Hakutulokset

  1. H

    Onko teidän lapsilla koskaan varpaat märkinä talvikengisstä?

    varpaat on märknä, mutta hiestä.
  2. H

    KUN MIES ON TYÖTÖN.......

    Ei mua haittaa vaikka mies o työttömänä. Rahallisesti ei siinä päljoa häviä, ku työssäkäyntikin maksaa
  3. H

    voiko tämä olla totta, tukiasiaa

    noin 2400e on meidän tulot, mukana tässä mun kelan päiväraha, lapsilisät, miehen ansiosionnainen ja asumistuki. meillä neljä lasta,joista lapsilisää saadaan 463, kun joka kuukausi siitä otetaan 50 liikaa maksettun asumistuken kahden vuoen ajalta. maalksamme näin tätä noin puolitoista vuotta
  4. H

    Uskooko kukaan siihen,että töitä ei löydy vaikka niitä etsii?!

    mol:n sivulta. seon näitä henkilöstövuokrausfirmoja
  5. H

    Uskooko kukaan siihen,että töitä ei löydy vaikka niitä etsii?!

    työttömänä olen ollut tammikusta asti. sitä enen olin työllistämistuella töissä silloinki hain sen puolen vuoden ajan OIKEITA töitä, mutt en vaan läytänyt
  6. H

    Uskooko kukaan siihen,että töitä ei löydy vaikka niitä etsii?!

    mulla alkaa maanatainatyökkärin höpö-krssi, johon on pakko osallistua. Hakenut olen töitä,mutta ku ei niitä vaan löyy. Myös tyhaastattelu on maanantaina iltapäivällä,mutta tääki työ olis tyyliin silloin tällöin, 4-5 tuntia. Voi ola että samana aamna soittavatettä pääsetkö töihin ja kun...
  7. H

    Uskooko kukaan siihen,että töitä ei löydy vaikka niitä etsii?!

    Kyllä minä olen nitäkin ottanut, jos on van ollut tarjolla. Olen ehnyt jopa päivän kahden pätkiä, viakka rahallisesti se ei ole kananttavaa' Töitä haluan tehä ja teenkin siksi VAPAAEHTOISYÖTÄ keskiviikkoisin( siloin kun mulla on vapaa) seurakunnan keitiöllä. palkkana on mulle ruoka ja...
  8. H

    Uskooko kukaan siihen,että töitä ei löydy vaikka niitä etsii?!

    niin alle tesin olevaa palka, jonka korvaus on sama kuiin kelan päiväraha. Tyehdot paskat ja huono työilmapiiri. EI kiitos
  9. H

    Uskooko kukaan siihen,että töitä ei löydy vaikka niitä etsii?!

    mun miehellä ainkin tuo sydänvika estää jotiakin töitä ekemästä, joten häntä ei voi laskea terveeksi. Minusta on kohtuutonta vaatia että perhe muuttaisi 2-3 kuukauden työn takia toiselle paikakunnalle, saamata takeita että saa uuelleen täitä. Seuraavatyö on taas siten toisella...
  10. H

    Kuinka paljon sosiaalitoimisto avittaa lasten harrastuksia per kk?

    en ole niin sanonut, Ei niitä sossu ole maksanut, ne laitetiin sosun lappuihin mukaan harrastusmenot, siis jäsenmaksut, muta ei niitä hyväksytty. koska emme ole alstensuojelun asiakkaita tai muuuten syrjytyneitä, vian työttömiä
  11. H

    Kuinka paljon sosiaalitoimisto avittaa lasten harrastuksia per kk?

    Me ei polteta ( Mies tosin syö nikotiinipurkkaa, kun on lopettanut noi vuosi sitten) alkoholiakin otetaan tyyliin 1 pullo siideriä 2 kerta vuodessa. Sossu ei maksa meille harrastusmenoja eikä lasten ulkoiluvaatteita, maksusitoumuksen saamme läkkeisiin, joita o pakko käyttää, kun mies on...
  12. H

    Uskooko kukaan siihen,että töitä ei löydy vaikka niitä etsii?!

    mutta jos et siitä huolimatta löydä sitä vaäliaikaista työtä. Ei sitä noin vain löydä joka paikkakunnalta. ja oikeatsti ei apljao kanata esi yhden kahden päivän pätkiä tehdä, se vähentää päivärahoja, varsinkin jos on kelan päivärahoilla
  13. H

    G:Moniko tekee huomiseksi/huomenna hernekeittoa?

    en, meillä syödään huomenna paistettuja silakoita
  14. H

    Uskooko kukaan siihen,että töitä ei löydy vaikka niitä etsii?!

    joo ehkä puhelinmyyntityötä. mulle työkkärissä sanottiin ettei kannata noita puhelinmyyntitöitä ottaa lainkaan vastaan, kun ne o ylensä prosiviopalkalla ja usein käy niin että jää palkatta. Luuletko että minä voisi kokkina hakea hoitoalanhommia, ei niihin pääse. ja meillä on...
  15. H

    Kuinka paljon sosiaalitoimisto avittaa lasten harrastuksia per kk?

    Ei yhtään. Meidän lasten harrastuksissa ei ole edes kiinteitä kuukausikustannuksia, vaan ne vaihtelevat vuosittain, jopa kuukausittain. Khdesti vuodessa on jäsenmaksut. Passimaksu tulee yhden kerran ( ilman sitä ei voi osallistua kilpailuihin) kilpailut maksavat ja niitä on vaihtelevasti...
  16. H

    Kuinka paljon sosiaalitoimisto avittaa lasten harrastuksia per kk?

    portaita nyt pystyy sivoamaan ilman koulutustakin
  17. H

    Kuinka paljon sosiaalitoimisto avittaa lasten harrastuksia per kk?

    minusta kallis harrastus on sellainen joka maksaa yli 50e/kk /lapsi.
  18. H

    Eiö taksit tiedä, mikä on tilataksi

    ja se tulee asiakkaalle kalliimmaksi
  19. H

    Kuinka paljon sosiaalitoimisto avittaa lasten harrastuksia per kk?

    Eihän se ole oikein sekään että kansanedustaja tnostavat palkkojaan tekemättä mitään. Ja kun haluaa tehdä töitä ei pääse, ei edes siivoamaan. Elämä vaan o epäreilua

Yhteistyössä