Hakutulokset

  1. H

    Milloin tunsit sikiön liikkeet?

    Kiitos vastauksista. Tosi aikaisin kaikki on alkanut tuntea liikkeet, mutta ehkä mie nyt yritän vain odotella viikon pari, että ehkä ne sitten viimeisään tuntuu. Ja ehkä sitä alkaa turhaan hätääntymään myös sen takia ku KAIKKI kyselee, että joko tunnet liikkeet. Selällään nukkumisesta kiitos...
  2. H

    Milloin tunsit sikiön liikkeet?

    Hei Koska olette alkaneet tuntea sikiön liikkeet? Mulla on ollu kipristelyä aina silloin tällöin vasemalla puolella alalaidassa, mutta en kyllä usko, että se on lapsen liikettä, luulisin että paikat kasvaa. Toinen asia olisi, että missä asennoissa te nukutte? Mie herään aina silloin...
  3. H

    Pitkät lapsettomuushoidot ja keskenmeno:(

    Hei Lillen Olen niin kovin pahoillani mitä olet joutunut kokemaan. Olen itse kokenut 3 keskenmenoa. Ensimmäinen raskaus tuli Clomifenillä ja kaks muuta oli koeputkiraskautta. Toka kesti sinne viikolle n. 13. Keskenmeno tuli sinäpäivänä kun käytiin ekassa virallisessa ultrassa. Sielä oli kyllä...
  4. H

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Heippa Kaikki! Siitä on todella pitkä aika kun viimeksi olen kirjoitellu. On ollu ihan älyttömästi töitä ja nettiin ei ole oikein ehtiny kun pitää nukkuakkin välillä. Olen todella pahoillani Mustaruusun ja Kesä-74 puolesta!!! Tuota minäkin pelkään kovasti että seuraava koeputkihedelmöitys...
  5. H

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Hei Kiitos vertaistuesta kaikille ja mukava kuulla,että muutkin ovat katkeria. Ei tietenkään ole mukavaa, että kaikilla on pahamieli, vaan se on helpottavaa, että tietää et ei ole yksin katkeruuden kanssa. Toiveikas77, kerroit siitä ystävästäsi, että et ole voinut tavata tätä niin tiedän...
  6. H

    Kolmekymppiset lapsettomuudesta kärsineet ja keskenmenon kokeneet...

    Hei Ajattelin kirjoittaa tänne kun tämä tuntui tällähetkellä oikealta paikalta. Olen kirjoitellut tuossa alku talvesta paljonkin näille palstoille, mutta vapun tienoilla meni kesken ja en ole sen jälkeen pysynyt tulemaan tänne. Nyt tuntuu siltä, että on aika ehkä kirjoitella ja jakaa...
  7. H

    Miten te olette päässeet pohjalta ylöspäin?

    Ihana runo! Mulla tuli viimeinen keskenmeno tuossa ennen vappua. Periaatteessa olen toipunut, että ei tarvi itkeä enään kuin harvoin, mutta katkeruus ei ole hävinnyt. Yritä vain jaksaa, sehän on vain pakko. Minua ikävä kyllä auttoi pääsemään yli uutiset, kun muutamalle tutulle todettiin...
  8. H

    pieni enkelityttömme syntyi kuolleena rv 31+5

    Hansu Osanottoni suruusi. Kaipuusi on varmaan sanoinkuvaamaton. Sain eilen keskenmenon ja sinun ihanat sanat saivat oloni helpottumaan. Minulla raskaus oli vasta alussa, mutta suurien hoitojen jälkeen ja monen vuoden yrittämisen tuloksena on pettymys ja viha päälimmäisenä, että miksi? Mutta...
  9. H

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Tää on vain välillä niin helvetin raskasta....(anteeksi kiroaminen). Mut mä alan kohta olemaan henkisesti niin poikki, että en tiä mitä tehä. Runsas vuoto alkoi taas eilen illalla. Ei siinä mitään, niinhän sitä tuli kaks viikkoa sitten ma. ja viikko sitten lauantaina. Mutta nyt sitten viime...
  10. H

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Heippa kaikki! Ihania nuo masu kuvat. Mie olen lykännyt sitä vielä, mutta ens viikolla kun tulee 12 täyteen niin sitten alan ottaan kuvia. Samalla saa kuulla lääkäriltä, että onko kaikki kunnossa. Mie en halua ottaa kuvia jotka muistuttavat mua tästä jos nyt sit ei olekkaan tulevaisuutta...
  11. H

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Ulpu, runo kertoo sen kaiken. Voimia!
  12. H

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Tervetuloa Miruliini! Onnea!!! Kati231, mun mies sanois tuossa vaiheessa kun miettisin kaikenlaisia asioita, että nyt lopetat tuon stressaamisen, eihän tuosta tule mitään. Jos se on tulossa ulos niin se tulee, me ei voida sille yhtään mitään. Ja mun mies joutuu toitottamaan tuota tietty mulle...
  13. H

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Ulpu, voi kun tiedän tuon tunteen vähän liiankin hyvin. Toivotaan kovasti että kaikki on silti hyvin. Yritähän käydä tarkistamassa tilanne että saat mielenrauhan eikä tarvi pyöritellä ajatuksia kokoajan päässä. Mulla on tänään tullu pientä vuotoa, onneks enään ei kauheasti. Kävin kaupassa...
  14. H

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Hei Onpas kyllä jotkut neuvolan tädit ilkeitä, onneksi mulla on tosi suloinen ja ystävällinen neuvolan hoitaja. Ei olis kiva kuulla solvauksia kun muutenkin on ollut vaikeeta. Yritähän kysellä Ulpis jos saisit vaihtaa hoitajan. Mulla tuli taasen eilen ihan kauheesti vuotoa. En ole itkenyt...
  15. H

    Muita masuun piikittäjiä? (marevan, fragmin, tms)

    Hei Mie en voi ymmärtää, että jotkut voisi jättää lääkkeet ottamatta veritulpan tulemisen uhallakin. Ei vissin ole silloin oikeasti mitään hätää jos näin voi ajatella. Mun pitää pistää kokoajan ja olen pistänyt suuria annoksia monta viikkoa, nyt sitten annostus väheni 60mg+60mg. Yritetään...
  16. H

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Hei Tässä on taas käyny ja tapahtunut kaikenlaista. Maanantai iltana alko valua verta ihan mielettömästi ja hyytymiä. Istuin pöntöllä ja verta tuli niin ku ois ollu kusella. Ihan kauheeta. Itkettiin silmämme kipeiksi miehen kanssa, taasen kerran. Soitin naistenklinikalle ja sielä käskettiin...
  17. H

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Heippa En olekkaan varmaan viikkoon käyny netissä kun toinen kone on huollossa ja inhoan tätä vanhan koneen hitautta! Tervetuloa kaikki uudet! Raitis, mahtavaa että pääset katteleen töissä, et mitenkä tyyppi jakselee, kuinka helpottavaa! Ihania vatsakuvia. Miekin olen ajatellu joskus...
  18. H

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Kuunkulta, hienoa että saat hyvää hoitoa sielä Saksan maalla! Kuulostaa todella hyvältä! Me ollaan kerrottu raskaudesta perheille ja sitten muutamalle ystävälle, joille ei voinut enään selitellä...en halua kertoa vielä kellekkään koska pelkään tuota keskenmenoa sen verran paljon, ehkä sitten...
  19. H

    Muita masuun piikittäjiä? (marevan, fragmin, tms)

    Carmen, mahtavaa että olette molemmat kunnossa. Kyllä nuo on ikäviä asioita, mutta onneksi huomattiin ajoissa!!! Mä piikitän nyt ens viikon ti. asti 80mg+100mg, sit katellaan taas uus annostus. Tukisukista olen saanut nyt päävaivan ja olenkin nyt sitten omakustanneisesti menossa ostaan...

Yhteistyössä