Hakutulokset

  1. K

    tyrmäystippojen uhri

    Sen verran täytyy nyt tulla vielä kommentoimaan tätä että kaikki mitä kirjoitin oli totta. Tosin, melko sekavasti selitetty, enkä edes tiedä miksi halusin siitä asiasta tulla täällä avautumaan. Kyseinen tekijä on saatu kiinni. Hänen uhrejaan on varmasti useita, mutta meitä on nyt kaksi joille...
  2. K

    tyrmäystippojen uhri

    Mä en ole missään vaiheessa sanonut päässeeni aamulla sairaalasta pois, enkä ole sanonut saaneeni verikokeiden tuloksia aamulla.
  3. K

    tyrmäystippojen uhri

    Olenko mä missään vaiheessa sanonut päässeni kuudelta kotiin??
  4. K

    tyrmäystippojen uhri

    Kyllä olen.
  5. K

    tyrmäystippojen uhri

    Mä taidan lopettaa nyt vastailun näihin typeriin kysymyksiin jotka eivät varmasti teidän kannalta ole olennaisia. Nämä kaikki asiat on käyty jo moneen otteeseen läpi ystäväni, ja poliisien kanssa.
  6. K

    *Lauantai-illan bileet*

    Oikein LISTAHAASTAJA!!! :D :D :laugh:
  7. K

    *Lauantai-illan bileet*

    Hehheh.... :D
  8. K

    *Lauantai-illan bileet*

    Tällä lähtee liikkeelle =) http://www.youtube.com/watch?v=zpIGar-fg4c
  9. K

    *Lauantai-illan bileet*

    Yksin kotona nökötän, ekaa lonkeroa siemailen. Tekisi mieli lähteä bailaamaan, mutta seuraa en meinaa saada.. Siispä ikiomat kotibileet!! Linkittäkääs mulle kaikkea piristävää musiikkia.. =D
  10. K

    Lähteeks kukaan bailaa??

    Lady Moon on auki! :D :D
  11. K

    Lähteeks kukaan bailaa??

    Tjaa, en mä usko että mä olisin sinne kuitenkaan mennyt =D
  12. K

    Lähteeks kukaan bailaa??

    Noniin! Minne mennään??? :D
  13. K

    Lähteeks kukaan bailaa??

    Mä olen Nurmijärvellä.. eli tästä jos lähtisin niin joko Hyvinkää, Vantaa tai Helsinki ois sit mahdolliset kohteet!
  14. K

    Lähteeks kukaan bailaa??

    Tylsää tylsää tylsää... Ja persus on tulessa! Pakko päästää danssimaan!
  15. K

    Rintamamiestalon yläkertaan apuja!!

    Meillä on rintamamiestalon yläkerran remppa loppusuoralla, ja koko yläkerta purettiin ja pistettiin huonejako uusiksi. Valitettavasti kuvia mulla ei ole... Vaatehuoneita meille ei tule, vaan yhden seinän kokoiset liukuovikaapistot. Ja nekin teetettiin mittojen mukaan, sillä huone on sillä...
  16. K

    Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?

    Kohta se tulee töistä... saa nähdä mitä se sanoo. Todennäköisesti ei sano mitään... halaa lapsia ja menee pihalle tai vessaan. :headwall:
  17. K

    Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?

    Hän on kuulemma miettinyt asioita, ja hänellä on niin vahva tunne siitä. Mitään muuta en saanut puristettua irti.
  18. K

    Mitä tässä tilanteessa voi tehdä?

    Mun mieheni on varma että mulla on toinen. Totesi eilen illalla näin. Mulla ei siis ole mitään sutinaa kenenkään muun kuin oman mieheni kanssa. Pari viikkoa sitten mieheni ohimennen keittiössä kertoi miettineensä jo pitemmän aikaa eroamista. Ettei eroaminen hänen mielestään olisi niin kamala...
  19. K

    Apua unen tulkintaan =D

    :D Mitähän tämä tahtoo kertoa mulle... Viime yönä kattelin unissani alppikisoja. Jatkuvasti selostaja kertoi että Tanja Poutiainen, joka on menettänyt toisen poskensa.. "Ja näin laski Tanja Poutiainen ilman toista poskeaan..." "Ja pian saamme Tanjan haastatteluun ja voimme kysyä...
  20. K

    Mulla on tylsää... kysykää vaikka jotain!

    No moi! Muistatko mitään minusta?? Kyselee silloin tällöin palstalla esiintyvä..

Yhteistyössä