Hakutulokset

  1. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei kaikki rohkeat naiset! Tulin kertomaan kuulumiset niille jotka muistavat kirjoitteluni pinon alkuvaiheissa. Lyhyt kertaus: keväällä 08 neljä inseminaatiota ilman onnistumisia. Epätoivo, kesätauko, ja täysin odottamaton rakastuminen. Nyt luomusti raskaana, rv 12+4. Ultrassa oltu ja kaikki...
  2. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Heippa vaan Jennuli! Olen kyllä välillä käynyt lukemassa juttuja, mutta en oikein ole uskaltanut itse kirjoittaa. Olisin itse varmasti ollut ihan samaa mieltä kuin mitä jotkut teistä kirjoitti. Eli miehet on epäluotettavia, pitää valita mies tai lapsi, jne. Olen oppinut aika kyyniseksi tässä...
  3. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei pitkästä aikaa kaikki ihanat naiset! Nyt en ehdi lukea koko pinoa läpi, kertaan kuulumisenne myöhemmin, mutta sen verran huomasin että Leena on saanut nyytin kotiin ja Jennulilla homma etenee. Onneksi olkoon molemmille! Syyskuu tulee ja eka IVF oli suunnitteilla. Olen vain onnistunut...
  4. M

    Glukoosi pissassa??

    Pissassa on sokeria. Voi olla merkki korkeasta verensokerista.
  5. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    s1980, mukava kuulla sinusta. Äläkä yhtään ajattele, että täällä pitäisi itseään sensuroida. Anna tulla vaan. Jos siitä vaan on apua. Kyllä me kestetään ja yritetään jopa lohduttaa :hug: Mulla on sama käsitys, että ne maat joiden kanssa Suomella on adoptiosopimukset, eivät anna lapsia...
  6. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ulla, keväällä ajatus tauosta tuntui mahdottomalta. Mutta tilanne on se, että olen koko kesän poissa Helsingistä, joten hoitoihin ei olisi edes mahdollisuutta. Kestän, koska ei ole vaihtoehtoja. Syksyllä sitten paluu kaupunkiin ja paluu hoitoihin. Eikä mun elämä kai kuitenkaan ole parista...
  7. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tervetuloa Ulla tähän uljaaseen joukkoon! En toki ole minnekään kadonnut, kesällä ei vaan tule avattua konetta ihan joka päivä. Muutenkin olen yrittänyt ottaa vähän etäisyyttä näihin raskautumisasioihin. Kevät meni niin täysin näissä merkeissä, koko ajan oli joko menossa ultraan/inssiin tai...
  8. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Jihuu, ihanaa, mahtavaa!! Se on niin totta ettei pidä luovuttaa ennenkuin peli on menetetty. Nyt sitten pitkä ja jännittävä odotus edessä. Aivan käsittämättömän hienoa. Testaile rauhassa vaikka 10 kertaa, onhan siinä sulattelemista vaikka sitä niin kovasti toivoi. Älä nyt kuitenkaan kokonaan...
  9. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Vaikka sitä ei menetä mitään konkreettista niin kun se kirottu punainen vilahtaa niin suru on todellista. Eikä siitä pääse karkuun. Se on vain surtava läpi. Koita jaksaa, ja muista että kyllä se ohi menee. Lyhyen tai pidemmän hetken päästä, mutta menee. Ja sitten taas jaksaa yrittää uudelleen...
  10. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Jennuli, ikävä kuulla ettei tärpännyt. Ja syksy on niiin kaukana. Mutta niinkuin Leena sanoi, niin ei siihen oikeasti niin pitkä ole, se vaan tuntuu siltä. Musta ainakin on toisaalta ihan kiva, että saa olla kesän rauhassa. Ei tarvitse salaa toivoa ja samalla pelätä tätiä. Hyvää kesää...
  11. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kp 1. Höh. Syksyä ja putkihommia odotellessa..
  12. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mahtavia uutisia, onneksi olkoon Rebecca! Ihanaa kun plussia sataa meidän pinoon. Lisää, lisää, jookos..
  13. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Tulipa jotenkin hyvä mieli kirjoituksestasi Leena. Mukava kun olet täällä elävänä esimerkkinä siitä, että onnistua voi. Pidä hyvää huolta jumppamaisterista :heart:
  14. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Ovatko kaikki jo kesätaukotunnelmissa, kun niin hiljaista.. No, eipä mulla sanomista. Ei vain ole oikein ollut intoa kirjoitella. Viimeinen inssi menossa, toiveet eivät ole korkealla. Tunnelma melko lannistunut. Hoitoihin lähtiessä ei osannut mitenkään varautua siihen ettei kaikki menekään...
  15. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Jennuli, jos ei tällä kertaa niin sitten seuraavalla. Pieniunelma, itsehän sen tietää koska on valmis. Että tervetuloa vaan tähän rohkeiden naisten joukkoon!
  16. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Muutama tunti intensiivistä itsesääliä ja elämä alkaa taas näyttää valoisammalta. Viisas ihminen kerran sanoi, että asiat eivät ikinä ole niin huonosti tai niin hyvin kuin miltä vaikuttaa. Kiitos teille ihanille naisille :hug: Saisivat olla tyytyväisiä, että me täytämme maan =)
  17. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mieli maassa. Olo lannistunut. Taas alkupisteessä. Mielessä pelot siitä, että jos tämä ei onnistukaan. Koskaan. Teenkö jotain väärin. Olenko liian vanha. Kelvoton. Miksi en tajunnut nuorempana. Miksi en pitänyt kiinni siitä ainoasta miehestä, jota rakastin.. Aika kuluu, yritykset valuu hukkaan...
  18. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Voi surkujen surku. Riemu loppui lyhyeen kun runsas vuoto alkoi ja plussa vaihtui miinukseksi :'( Rebecca ja Mimosa, tervetuloa kivaan pinoomme! Koita Jennuli jaksaa piinailla. Onnea kaikille yrityksiin.
  19. M

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Sullahan kuulostaa lupaavalta =) Aika kertoo, vaikka ei millään malttaisi odottaa. Mulla on aika paljon sinkkukavereita, joiden kanssa lapsiasia on ollut esillä viimeisen kahden, kolmen vuoden aikana. Mutta asiasta on puhuttu ihan yleisellä tasolla, kuka haluaisi joskus lapsia, kuka ei. Entä...
  20. M

    KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!!!!

    Viitearvot on labrakohtaisia. Kiitos onnitteluista! Hirveästi en uskalla tuuletella kun tammikuuhun on vielä niiiin pitkä matka ja miljoona asiaa voi mennä pieleen. Mutta onhan tämä kutkuttavaa, ja ihanaa. Paljon onnea lapsiprojektiin sinulle, ja voimia matkan varrella :hug:

Yhteistyössä