Hakutulokset

  1. K

    Muita täysin selvin päin?

    No juu, huomenna töihin :xmas:
  2. K

    Paljonko teillä meni kauppaan tänään?

    Ruokakauppaan joku 75e, muuten vaan 90e ( ostettiin mm teltta miehen kanssa )
  3. K

    Viivi Pumpanen:"Työni on nostanut missien arvostusta"

    No mieti kuin kiva mieli Pumpasella on jos tosiaan uskoo itsestään noin :saint:
  4. K

    kaveri onkin lesbo

    No, mikäs siinä, mulle se olis samanmoinen kommentti kun että " ulkona sataa vettä"
  5. K

    onko normaalia, että 31-vuotias mies on kiinnostunu 21-vuotiaasta naisesta?

    Täh? No musta ei ole mitään hämärää. Sitten olis jos iät olis 11 ja 21
  6. K

    Mökin vuokraaminen

    toihan niissä aina on että niitä kuvia kannattaa katsoa varauksella. Kaikki mökit missä me ollaan oltu on kuvattu suodattimen läpi :D
  7. K

    Mökin vuokraaminen

    Me maksetaan yhdestä mökistä etukäteen tilille, ja toisesta maksettiin 50e varausmaksua, ja loppu maksetaan kun mennään mökille. Aina on toiminut hyvin
  8. K

    Mikä tyyppi tuo jokkeri oikein on?

    Mustakin se on aika... Hmm.. veikeä
  9. K

    mä olen niin palanut!!!

    Noh, oliko mitään apua? B)
  10. K

    mä olen niin palanut!!!

    Ollaan tyttöjen kans lähdös keskustaan pyörillä noin tunnin päästä, voisin sitä ennen tuoda? Soitan hei sulle 10min päästä, tuon sen kohta jahka toi mun armas kotiutuu
  11. K

    mä olen niin palanut!!!

    Juu olen mä, kai, mutta voin myös nakata sulle sen? mihin aikaan olis tulossa?
  12. K

    mä olen niin palanut!!!

    No, mulla tosiaan on tota voidetta jos illalla alkaa kiristää :wave:
  13. K

    mä olen niin palanut!!!

    Mä voin tuoda jos olet tuskissas siellä :D
  14. K

    mä olen niin palanut!!!

    Mulla olis aloe vera rasvaa, tule hakemaan?
  15. K

    G: Paljonko kaikkineen rahaa juhannukseen?

    No mä olen pe ja la töissä joten... ei varmaan normaali viikonloppua enemmän
  16. K

    paljonko tulee maksaan postikulut jos tilaan ikeasta...

    Toki toki :D Kunhan muistat laittaa txt tai ihan viestin mulle alakertaan kun olet osastolla :D Onko mitään tuntemuksia??
  17. K

    paljonko tulee maksaan postikulut jos tilaan ikeasta...

    Ikeasssa mun käsittääkseni ihan järkyt postarit, kun eivät ns postita vaan laittaa rahtina. Voin kyllä olla väärässäkin, mutta näin 3vuotta sitten ainakin Asiasta kukkaruukkuun, apsi deisi, mulla on sulle jo varattu kakkupala :xmas:
  18. K

    Nyt mä en ole onnellinen :(

    No sekin vielä :/ :/ Aika häijyä siltikin, varmast olis koko porukalla ollut mahtava reissu

Yhteistyössä