Hakutulokset

  1. C

    ***Toukokuun Toivotut2011***Syyskuussa***

    Hei vain kaikille! :) vieläkö mahtuu joukkoon? toukokuussa la, ja omien laskujen mukaan 3.5 olis se tarkempi aika :) neljäs tulossa ja synnäri Oys rv 8+3
  2. C

    neljäs lapsi haaveissa...

    no yllättävän hyvin jaksetaan näiden kolmenkin kanssa :) siksi kai neljäs olisikin haaveissa tähän "samaan syssyyn" :) mutta silti mietityttää tuo jaksaminen..vaikka toisaalta kolmannen lapsen odotus meni siinä miettiessä että miten ihmeessä sitä jaksaa :laugh: ja hyvin on jaksettu :)
  3. C

    Ihana kuva lapsista-kuvapino <3

    :D meijän poika oli ihan ite pukenu vaatteet ja suunnitteli ulos lähtemistä :)
  4. C

    Ihana kuva lapsista-kuvapino <3

    esikoinen keskimmäinen kolmonen
  5. C

    neljäs lapsi haaveissa...

    haluaisin saada ainakin vielä yhden lapsen, joka siis olisi meille neljäs. mutta pelottaa vaan että miten jaksaa neljän pienen kanssa :/ vanhin meillä kuitenkin on jo 4,8v keskimmäinen vasta 1,10v ja nuorin 10kk...ja nyt olisi toiveissa se neljäs..onko kokemuksia noin pienellä ikäerolla...
  6. C

    kysely: kun odotit esikoistasi mikä hämmensi eniten ?

    se kun silloinen ukko oli väkivaltainen
  7. C

    Miks ihmeessä äitien pitää

    samaa mieltä!
  8. C

    Koirien "kätilöinä" olleet

    meillä oli myös sama homma vähän ennen synnytystä :) seuraa ja hellyyttä vailla ja ulkona sai melkein asua :laugh:
  9. C

    Mikä on normi lapsiluku?

    meillä on 3 ja ainakin yhden vielä haluaisin :heart:
  10. C

    Koirien "kätilöinä" olleet

    kyllä joo, ensimmäinen synnytys oli ja pentujakin tuli 5kpl :) synnytys ei olisi voinut hienommin mennä :) toivotaan että kaikki menee hyvin sielläkin :)
  11. C

    Koirien "kätilöinä" olleet

    minun koira herätti keskellä yötä kun synnytys oli käynnistynyt, apua ei siihen tarvinut ollenkaan, halusi vain ilmeisesti seuraa ja supistusten välissä tykkäsi kun hieroin mahaa sievästi. muuten koira hoiti itse homman tyylikkäästi loppuun asti :)
  12. C

    Jos esikoinen syntyi viikon myöhässä, onko yleensä niin myös toisessa raskaudessa?

    minulla esikoinen syntyi 40+6, kakkonen 39+3 ja kolmonen 37+0
  13. C

    Oudoin raskausmielihalu ikinä?

    minulla oli aivan järetön himo nahkiaisiin jossa piti olla vihreää tabascoa päällä :p
  14. C

    G: Millä raskausviikolla lapsenne ovat syntyneet?

    1. 40+6 2. 39+3 3. 37+0
  15. C

    Te joilla enneaikaisia supistuksia (vko 24->)

    hei! minulla kolmannen lapsen kohdalla supistukset alkoivat jo viikolla 13+ ja johtuen siitä että jouduin käymään istukka/lapsivesi tutkimuksissa. neuvolassa neuvottiin ottamaan mahdollisimman rennosti eikä mitään ylimääräistä olisi saanut tehdä, mutta vaikea se oli kun yksin kahden lapsen...
  16. C

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    ONNITTELUT MEMMULLE =)!!! HYVÄN KOKOINEN VAUVA ON OLLUT. :heart: MUILLEKKIN LOPPUKIRI TSEMPITYKSIÄ!!!KOHTA NIITÄ VAUVOJA ALKAA TAAS TULLA TÄNNEKIN PINOON :) JANE JA POIKA 4,5KK
  17. C

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    KYRSÄ: juu, pientä vauvakuumetta on ollu ilmassa :D tuntuu et toi vauva-aika ei kestä ku sen pari viikkoa ku se on niin avuton ja pieni :) sit se kasvaa isoksi yhtäkkiä ihan silmissä :whistle: ja sama mulla toi et nyt kun on katsellu kavereita jotka raskaana niin pakko myöntää et kateeksi...
  18. C

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    moikka taas pitkästä aikaa! :wave: ja tervetuloa uudet! meillä tietokoneen kanssa ongelmia taas niin ei oo kerenny eikä pystynyt täällä käymään :D mitäs vauvamasuille kuuluu??? joko täällä alkaa taas vauvoja kohta syntymään?? synnytyksen kamaluudesta oli memmu kyselly..vai kuka se nyt...
  19. C

    Kumpi on pitänyt paremmin paikkaansa...?

    minulla laskettuaika oli 18.9 ja ultran mukaan 12.9 mutta eivät edes lähteneet muuttamaan sitä kuitenkaan kun vain 6 päivää heitti..poika syntyi kuitenkin jo 28.8 eli kahta viikkoa ennen ultran mukaista aikaa =)
  20. C

    Synnytystä ennakoivia merkkejä?

    mulla esikoisesta ei tullut muita merkkejä kun supistukset rv 40+6 ja 8h sen jälkeen tyttö syntyi..suoli tyhjeni sen jälkeen kun supistukset oli jo alkaneet..limatulppaa en huomannut tulevan missään vaiheessa. kakkosesta sama homma..supistukset oli jo alkaneet ja sitten alkoi suoli tyhjetä ja...

Yhteistyössä