Hakutulokset

  1. T

    Onko karppaaminen terveellistä pitemmän päälle?

    Mikä on runsas rasvan ja proteiinin ja kasvisten syöminen karppauksessa vs. muu ruokavalio? Millaisista grammamääristä puhut? Mä en usko, että mulle tulee mitään sairauksia, jos mä syön kasviksia vähintään 6-700 gr tai enemmän päivässä, proteiinia 80-120 gr ja rasvaa saman määrän. Ja hiilarit...
  2. T

    Onko karppaaminen terveellistä pitemmän päälle?

    Mut eihän tässä ole Atkinssista kysymys välttämättä, karppaus ei ole sama, kun Atkinssin dieetti.
  3. T

    *** PERJANTAIN DISKO dis dis DISKO ***

    YouTube - Shakedown-at night Vielä parempi biisi...
  4. T

    *** PERJANTAIN DISKO dis dis DISKO ***

    YouTube - Benefit - Sex Sells Hieno biisi!
  5. T

    Paljastus eräästä palstalaisesta

    Mä paljastan, että kirjoitan pitkään aikaan mustana ja tähän ketjuun kirjoitin jo harmaana:eek:
  6. T

    mitkä euroviisuvoittajabiisit on jääny mieleen?

    YouTube - Eurovision 2006 Final 12 Romania Tornero Tämä ehdottomasti paras YouTube - EUROVISION 2009 WINNER -NORWAY ALEXANDER RYBAK FAIRYTALE -HQ STEREO YouTube - Eurovision 1998 - Dana International - Diva
  7. T

    Onko muita, joiden mielestä psyyken lievät sairaudet, kuten masennus, on nykyajan tuotetta?

    Ehkä, "nykyajan tuotetta", tulevaisuuden tuomaa tullessaan. Mutta kuitenkin pitää osata erottaa oikeasti masentuneet ja leikisti masentuneet toisistaan. Liiaksi on näitä "masentuneita", jotka vievät uskottavuuden niiltä oikeasti sairailta ihmisiltä. Olin lukevinani kommentin tai artikkelin...
  8. T

    Joko on pitkä kaverilista profiilissa?

    Tottakai! Minä itse vaan...
  9. T

    Virallinen ruokaympyrä muuttuu!

    Meillä näyttää olevan lähes 100 % samanlainen katsomus noissa ruoka-asioissa :) Oikeasti ihailtavaa, että on muitakin, jotka ovat perehtyneet terveellisiin ruokiin!
  10. T

    Virallinen ruokaympyrä muuttuu!

    Joo, näin on :)
  11. T

    Virallinen ruokaympyrä muuttuu!

    No ei tarkoita
  12. T

    Palstaprojekti vk 32 LENNOKAS VOITTAJA Chef

    Voisko äänestysaikaa siirtää 21.20 asti? Että ois se tunti taas aikaa? Mun äänen saa Chef.
  13. T

    palstalaisten v*tutus saldo

    Ei niin mikään :)
  14. T

    En tie joko on kysytty mutta näkyykö tähdenlentoja? :)

    Katsokaa pohjois/koillistaivaalle.
  15. T

    Hyvää iltaa, hyvät palstalaiset! Päivänne saldo?

    Sulla vissiin on kaikkiin muiden juttuihin eka kommentti :headwall: ?
  16. T

    Mitä ja minkä verran salaattia 70-80 hlön juhliin?

    Mut kyse on kasvissyöjistä, jotenka menee varmaan enemmän salaattia, luulisin.
  17. T

    Mitä ja minkä verran salaattia 70-80 hlön juhliin?

    Jos vaikka teet 4 eri salaattia, niin riittäisköhän 5 litraa per salaatti? Eli 20 litraa salaattia yhteensä, se tekis noin 250 gr/nokka. Luulis riittävän, mut jos haluat varmistua, että varmasti riittää, niin 25 litraa varmasti riittää. Kun kuitenkin on muitakin syömisiä.

Yhteistyössä