Hakutulokset

  1. Lada Lokasuoja

    Toivotan Kaikille Oikein Hyvää sekä Rauhallista Joulua sekä Onnellista Uutta Vuotta 2012!

    Hiljennyn joulun viettoon suuren surun keskellä. Sitä tajuaa, että jouluna haluaisi kaikkien lähimmäisten olevan elossa. Minua suru kohtasi tässä ennen joulua 2 kertaa. Ikävä on suunnaton. En kuitenkaan halua lasten takia synkistellä, vaikka itku on päässyt mm. lasten joulujuhlissa. Kyllä tämä...
  2. Lada Lokasuoja

    Siirrän kysymykseni tänne, eli morsiuspuku nettikaupasta.

    Ystäväni on menossa naimisiin kesällä. Olemme nyt yhdessä miettineet morsiuspukua kun tuo budjetti on melko tiukka ja kuitenkin jotakin haluaa. No, jostakin sitten löysin tälläisen sivun ja ystäväni innostui välittömästi. Kysynkin siis, että onko kenelläkän tästä nettikaupasta mitään...
  3. Lada Lokasuoja

    Pientä huumoria (turha)

    - (mies ) Ostin sulle kukkasia. - (vaimo ) Jaa. Miksi? - No ostin kun ajattelin että kaipaat kukkia. - Onko tapahtunut jotain? - Ei. Miten niin? - No kun ostit kukkia. - Siis mä ostin kukkia ihan vaan ostamisen ilosta. - Et siis mua varten. Ostamisen ilosta. Luulekko saavas sillä...
  4. Lada Lokasuoja

    Tulipa siivottua... ( TURHA )

    Saanko nyt ihan luvan kanssa istua hetken koneen ääressä ja juoda kupin kahvia? :D Ja sama kysymys omille kullannupuille...oli vastaus heti et "et saa!" Ihania nuo penskat :laugh:

Yhteistyössä