä päivät ennen synnytystä. Pari vkoa vielä kaiketi. hannas79@gmail.com
  19. H

    Turvotusta

    Kiitti vinkistä! Pitänee kokeilla, ulkomaisissa pakastemarjoissa lienee listeriariski? Omat on syöty jo ajat sitten. Kauppaan siis.
  20. H

    Turvotusta

    Onkos täällä ketään, jolla olisi mukavia kokemuksia raskaudenaikaisesta turvotuksesta. Mitä apukeinoja olette tuon vähentämiseen löytäneet? Vettä on juotu ja jalkoja lioteltu kylmässä vedessä. Nämä helteet ovat toki kivoja, mutta eivät ainakaan turvotusta vähennä! :/

Yhteistyössä