Hakutulokset

  1. Kinsella

    Äitejä Vieremä/iisalmi?

    Hei, onko täällä ketään Ylä-Savosta, Vieremältä tai Iisalmesta? :) Vai olenko ainoa äiti täältä. :)
  2. Kinsella

    Ystävää VIEREMÄ/IISALMI alueelta!!

    Hei! Olen 24-vuotias 4-vuotiaan ja 4kk ikäisten tyttöjen äiti Vieremältä Ylä-Savosta. Olisi kiva saada äitikavereita täältä Vieremältä tai sitten Iisalmesta. :) Onko ketään?? :) Laita yv:tä jos kiinnostaa tutustua niin jutellaan lisää. :) T. Ystävää vailla oleva kotiäiti
  3. Kinsella

    Nuori äiti etsii muita äitejä facebookin ryhmään.

    Hei! Olen nuori 24-vuotias kahden lapsen (4-vuotias ja 4kk) äiti. Haluan perustaa Facebookiin nuorten äitien ryhmän, jossa voidaan jakaa kysymyksiä, huolia, iloja ja suruja äitiyteen liittyen! :) Eli jos olet ikävälillä 20-30 vuotias äiti, laittaisitko minulle yv:nä nimesi niin voin liittää...
  4. Kinsella

    Normaali käytäntö?

    Tuli muuten noista sektioista mieleen, kun jouduin itse kiireelliseen sektioon taamikuun lopussa. Käynnistystä yritettiin kolme päivää ja aina 3 senttiä auki, mutta kamalat supistukset. Menin viideltä aamulla käyrälle ja silloin sydänäänet laskivat vauvalla ensimmäisen kerran. Äänet olivat...
  5. Kinsella

    Äitiys ilman syyllisyyttä?

    Mistä tunnet äitinä usein syyllisyyttä, ja miten koitat päästä siitä tunteesta eroon? Onnistuuko se? En tiedä, mikä äitien "ammattitauti" tämä on, mutta tunnen heti syyllisyyttä, jos vaikka väsyneenä olen esikoiselleni ankarampi kuin mitä hän ansaitsisi. Sitten yöllä lupaan olla seuraavana...
  6. Kinsella

    Rota-rokotteesta kokemuksia?

    Hei! Toiselle lapselleni joka on nyt 5vk neuvolassa sanottiin, että Rota-rokote annetaan 2kk ikäisenä, jos haluamme niin. Esikoiselle emme sitä ottaneet kun se piti silloin itse kustantaa ja oli 3-vuotiaaksi kotihoidossa, tämä toinen joutuu hoitoon jo aiemmin niin varmaan olisi hyvä se rokote...
  7. Kinsella

    Supistuksista... Jäi mietityttämään.

    Hei, esikoisen synnytys meni sektioon perätilan vuoksi. Supistuksia en kerennyt tuntea koko raskauden aikana. Tätä kakkosta odottaessani ei supistuksia ollut koko aikana ja mietin miltä ne tuntuisi. Sitten kun jouduin käynnistykseen, supistukset tuntuivat vain pikkulantiossa helkutin...
  8. Kinsella

    Tuleva synnytys aiheuttaa paniikkia!

    Hei! Olen 23-vuotias nainen ja odotan toista lastani 35 viikolla. Esikoinen syntyi sektiolla perätilan takia ja tämä toinen on raivotarjonnassa, joten varmaankin pääsen synnyttämään alateitse. Mua on parin viime viikon aikana alkanut kamalasti pelottamaan synnytys. Olen tajunnut että...
  9. Kinsella

    Kaipaan meili/kirjeystävää naisista, joilla on vaikeuksia tulla raskaaksi.

    Hei! Etsin meili/kirjeenvaihtoystävää naisista, joilla on vaikeuksia tulla raskaaksi. Etenkin jos kärsit PCO:sta. Olen 22-vuotias nuori nainen, jolla on 2v3kk ikäinen tyttö, mutta toista lasta ollaan kaivattu kohta 9kk. Nyt käytössä Clomit. Lapsettomuuden taustalla ainakin ylipaino (13...
  10. Kinsella

    Lapsettomuudesta kärsivä etsii meilikaveria!

    Hei! Kaipailisin sähköpostiystävää, muista lapsettomuudesta kärsivistä. Etenkin, jos sairastat PCO:ta. Olen 22-vuotias 2-vuotiaan tytön äiti ja olemme yrittäneet mieheni kanssa sisarusta alulle kohta 9kk. Lopetin pillerit syyskuussa 2009 ja niitä ei kuulunut. Menin gynelle joka määräsi...
  11. Kinsella

    Terolut kuuri ja ovis???

    Hei! Olen 22-vuotias kaksi vuotiaan tytön äiti ja hänelle toivomme sisarusta mieheni kanssa. Lopetin pillerit puoli vuotta sitten ja kuukautisia ei sen jälkeen näkynyt. Kävin nyt sitten yksityisellä gynekologilla ja hän teki sisätutkimuksen ja se ok. Sanoi että mulla on hormonit sekaisin...
  12. Kinsella

    Kuinka avoimia olette parisuhteessa?

    Kuinka avoimia olette miehenne kanssa parisuhteessa? Piereskelettekö esim. miehenne kuullen? :D Eräs kaverini sanoi ettei voi vieläkään piereskellä miehensä kuullen saatika olla kusella hänen nähtensä vaikka ovat olleet 3 vuotta yhdessä. Kuulema se on noloa hänen mielestään eikä hän ymmärrä...
  13. Kinsella

    Menkkoja ei kuulu eikä näy (pillerien lopetus)

    Olen 22-vuotias nuori nainen ja meillä on miehen kanssa 2-vuotias ihana tyttö. Lokakuussa 2009 jätettiin pillerit pois, koska toiveissa olisi sisarus. Kuukautiset eivät ole vieläkään alkaneet lopetuksen jälkeen. Olen lukenut että saattaa mennä kierto sekaisin kun lopettaa pillerit. Esikoisen...
  14. Kinsella

    Miksi vauvanvaatteet ei kelpaa kellekään?

    Miksiköhän vauvan vaatteet ei mene kaupaksi? Olen koettanut myydä erilaisissa nettikirppiksissä vuoron perään eikä kellekään kelpaa. Mulla olisi kamalasti nyt 2-vuotiaalta tytöltäni jääneitä bodeja, potkupukuja-housuja, paitoja, housuja, mekkoja, välipukuja, sukkia, sukkahousuja, hattuja...
  15. Kinsella

    KHTY??? Mikä yhtiö?

    Anoppini oli varannut mulle ja miehelleni (maksanut kanssa) matkan Turkkiin kemiriin elokuussa 2010. Luin sitten että lentoyhtiö on joku KHTY. Eli mikä? Onko se turkish airlines vai? Nyt alkoi sitten pelottaa. Menin pari vuotta sitten Barcelonasta Santiago de compostelaan jollain Iberia yhtiön...
  16. Kinsella

    Elämää synnytyksenjälkeisen masennuksen kanssa 10/09

    Hei! Kaikki äidit, jotka ovat sairastaneet synnytyksenjälkeistä masennusta/sairastavat tulkaa tänne keskustelemaan ajatuksistanne ja purkamaan huolianne. Äitiys ei ole aina ruusunpunaisin kuorin kirjattua onnea, vaan siihen saattaa kuulua ahdistusta, pelkoa ja huolta lapsesta...
  17. Kinsella

    Litovaara saataisiin livaista pellolle!

    Voi että on ärsyttävä se Ennätystehtaan uusi juontaja! Suukin sillä on niin iso että koko hammaskalusto viimeistä poskihammasta myöten näkyy kun se nauraa.. Eipä kyllä ollut kehumista siinä Salmisessakaan, mutta jotenkin tuo niin ärsyttää. :kieh: Saisi kyllä muutenkin loppua koko...
  18. Kinsella

    Millaiset välit sinulla on/oli isovanhempiisi? Entä millaiset on lapsellasi/lapsillasi?

    Mun appivanhemmat asuu 200 km päässä eikä päästä siellä töiden takia käymään kuin 2-4 kertaa vuodessa, vaikka anoppi haluaisikin kovasti meidän 1v7kk ikäistä tyttöä hoitaa. Usein kyllä käyvät sitten sieltä päin tyttöä katsomassa. Omat vanhempani asuvat sitten 24 km päässä ja äitini ei kyllä...
  19. Kinsella

    Mitä mieltä?

    Mitä mieltä olette nimestä Nooa-Jaakko? Yksi tutun poika kastettiin tällä nimellä... :snotty:
  20. Kinsella

    Älkää kommentoiko häiriköijien juttuja, näyttää vaan lietsovan tulta

    Luen päivittäin teidän ketjujanne ja joinakin päivinä tuntuu että kaikki avaukset sisältää ihan täyttä sontaa. Miksi näitä häiriköitä on tänne tullut lisää? Joskus sentään oli vielä elämänmyönteisiä ja tärkeitä asioita keskusteluissa. Nyt näyttää tärkein aihe olevan wc pytyn puhdistaminen...

Yhteistyössä