Hakutulokset

  1. A

    Satakunnasta ystäviä?

    Moikka! Seuraa kaipailisi 3&4 vuotiaiden lasten 24vuotias äiti. Muutamme vuodenvaihteessa Poriin ja en tunne sieltä ketään. Uudet ystävät ja tuttavat olisivat siis tervetulleita! Sillä ei ole väliä minkä ikäiset sinun lapset on, enemmän haen itselleni seuraa, ettei seinät kaadu päälle.. Mutta...
  2. A

    Pori/satakunta

    Moikka! Seuraa kaipailisi 3&4 vuotiaiden lasten 24vuotias äiti. Muutamme vuodenvaihteessa Poriin ja en tunne sieltä ketään. Uudet ystävät ja tuttavat olisivat siis tervetulleita! Sillä ei ole väliä minkä ikäiset sinun lapset on, enemmän haen itselleni seuraa, ettei seinät kaadu päälle.. :D Mutta...
  3. A

    T2H plain rain w. fleece koko asiaa

    Meillä nyt 74cm typyllä on plain rain fleecellä 74senttisenä ja hienosti menee päälle, ticketin haalari on 80senttinen, eli vähän iso.
  4. A

    G: Kuinka monella alkaa laihis huomenna?

    Mulla on tänään ja huomenna töitä joten krapulamässäily oloa ei ole huomenna tulossa :saint: Viime keväänä laihdutin kymmenen kiloa ja nyt niistä puolet on tullut takaisin, että alkutavoite on se 5kg pois ja sitten toukokuuhun mennessä myös toinen 5kg =)
  5. A

    G: Kuinka monella alkaa laihis huomenna?

    Mulla ainakin, joulun aikoina paisunut kuin pullataikina ja viime keväänä laihdutetuista kiloista jo puolet tullut takaisin..:snotty:
  6. A

    Kuinka usein teillä käy vieraita...

    lähes viikottain, välillä useamminkin.
  7. A

    Pärjäätkö? Käytkö kahden pienen lapsen kanssa uimassa?

    käyn.lapset 1&2vuotiaat.
  8. A

    nauttiiko muut alkomahoolia? täällä kolmas ciideri menossa..

    en siis ole ainoa, hyvä, hyvä! :D
  9. A

    Oon sit laittanut lapsille vahingossa aikuisten aurinkorasvaa...

    no tuskinpa ne siihen kuolee.
  10. A

    Raskaus ja seksi

    miehet on omituisia.. :/ mun mies ei ole onneksi ollut sitä mieltä, mutta usealta kaverilta olen saanut kuulla samantapaisen tarinan..
  11. A

    Kelpaisiko teille tuliaisina..

    Hyvät tuliaiset on! =)
  12. A

    Rokkarille morsian

    huippu, ihan paska, mut siis silti niin hyvää viihdettä... :D :laugh:
  13. A

    nauttiiko muut alkomahoolia? täällä kolmas ciideri menossa..

    juu, ja tiedän, et on sunnuntai, mut oon ollut koko viikonlopun töissä ja huomenna vapaata. hyvältä maistuu näin helteillä.. :p :D
  14. A

    G: teidän hellepäivän ruuat?

    tänään syötiin itsetehtyjä hampurilaisia.. :D
  15. A

    Asuntolainaa yksin!

    Nordealla myös ja kertoo kyllä.
  16. A

    Onko kaunis hääpuku?

    peesi!!!!
  17. A

    Onko kaunis hääpuku?

    en laittaisi edes maistraattihäihin.

Yhteistyössä