Hakutulokset

  1. B

    ** HEINÄKUUN 2009 TAAPEROT **

    :wave:onko meitä enään??vai kuopataanko ketju ja sanomme näkemisiin?:wave:
  2. B

    Pienin tietämäsi täysiaikaisena syntynyt vauva?

    2135g ja viikoilla 38+5. mitään varsinaista selitystä ei pienelle koolle löytynyt(muita kun sukutekijät),ja tämä pirtsakka neiti on nyt 9kuukauden ja painaa vähän reilut 6kiloa.(ja hauskan näköinen kun kävelee!)
  3. B

    Emmerdalesta!

    no niinhän se meneekin..ette sitten juonipaljastuksia ole seuranneet??palstallakin kerrottiin siittä heti kun vauvat syntyivät..
  4. B

    KUNTALISÄ taulukko :)

    .
  5. B

    minkä kokoisia teidän muiden 1,5vuotiaat on??

    poika 89cm ja vajaat 10kiloo..
  6. B

    Minkäkokoiset vaatteet menevät 6kk ikäiselle tytölle?

    kummityttöni 9kk käyttää koon 62cm vaatteita..mutta siis lapset on todellakin kaikki eri kokoisia..
  7. B

    ** HEINÄKUUN 2009 TAAPEROT **

    ihanaa joulun odotusta kaikille:saint: babjuska+jimi
  8. B

    tällänen siitä piirustuksesta sitten tuli..

    aivan mahtava!tyttöni tässä vieressä tokaisi että vau :)
  9. B

    Pitää rueta tekemään pipareita, niin nyt kehiin maailman parhaiden pipariden ohje?

    Raijan piparit 4dl sokeria 3 munaa 400g margariinia 1dl siirappia 3tl soodaa n.9dl vehnäjauhoja 3dl perunajauhoja 1rkl kanelia 1,5tl neilikkaa Kananmunat ja sokeri vaahdotetaan,lisätään sulatettu rasva,siirappi ja mausteet.Jauhot ja kohotusaine sekoitetaan nopeasti...
  10. B

    Onko joku tilannut joulukortit ( ilmaiset) Vistaprintistä?

    minä tilasin..hienoja olivat,ja siis ne on ihan pahville tehtyjä,oikein kortin tyyliin,ei niitä valokuvia,mutta tosiaan rahastavat sitten postikuluilla,postit olivat vähän alta 5e. 10korttia+10kuorta sai tuolla hinnalla.
  11. B

    tältä se näyttää meidän pieni mies...

    ihana!harmi kun tuo vauva aika menee niin nopeasti..
  12. B

    G: Tyttäresi nimi?

    hei tutuille.. meillä löytyy: julia marjaana(toinen nimi on mun äitini toinen nimi+siinä on myös tytön toisen mummin nimi ekana,eli marja,ja sit kummin joka jaana) pinja karoliina (toinen nimi sama kun mulla) nea elisabeth(toinen nimi miehen jo edesmenneen mummon,odotin tyttöä mummon...
  13. B

    mitä teitte perjantai-iltaisin ennen kuin löysitte tämän palstan?

    en edes muista kun siittä on niin monta vuotta aikaa(ainakin 5v jos ei jpa 6v..)uultavasti hengailin kavereiden kanssa tai olin baarissa..tai katoin töllöö.tai hmm..olin vaan..
  14. B

    Minkä muotoisia joulutorttuja teet?

    "normaaleja",sit kukkia ja enkeleitä :)milloin milläkin tuulella satun olemaan :)
  15. B

    Mistä kannattaa tilata valokuvat? Paperiversiot siis...

    extra filmillä olis nyt tarjous 40kuvaa ilmaiseksi.. koodi:snow09 voimassa 31.12.2010 ja muutenkin kuvat aikas edullisia..
  16. B

    GALLUP! Kuinka monta kalustetta teillä on olohuoneessa?

    4,kulmasohva,divaani,tv-taso ja samaa sarjaa seinähylly
  17. B

    Tommy Tabermann viinilaseja onko enää???

    niitä oli myös vapaa valinnassa alekorissa..
  18. B

    Lelun nimi hukassa..

    mä en kyllä muista nimee,mutta tiedän mitä tarkotat :)on kiva lelu! ja ikeassa ainakin oon nähnyt myynnissä.
  19. B

    missä iässä lapsi oppii antamaan pusun? :D

    meillä annetaan muisku aina kun pyydetään,ja välillä ilmankin :)pojalla nyt ikää 1v4kk,ja oliskohan oppinut ihan oikeasti sen antamaan vähän vajaa vuoden iässä.siis niin että tietää mitä tekee.onhan sitä kuolattu poskelle jo n,6kk iässä. pususta se ei oikein ymmärrä,mutta kun siis sanon että...

Yhteistyössä