Hakutulokset

  1. Ä

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Me saatiin eilen likka kotiin :heart: Hyvin on nyt maitoa mennyt, aamulla kiskas jo 100 ml pullosta. Tänään on sitte yritetty sitä tissiäki pikkusen imeä ja hyvinhän se onnistui, joten eiköhän tässä kohta saa pullot laittaa pois...toivottavasti. On tää pumppaaminen sen verta kovaa hommaa...
  2. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Meille syntyi pikkuinen prinsessa 12.8 :heart: :heart: :heart: Tyttö päätti tulla etuajassa viikolla 35+6. Kokoa syntymähetkellä oli 2780g ja 47 cm. Pieni on edelleen sairaalassa, kaikki kuitenki hyvin, ainoastaan syömistä siellä opetellaan ja kotiin pääsee heti ku se onnistuu. Nytkin...
  3. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Tuulille ja perheelle onnea pienestä prinssistä :heart: :flower:
  4. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Onnittelut rouviintuville :heart: Täällähän on monella jännät paikat.. mä liityn joukkoon kultaiseen. Viime yönä nimittäin pari tuntia supisteli 1-3 minuutin välein ja mahassa kauhea mylläys ja pään tunkeminen lähtökuoppiin. Mä kuulun nimittäin kivuttomiin synnyttäjiin, eli supistukset...
  5. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Ninnipolla jännät paikat :heart: Tsempitykset tulevaan koitokseen :heart: Tiinuliini saanu vihkisormuksen ostettua, ihanaa :heart: Saa nähdä koska tässä itse voi lähteä sellaista ostamaan..miehen mielestä vaikka heti, mutta mä haluan vielä odotella ihan rauhassa.. Pojat lähti eilen...
  6. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Olipas tullu juttua taas viime käynnin ja uusi pinokin. Meillä elämä täällä niin kiireistä ettei paljoa ehi koneella notkua. Alkuviikosta tehtiin kesälomareissu Alahärmään Power Parkiin, oli todella kiva paikka ja muutenki oli mukava reissu :heart: Teltassa yövyttiin ja lapset tykkäs...
  7. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

    Käytiin tänään neuvolassa ja sieltä laittoivat nyt lähetteen sairaalaan. Pikkainen nimittäin edelleen viistosti mahassa, pää alaspäin kylläkin, mut se pää tuolla mun kyljessä.. ja sillai se on viihtyny jo 6 viikkoa :/ Eli nyt sairaalaan näytille.. Muuten kaikki oli hyvin, vauva kuulemma...
  8. Ä

    kemiläisiä äitejä?!

    Täällä yksi, kohta 4 lapsen äiskä :wave:
  9. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

    Muutki nähneet täällä vauvaunia :) Mä näin viime yönä, synnytin lapsen ja heti lähettiin sen kanssa reissuun (vauva istui pyörän lastenistuimessa). Jossain välissä joku kysyi kumpi tuli ja mä huomasin etten itekään tiiä kumpi pikkanen on :laugh: Kurkistin sit vaipan sisään ja siellä oli aika...
  10. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

    Pikakurkkauksella taas =) Remppaa tehdään tulevaan kotiin kaikki liikenevä aika ja sit ku sieltä tulee kotiin niin oon ihan sippi :/ Ei jaksa kyllä mitään muuta ku löhötä. Alkaa vähän jänskäämään miten ihmeessä mä ehin saada uuden asunnon pestyä ja vanhan tyhjättyä ja pestyä ennenku vauva...
  11. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

    Voi mahoton kuinka paljon tekstiä tullu sitte viime käynnin, josta kyllä onkin jo aikaa 12 päivää :o Ei vaan oo kerta kaikkiaan ehtiny istuskella koneella, kiirettä pitäny joka suuntaan. Ostettiin uus auto, tila-auto johon sopii sit kaikki 4 muksua :heart: Uusi asuntoki saatiin, rivitalo...
  12. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

    Mä taas yön pikkutunteina kävin lukemassa mitä tänne kuuluu :) Olin kaverin synttäribileissä ja siitä menin sit baariinki, mikä oli ihan täynnä, joten 40 minuutin istumisen jälkeen tilasin taksin ja tulin kotiin. Ei kerta kaikkiaan uskaltanu olla moisessa väenpaljoudessa :/ Ja kun kesällä...
  13. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

    Tuo isyyspakkaus kuulostaa kivalta, taianki sellaisen väsätä kullalle :) Että kiitos vaan vinkistä :flower:
  14. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 heinäkuun helteissä***

    Yön tunteina taas naputtelen kuulumisia. Mies yövuorossa eikä mulla taas uni tuu sitte millään :/ Mahassaki paraikaa jumppatuokio menossa :heart: Turvakaukalosta oli taas puhetta ja Gracon Logico S tulee meille ku se vaan saadaan käytyä ostamassa. Eipä tuolla vielä kiirettä oo. Meillä...
  15. Ä

    SYYSMASSUKAT (kesäkuun loppu)

    Tervehdys kaikille! =) Niin se on viikonloppu taas ihan kohta takanapäin. Se meni taas hirveellä kyydillä, päivät oon ollu yksin kotona, mies iltavuorossa. Perjantaina kävin shoppailemassa ja löytyihän sieltä itelle TAAS pari äitiyspaitaa (niitähän ei ookkaan kertyny ku muutama :whistle: )...
  16. Ä

    SYYSMASSUKAT (kesäkuun loppu)

    Hei! :wave: Jopas niistä tisseistä nousi suuri kohu :laugh: Juuri silloin edellisenä iltana ketjua selailin ja aamulla oliki kauheet lööpit siitä iltalehdessä. Jo vain tuollaisia luonnollisia tisuja voi esitelläkin paljon paremmalla mielellä kuin jotain silikoonimötkyjä. Mies houkkas...
  17. Ä

    SYYSMASSUKAT (kesäkuun loppu)

    Ei näy täälläkään ja ette arvaa kuin ottaa päähän, ku yöllä rustasin sinne suht pitkän kirjotuksenki :/
  18. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Mulla loppui sit uni taas kesken yön, joten suosiolla nousin koneelle kun en jaksanu enää sängyssä pyöriä :/ Paljon oli taas tullu juttua ja yritän nyt kommentoida..toivotaan vaan että muistan vielä mihin piti kommentoida :laugh: Ensinnäkin TERVETULOA kaikille uusille! :flower...
  19. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Pikainen kurkkaus tänne näin juhannuksen keskellä :) Grillattu on ja baarissaki tuli käytyä torstaina ja perjantaina, saa nähdä "joudunko" tänäänki vielä kuskiksi. Hauskaa on ollu ja menossa pysyn mukana vaikka selvinpäin oonki, tanssimaan vaan en enää kyenny ku on paikat jumissa :/...
  20. Ä

    ***SYYSMASSUKAT 2008 kesäkuussa***

    Heippa kaikille! Täällä on viime yö menny supistellessa ja aamulla tuli vaaleenpunanen rantu vessapaperiin pyyhkiessä. Sen jälkeen ei oo ollu enää mitään, mutta tässä varovaisesti mennään ja seuraan nyt että tuleeko lisää oireita, sitten on pakko mennä näytille. Viime keskiviikkona oli...

Yhteistyössä