Hakutulokset

  1. P

    Tehdääs nyt UUSI toinen kakkuketju

    Tässä mun pari räpellystä... =) http://www.aijaa.com/v.php?i=5077117.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=5077134.jpg
  2. P

    Meidän 11kk ei syö noita 8kk tarkoitettuja soseita...

    :wave: sama täällä, ei mennyt alas nuo soseet.
  3. P

    Äp:n kestovaipat kirpparille, paljon hintaa?

    Mun kaveri tais myydä 10e ja heti meni.
  4. P

    teiniraskaus osa2

    No ohhoh! Siis vastako se saatiin selville? :o ja pian jo synnyttää??? Jessus...
  5. P

    Mun täytyy sanoo teille plussalaiset hei hei!

    Heips! Mun on pitäny kirjottaa sulle :ashamed: vieläkö kerkee yv.tä laittaa? =)
  6. P

    Mistähän sitä sais kaverin?

    mä oisin läheltä sua =)
  7. P

    kumpi maksaa synnytyksen

    mä sanoin ukolle raskausaikana kun piti alkaa hommata äippävaatteita, että saa luvan kustantaa osan sillä yhteinen projekti tää on ja alasti en ala kulkemaan :D, mukisematta osti välillä mulle paidan tms. Synnärilasku meni yhteisistä rahoista.
  8. P

    HERKKUPEPUT LAIHIKSELLA!!!

    Huoh... kello on jo vaikka mitä ja mä täällä kukun! ARVATKAA VAAN OONKO LAIHTUNU??? en varmaan milligrammaakaan... masentavaa! Sain just vanhemmilta laivakarkkituliaisia, ja oon tuhonnut niitä ihan kiitettävästi |O |O |O tyhmä minä. Mut jotain positiivista, oon joka päivä käynyt vaunuttelees...
  9. P

    Ketkä kaikki vielä täällä?

    :wave: tosin tää typy taitaa painua pehkuihin ihanjustkohtsuun!
  10. P

    3kk vauvat

    Meillä ois pojalla tuo 3kk neuvola vajaan parin viikon päästä, ja 2 kk neuvolassa mitat olivat 60cm ja 5770g. Syntymämitat: 3965g ja 53cm.
  11. P

    Nyt se ois ohi.

    Osanottoni suureen suruunne. Paljon voimahaleja :hug:
  12. P

    HERKKUPEPUT LAIHIKSELLA!!!

    Koitin tänää päälleni ihan piruuttain mun vanhoja farkkuja kaapista ja masensin sitten itteni ihan täysin. Suruuni oon melkein sortunu syömään jo hyvyyksiä... Mä siis sovitin housuja mihin mahduin kevyesti ennen raskautta ja nyt ne pysähty polviin... Törkee masis.
  13. P

    Päivän kirppariostokset PINOON!

    mä löysin 20e ihan uuden veroisen bb-rintarepun... ostin ihan kokeeksi, että viihtyykö tuo jätkä sellasessa vai ei ja jos viihtyy, niin sitten hommataan meille se manduca! mukaan tarttu myös lähes käyttämätön body 2e ja pari lelua 1e
  14. P

    HERKKUPEPUT LAIHIKSELLA!!!

    Tuossahan vois olla ideaa... Ei sitten tarttis selailla millä tavoitepainoilla kukakin täällä liikuskelee :) Meillä ois huomenna pojan 2kk neuvola, pitäisköhän itekin punnita ittensä siinä samalla... siis siinä isommassa vaa'assa :D En kyllä taida uskaltaa ihan niin tarkalle vaa'alle...
  15. P

    HERKKUPEPUT LAIHIKSELLA!!!

    Terve! Viikko on sit takana ja mulla aika huono sellanen... Aamulla kävin vaa'alla ja ihan kuin oisi kilo kadonnut tuosta alotuspainosta, eli 67kg näytti. Mun herkkulakko ei oo ihan täysin pitänyt, mutta rajottanut olen :D Pikku hiljaa nää muutokset on näköjään alotettava. Mua niin...
  16. P

    HERKKUPEPUT LAIHIKSELLA!!!

    Mä oon nyt vähän :ashamed: tai oikestaa toooosi :ashamed: :ashamed: :ashamed: ... Meillä kävi tänään vieraita ja oli pakko pyöräyttää piirakka ja sit tietenki maistella ja tuhota sitä kaikki pois meiningillä! mut eihän seurassa syötyä ikinä lasketa, vai miten se meni? :snotty...
  17. P

    HERKKUPEPUT LAIHIKSELLA!!!

    Iltapäiviä :) Mun pitäis siiiiiivota... ei jaksa. Vaunuttelemassa kävin jo tänään päivemmällä ja pyörähtämässä kaupungilla, eli muutama kalori on ehkä jo selätetty. Vaaka tosin itsepintaisesti näyttää edelleen samoja lukemia kuin pari päivää sitten... Mä varmaan odotan jotain ihmelaihtumista...
  18. P

    HERKKUPEPUT LAIHIKSELLA!!!

    Mites on päivä mennyt uuden kevyemmän elämän merkeissä? Mulla aika tahmeesti... Tiukkaa on tehnyt moneen otteeseen... Nuo jäljellä olevat hyvyydet jo näin illan mittaan suorastaan hyppää iteksiin mun suuhun |O MA EI KESTA!!!! |O |O |O Ehkä tää eka viikko on kaikista pahin meille...

Yhteistyössä