Hakutulokset

  1. K

    Miten siinä BB-Hennan huutokaupassa kävi?

    Siitä sai joku halvat lennot ja majoituksen... Hitto ku mie en ikinä ehi huutamaan noita! :snotty:
  2. K

    G: Mitä juot nyt ja millaisesta mukista?

    Kahvia 0,5 litran Jumbo-mukista.
  3. K

    Salama McQueen-joulukalenteri

    Ahaas, no sitten. Luulin, että on vaan yhdenlaisia :xmas:
  4. K

    Mitä teidän perhe ostaisi jos saisi tonnin veronpalautuksia?

    Ostetaan uus astianpesukone sekä lahjoja. Hiukan menee pojan tilille säästöön.
  5. K

    Salama McQueen-joulukalenteri

    Täh? :o Millanen Salama-kalenteri teillä oikein on? Ei meidän kalenterista tuollasia oo tullu...
  6. K

    2.12 ja minä vihaan joulukalentereita jo nyt

    Minäkin hyppään tähän pinkkaan. Ite jopa raijaan kalenterin lapselle sänkyyn, kun herää ja pyytää sitä sinne. Se on peruja omasta lapsuudestani, se oli asia mitä sai itse määrätä ja tuntui niin hurjan tärkeältä =)
  7. K

    Help! Miten saan hiiren käyttöön?? Tietokone onkelma!!

    Hieno homma =) Itse joudun pakosta käyttämään tätä laattaa, eihän tää vaikeaa oo, mut hiton ärsyttävää. Enää muutama viikko niin pääsen taas pöytäkoneen kimppuun :p
  8. K

    Help! Miten saan hiiren käyttöön?? Tietokone onkelma!!

    Siinä laatan reunassa jossain kohdin on semmonen pienen pieni nappi mistä saat sen laatan pois käytöstä. Sitten tarkistat että hiiressä on virta ja jos ei ole niin painat pohjassa olevaa nappia, jotta siihen syttyy valo. Onnistuisko näin?
  9. K

    Miten haluttava mies pukeutuu? Gallup

    Sopivasti rennolla tavalla. Mut homma riippuu eniten olemuksesta. Kun ulospäin huokuu semmonen miehekkyys ja rentous, on kokonaisuus täydellinen. Jos sulla on vaatteet just kohillaan, mutta istut hartiat kyyryssä, ei se hetkauta olleskaan. Toinen romantiikan takuuvarma tappaja on liian pienet...
  10. K

    Laittakaa hei niitä meikattuja silmäkuvia itestänne!! (kokeneet meikkaajat)

    Namelli: Ihana "nähä" sua pitkästä aikaa =) Ja tosiaan, kiitos kaikille asiallista kritiikkiä antaneille, ne huomion! Rajaukset on tehty, mut jostain syystä ne ei näy (kamera vääristää) sekä kiitokset kehujen (myös yv:llä). Asialliset kritiikit huomioiden, olen yrittänyt meikaita paremmin ja...
  11. K

    Laittakaa hei niitä meikattuja silmäkuvia itestänne!! (kokeneet meikkaajat)

    Tuo värien käyttö on muuten aika mielipiteitä jakavaa puuhaa, jotkut tykkää, jotkut ei. Itse tykkään käyttää värejä, varsinkin pinkkiä ja lilaa =)
  12. K

    Laittakaa hei niitä meikattuja silmäkuvia itestänne!! (kokeneet meikkaajat)

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=^JaNeTsU^&image_id=92204812 Noh, jospa sitä rohkenis laittaa tän... Mutta kuva vääristää jonkun verran. Eli varjostukset ei näy juurikaan ja sitten tuo alaluomen sisäsyrjä näyttää tuossa värjätyltä mitä se ei oikeasti ollut.
  13. K

    Laittakaa hei niitä meikattuja silmäkuvia itestänne!! (kokeneet meikkaajat)

    Rukoilijasirkka, mistä kohdin lähdet vetämään tuota alaluomen luomiväriä? Entä, onko sulla minkälainen varjostus? Itselläni on radikaalimpi meikki välillä, mutta kuva vääristää alaluomen värin alkamaan sisänurkasta mistä se ei ala ja sitten se jättää kokonaan varjostuksen himmeäksi, niin mietin...
  14. K

    Laittakaa hei niitä meikattuja silmäkuvia itestänne!! (kokeneet meikkaajat)

    Oliks tää kohta mulle? Jos oli, niin en tiiä kehtaanko sitä erikseen laittaa esille arvosteltavaksi :snotty:
  15. K

    Laittakaa hei niitä meikattuja silmäkuvia itestänne!! (kokeneet meikkaajat)

    Musta olis kans kiva nähä erilaisia silmämeikkejä. Varsinkin semmosia voimakkaita iltameikkejä. Itsellä olis yks kuva missä silmät meikattu kunnolla, mut se kuva vääristää jonkin verran...
  16. K

    Oulun koulun kohinaa :(

    Niin sitä pitää :kieh: Säästetään tässä nyt ne muutamat ropot tekemällä ylisuuria ryhmiä, jotka aiheuttavat kallista hoitoa vaativaa pahaa oloa... Ja sitten maksetaan säästö korkojen kera takaisin :headwall:
  17. K

    Mistä löytäisin

    Kiitos! Tuo oli hyvä! Mutta nyt armaat kanssasisaret, ideoita kehiin. Nyt on kasassa juna, kirkko, kuusi ja enkeli.
  18. K

    Mistä löytäisin

    Pahvilla tosiaan on hyvä harjotella. Heittäkääs ilmoille erilaisia ideoita, mimmosia voisi yrittää kehitellä. Pää lyö niin tyhjää, etten keksi mitä tekisin.
  19. K

    Mistä löytäisin

    ohjeita erilaisiin piparkakkuteoksiin? Juna, kuusi ja kirkko mulla on jo, mutta lisää tarvitsisin, kun teen niitä lahjoiksi. Enkeliä mietin, mutta miten sen hameen saisi tehtyä pyöreäksi?

Yhteistyössä