Hakutulokset

  1. T

    hölskykurkut

    Nam pitääkin tehä seuraavaks niitä kun tulee kurkkuja meinaa älyttömästi. :p
  2. T

    Mitäs muilla tänään syödään?

    Kaalista jotain tekis mieli :p Milläs ohjeella helmi79 olet keittoa tehny?
  3. T

    Huomenta!

    Huomenta =) Hiljaisuus ihanaa...nuoriso nukkuu mies meni töihin jo tunti sitten. Vettä tiputtelee sievästi ihanan harmaata ja viileää kohta lenkille. Rakastan syksyä ja odotan sitä josko kohta alkais :D Niin ohjelmassa...perinteiset pyykit,mankelointi ja silitys. Ruokaa pitäis keksiä ja...
  4. T

    Hyvän ruoan eteen voi joskus nähdä vähän vaivaakin

    Näinhän se on. 4lle omalle olen kans laittanu kaiken itse ja samalla on tullut kun meille aikuisille.Ne purkit on sitten hätävarana olleet reissussa. Ja yks juttu on se että mielikuvitusta tarjollepanoon kun kyse lapsista kuten aikuisistakin. Työssä olen huomannut miten pienillä jutuilla ja...
  5. T

    "Eloonjäämispaketti"...mitä puuttuu..

    Laastaria ja purkki sikanautaa tai hernekeittoa :saint:
  6. T

    löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

    Se taitaa olla perjantai joten laitan minäkin nyt painon. Niin ja alotuspainon laitan nyt koska alottelin kylläkin tiistaina mutta olkoon tää nyt se vaaka päivä. Itse otin ns. päiväkirjan käyttöön (ihan ruutuvihko) jonne kirjottelen pitkin päivää mitä olen syönyt ja muutenkin puuhastellu ja...
  7. T

    Naimisissa olevat pinoon!

    17.6.1989
  8. T

    mikä hääpäivä?

    17.6.2009 posliinihäät
  9. T

    saas nähä mitä olvilta tulee..kulta lonkerossa ylläri

    Sain kylläkin hatwallilta 35? kun valitin keväällä oluesta ei voinut juoda pullosta kun pullonsuu oli jossain pesuaineessa.
  10. T

    keksikää mulle joku hyvä ja kevyt iltapala!

    heitän sulle kurkkuja kasan :p kasvihuone pursuaa just muutaman söin :p
  11. T

    Minkä ikäistä porukkaa täällä palstailee??? Montako lasta?

    40v ja lapsia 4 kpl 19v 17v 14v ja 12v
  12. T

    Olkaa nyt muutkin pahalla tuulella!

    Tuun ärisemään kans. Kettu sormessa tikit ja menin siivoomaan ja iskin käteni...että osaa ottaa :headwall:
  13. T

    juhlat tulossa ja minä ihan loppu

    Otappaja istu alas. Kirjota paperille mitä on jo tehty/hankittu ja sitten kokonaisuus mitä on tehtävä. Itsellä keväällä kun lakkiaiset oli niin kaks lappua jossa suunnitelma ja hankinnat. Sitten viivailin mitä oli tehty. Ja jos jotain muistui lisäilin listaan.
  14. T

    juhlat tulossa ja minä ihan loppu

    Ei sulla ole ketään joka vois tulla avuksi? Minä mieluusti auttaisin sillä juhlia on kiva järjestää ja kaveria auttaa hädässä =)
  15. T

    Mua alkaa ottaa päähän! (kodin1 toimitus)

    Jaa en seurannut lähetystäni postissa odottelin vaaan soittoa soitto tuli viime perjantaina ja paketti oli sitten maanantaina heti klo 17 ovella.
  16. T

    Äiti täällä on ruumis...

    Kyllä se ruumis pitää haudata tuonne puutarhaan. Ei jotenkin roskis/viemäri tuntunut sopivalta paikalta vanhalle "kamulle".
  17. T

    Äiti täällä on ruumis...

    kuului huuto olkkarista. Meidän vanhin monni oli sitten uinut paremmille vesille. Yli 10v olikin meidän seurana. No toivottavasti elämä jatkuu akvaariossa. Miljoonakalat ovat nimensä mukaan päättäneet lisääntyä.
  18. T

    Mua alkaa ottaa päähän! (kodin1 toimitus)

    Minä tilasin kirjoituspöydät ja ne kyllä tuli nopeasti viikossa. Kotiinkuljetuksena ne tulee muistitko antaa numeron?
  19. T

    Ruokapino!

    Lasagnea ja samalla paistan huomiselle makaronilaatikon.

Yhteistyössä