Hakutulokset

  1. Talvis

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Joulukuussa~

    Ps. Itse terkkarina en ota puheenaiheeksi inf.rokotetta, vaan odotan tuleeko se asiakkaalta itseltään. Joten jos olette asiasta kiinnostuneita tai on mielessä kysymyksiä, niin ottakaa rohkeasti itse asia puheeksi. Aikuisten rokottamista kun ei valitettavasti valvo kukaan ja niitä voi niin...
  2. Talvis

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Joulukuussa~

    Kultapupu onko joku todennut teidän sairastavan influenssaa? Mun käsittääkseni tässä vaiheessa vuotta influenssa ei ole vielä saapunut Suomeen, se on enemmän kevättalven juttu, aikaisintaan vuodenvaihteessa. Nyt on toki ollut liikkeellä kovaakin ja sitkeää syysflunssaa, joka ikävä kyllä on...
  3. Talvis

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Heippa! Onkos täällä vielä elämää? Kauhean pitkältä tämän sivun sai hakea.. :D Töissä pitänyt vipinää ja illat menee perheen kesken, nyt oon kaameessa flunssassa eikä kunto enää riittänyt töihin.. Pitkän aikaa oon vetäny jo puolikuntoisena mut nyt loppu voimat, liekö raskaudella jotain...
  4. Talvis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    ElluE minä aion hakea äippärahaa sen äitiyslomaa edeltävien 6kk mukaan. Olen juuri valmistunut, ja ehdin olemaan 5kk töissä ennen äitiyslomaa - kyllä ne tulot voittavat edellisen verotuksen joka on sellainen vuosi kun olen opiskellut ja ollut ihan lyhyitä pätkiä töissä loma-aikoina. Mulle on nyt...
  5. Talvis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Heh, "kiva" että on muitakin tylsiä, en ilmeisesti ole ainoa. Olen mäkin ostellut jo kirppiksiltä vauvanvaatteita, laitoin kakkosen vauvavuotena kaiken pienen pikaisesti eteenpäin. Ajattelin etten halua marinoida niitä montaa vuotta laatikoissa kun meillä oli alunperin ajatuksena enemmän vuosia...
  6. Talvis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Yemina, pahoitteluni! Kauniin runon olit kirjoittanut :hug: Sykkeistä, mun täti on yrittänyt molemmissa raskauksissa veikkailla sykkeiden perusteella kumpi on tulossa (esikosta tiedettiin mutta ei kerrottu muille, toisesta ei tiedetty). No vähän se oli vaikeaa, kun aina pyöri siinä 140...
  7. Talvis

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Mäkin tulin kurkkimaan, oon vietelly hieman hiljaiseloa, en ole edes käynyt lukemassa. Ei mitään tarkempaa syytä sille, tai no hitaat sivut ärsyttävät, ja jos viitsii vaivautua odottamaan latautumista, niin ketjut on täynnä fb-ryhmien mainostusta :ashamed: Kun itse en siellä ole, ja odotan vain...
  8. Talvis

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Itse asiassa täällä on tuo kerho-puoli, jonne voi perustaa suljetun kerhon :)
  9. Talvis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Bluedreams me ei olla ihan varmoja otetaanko seeruminäytteet - ekasta ei ollut mahdollisuutta ja toista odottaessa se oli vasta tullut mahdolliseks ja sillon tuumittiin että jos nt-luku on ok, ni ei oteta verikoetta. Meil on viel runsas viikko aikaa miettiä mut ehkä otetaan tällä kertaa...
  10. Talvis

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Lumimyrsky, te ootte reippaita kun jaksatte remontoida :) luulen et sellanen ois varmasti taloudellisesti kannattavinta, me ei olla uskallettu siihen ryhtyä :/ ei olla kumpikaan koskaan remontoitu, pientä pintaremonttia lukuunottamatta, joten opetella täytyis ensin. Uskon kyllä et jos...
  11. Talvis

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Ennuliini, ollaan katseltu enimmäkseen Liedosta, joitain alueita Kaarinasta ja Raisiosta. Haluaisin tällä kertaa uuden talon, joitain rivarejaki ollaan katsottu. Kun on okt:s asunu 4v, ni kriteerit rivaril on aika korkeet! :D tilaa olis täälläkin hyvin, mut ite 13v Turussa asuneena kaupunki on...
  12. Talvis

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Täällä huutelee yks Turun seutulainen! :wave: asutaan 40km Turusta landella ja kova yritys ois päästä lähemmäs Turkua, ei kuitenkaan itse Turkuun haluta muuttaa. Talomme on siis myynnissä paraikaa. Olen 25v, kolmatta odottelen ja LA on 4.4. Entuudestaan on kaksi tyttöä, reilu 4v ja 2,5v...
  13. Talvis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Uuden pinon merkkaus! JuLiDe se on ihan ok et erilaisia ajatuksia pyörii päässä, kunhan mieliala olis pääasiassa hyvä ja positiivinen, ettei mennä masennuksen puolelle :) meillä talossa hyvin tilaa muttamutta talo on myynnissä, asumme väärällä sijainnilla.. Isompi laina ois tarkoitus ottaa ja...
  14. Talvis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Lumimyrsky me käytiin esikoisesta 4d-ultrassa tuolla Jussi Savonlahdella. Siitä jäi silloin 2009 alkupuolella joku 130e muistaakseni maksettavaksi, et edullinen oli sekin. Ja tosi mukava lääkäri, selitti paljon kaikkea ja dvd tuli kotiin mukaan ultrauksesta. Suosittelen! :) Unenlaatu on...
  15. Talvis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    -Kirppu- mä kirjoittelisin ihan tyynenä sen sun sopparin :) just luin jostain ettei olis edes laillista tehdä äitiysloman alkuun asti työsopparia. Saahan määräaikaisistakin jäädä äitiyslomalle. Laurina ihan hyvä veto sanoa työnantajalle noin. Mun työ koostuu pääasiassa asiakastapaamisista...
  16. Talvis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Mirenna tuo lääkäri jolla kävin vu:ssa ei ottanut lääkärinpalkkion lisäksi uä:sta hintaa, siksi oli alhainen hinta. Jos suuntaat Salon/Turun Mehiläiseen niin voin vinkata lääkärin nimen ;) Kunnallisissa työpaikoissa olevat! Olen ymmärtänyt, että työajalla sais käydä raskaudenseurannan...
  17. Talvis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Totean heti ensimmäiseksi alkuun, että vihreää teetä saa juoda raskausaikana. Ei tarvitse miettiä kuin sitä kofeiinimäärää, jota vihreässäkin teessä jonkin verran on (kahvia 3 kupillista pvässä versus vihreää teetä 5 kupillista pvässä). Nyt naiset rauhoittukaa ja nauttikaa raskaudestanne :)...
  18. Talvis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Jaahas, tänne on tullut paljon uusia! Tervetuloa! :flower:
  19. Talvis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Adalie onpas sulla ollut hyvä palvelu :) jospa se on vaan alkuhuumaa kun on koulu vasta jatkunut? ;) Mulla alkanut vika harjoittelu tällä viikolla ja on noi aamuheräämiset vaan niin raastavia+pitkät päivät päälle.. Ja nyt tulin koneelle maksamaan laskuja, sitte pyykkiä pitäis ainakin yks...
  20. Talvis

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Synnytyksen suhteen mua jännittäis myöskin sektio. En nyt väitä et kummatkaan alatiesynnytykset ois mallisuorituksia olleet, mut ennemmin se kuin sektio. Raskaudet mulla on sujuneet hyvin mutta ei mun keho mikään synnyttäjä taida olla :/ Oon ennemmin ruvennu jännittämään jo synnytyksen...

Yhteistyössä