Hakutulokset

  1. T

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Tyttö tuli:) tyttö syntyi 1.12 klo.14.15. 3490g ja 51cm :heart: Arvatkaa mikä yllätys oli kun tulikin tyttö!!! Koko raskausajan on odotettu poikaa kun kahdessa ultrassa lääkäri sanoi varmaksi pojan olevan, vaan olikin sit tyttö:) Mut ihana tyttö onkin. Kiirettä pitää ja univelkaa on jo tullu...
  2. T

    Tyttö tuli:)

    tyttö syntyi 1.12 klo.14.15. 3490g ja 51cm :heart: Arvatkaa mikä yllätys oli kun tulikin tyttö!!! Koko raskausajan on odotettu poikaa kun kahdessa ultrassa lääkäri sanoi varmaksi pojan olevan, vaan olikin sit tyttö:) Mut ihana tyttö onkin. Kiirettä pitää ja univelkaa on jo tullu, mut ihanaa...
  3. T

    Laita tähän NIKIT, jotka olet tunnistanut nikin omistajan tietämättä!

    Ei oo mahdollista koska kaikkia mun kertomia "faktoja" on muunneltu sen verran et kertakaikkiaan tunnistaminen on mahdotonta. Ja jos luulet tunnistaneesi niin kerropa missä asun?
  4. T

    Huomenna uudestaan käynnistykseen....

    Onneksi ton miehen ruokahalu on loputon et ei mee eväät hukkaan vaikka jäisikin multa syömättä :D :D Kiitos hirveesti tsempeistä. Olis jo huominen niin se jännityskin laukeis kun pääsis sinne sairaalaan.
  5. T

    Huomenna uudestaan käynnistykseen....

    Toivottavasti noin on. Hirvittää vaan ne kauhujutut joissa käynnistettiin päivätolkulla ja äiti on ollu tuskissaan koko ajan...
  6. T

    Huomenna uudestaan käynnistykseen....

    Vähän lapsivettä. Lääkärin mielestä joutaa jo syntyä.
  7. T

    Huomenna uudestaan käynnistykseen....

    Pitää yrittää :'( Itkuksi se kuitenkin taas menee. niin meni viime keskiviikkonakin kun oli tieto et aamulla yrittävät käynnistää.
  8. T

    Huomenna uudestaan käynnistykseen....

    Kiitos :flower: PELOTTAA!!!!! Se kipu siis....
  9. T

    Huomenna uudestaan käynnistykseen....

    Mä otan noi varuiksi. Viimeksi kun oltiin kymmenen tuntia salissa ja olis tullu nälkä muuten :D
  10. T

    Huomenna uudestaan käynnistykseen....

    Saatiin syödä ainakin torstaina :D
  11. T

    Huomenna uudestaan käynnistykseen....

    Niin mä en oo nyt yhtään varma et mitä ne meinaa tehdä ja missä järjestyksessä :/ Tippa ei siis auttanu yhtään. Voiko ne kalvot sit puhkaista heti kun on jo ton verran auki?
  12. T

    Huomenna uudestaan käynnistykseen....

    Oliko muuten teillä eväitä mukana? Mä kun inhoon sairaalaruokia niin tein sämpylöitä mukaan :D
  13. T

    rv37 ja kalkkinen istukka:(?

    Mulla oli tolla viikolla hieman kalkkeutunut, mut lääkäri sanoi et on ihan normaalia et se alkaa hieman jo kalkkeutua.
  14. T

    Huomenna uudestaan käynnistykseen....

    Mua pelottaa... Olin siis torstaina koko päivän oksitosiinitipassa ja tuloksia ei tullu. Huomenna sit laittavat kohdunsuulle ne tabut ja ilmeisesti puhkaisevat kalvot. Miten nopeeta teillä on alkanut tapahtua, kun lähtötilanne on se et oon jo sen neljä senttiä valmiiksi auki. Ekaa odotellaan...
  15. T

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Ei ottanu torstaina käynnistys tulta alleen.. Olin sit viikonlopun kotona ja huomenna sit uudelleen sairaalaan. tällä kertaa lyövät kuulema tujummat myrkyt kehiin, kun ei pelkällä tipalla tapahtunut mitään. Perjantaina meni kuitenkin limatulppa :x Ja siitä asti on ollu jotain limaista vuotoa...
  16. T

    Onko jo juteltu maajussien Teneriffa-matka?

    Vastenmielisiä ne ukot... Yäk. varsinkin se Ape. Liekö muuten kenestäkään niistä tullu paria?
  17. T

    Oli viimeinen kerta, kun ollaan taksijonossa!!!

    Mä en jonota vaan meen törkeesti kyynärpäätaktiikalla jonon edelle....
  18. T

    Hämiksen omistajia?

    Ihana :heart:
  19. T

    Hämiksen omistajia?

    Onko kellään g. roseaa? olis muutama kysymys....

Yhteistyössä