Hakutulokset

  1. K

    Sheltti neidille nimi !!!

    Lysti
  2. K

    Onko viikingin lenkkarit hyviä? Oli 27,90? cittarissa

    Vikingit on ihan parhaat! Olen jo kauan ostanut pelkästään Vikingin lenkkareita lapsille. Ovat ainakin meidän mukuloille just sopivan malliset ja laatu on hyvää B)
  3. K

    Ideoita nelikymppisille

    Siskoni täyttää kesällä 40v. ja aikeissa on järjestää jotain yllätystä. Nyt vaan on ideat ihan hukassa... :/ Kertokaa te kokeneemmat nelikymppisten juhlijat, että millälailla kannattaisi synttäreitä juhlistaa. Haaveissa ei välttämättä ole varsinaiset bileet juomineen päivineen, vaan kaikki...
  4. K

    monelta teidän ekaluokkalaiset menee nukkumaan ?

    Meidän ekaluokkalainen tyttö menee sänkyyn klo 20, nukahtaa yleensä heti. Herää aamulla itse 7-8 aikaan.
  5. K

    Ikuinen epäonni

    Tänään on ollut kyllä mustia pilviä pään päällä. Yleensä yritän ottaa asiat rennosti ja olla stressaamatta, mutta nyt alkaa kyllä riittää tää ikuinen epäonni :kieh: Muutamaan vuoteen on mahtunut jos jonkinlaista: - 3 muuttoa, joista yksi toiselle paikkakunnalle missä jouduttiin...
  6. K

    Mikä koira lapsiperheeseen?

    Täällä aiheen aloittaja. Vieläkään ei olla koiraa otettu, mies jarruttelee :/ Lappalaista olen miettinyt paljon, mutta se karvanmäärä mietityttää. Onko se turkki ihan kamalan työläs?
  7. K

    Asuuko kukaan L:n muotoisessa talossa ?

    Meidän talo on kans L-,mallinen, tosin niin, että se ällän "pikkuviiva" on varastoa ja autotallia ja "isoviiva" asuttavaa osaa. Ollaan tykätty kovasti!
  8. K

    Kaksplus-keskustelu: Lähtisitkö sijaisvanhemmaksi?

    Mietittiin aikanaan miehen kanssa vakavastikin tuota sijaisvanhemmaksi ryhtymistä. Eräs kolmen lapsen biologinen äiti ja 15v. sijaisäidin hommia tehnyt nainen sanoi, että suosittelee sijaisvanhemmuutta vasta siinä vaiheessa, kun omat lapset ovat niin isoja, että heidän kanssaan voi keskustella...
  9. K

    ONKO VIELÄ HALUKKAITA NAISIA OLEMASSA?

    Täällä taas nainen, jonka mies ei halua. Yhdessäolo sujuu muuten mallikkaasti, suhteemme on oikeasti monella tapaa todella hyvä. Ainut ongelma on seksin puute. Viimeksi ollaan rakasteltu 3 vuotta sitten... Hellyyttä ja pusuja on kyllä muuten päivittäin. :heart:
  10. K

    Kunka usen seksiä

    Yhdessä oltu miehen kanssa 13 vuotta ja viimeisestä rakastelusta jo 3 vuotta :'(
  11. K

    Auttakaas naista mäessä!

    Voisko miehen ongelmat johtua testosteronin puutteesta?
  12. K

    Mitä siteitä käytätte?

    Always ja Alldays
  13. K

    Mitä lapsenne sai joululahjaksi?

    Meillä 7v. tyttö sai kaksi yöpaitaa, kirjepaperia, kokkauskirjan, bratzin, dvd:n, hanskat, tyynyliinan, Tatun ja Patun Suomi-pelin, korvikset, Idolsin levyn ym. 3v. poika sai Salama-pyyhkeen, työkalupakin, dvd:n, paitoja, housut, Lauri kilpa-auton radan, Brion junaradan osia, Ellan ja Aleksin...
  14. K

    Eväsideoita 3-vuotiaalle?

    Meillä on eväänä usein riisipiirakoita, niihin kun ei tarvitse välttämättä voita tms. päälle. Sit hedelmiä, vihanneksia, pähkinöitä, manteleita ym.
  15. K

    Eka todistus

    Ekaluokkalainen esikoisemme sai tänään elämänsä ensimmäisen koulutodistuksen ja hieno todistus tulikin! Ei olis voinut parempaa todistusta kotiin kantaa, olen suorastaan ylpeä tytöstäni :heart: Miten arvioinnit menee sit ylemmillä luokilla? Missä vaiheessa ruvetaan arvioimaan numeroin?
  16. K

    Vähän kävi sääliksi paria tyttöä päiväkodin joulujuhlissa.

    Vaikka ei hienoja vaatteita juhliin laittaisikaan, kuuluisi vaatteiden kuitenkin olla siistit ja puhtaat. Itse ihmettelin tässä yhtenä päivänä ihmisten pukeutumista, kun olin poikani kanssa kuuntelemassa ja laulamassa lasten kauneimpia joululauluja kirkossa. Eihän meilläkään mitään hienoa...
  17. K

    Koska päiväkodin hoitajille viedään joululahja?

    Olen päiväkodissa töissä. Kannattaa sinne joulujuhlaan vaan viedä, niin tuleepahan sitten kaikille annettua. Olen meinaan joskus itse metsästänyt jo lomille lähtenyttä työkaveria, kun lapset on tuonu paketteja. Ihana kun muistatte lastenne hoitajia! Tosi tärkeetä antaa niille kiitosta :heart:
  18. K

    Poikien pikkutakit / puvuntakit...??? Mistä löytyis

    Voi että kun nyt muistasin missä niitä just näin... Olisko ollut Mukelomesta nimisessä lasten vaateliikkeessä. Prismassakin saattais olla. Siellä on ainakin poikien valkoisia juhlapaitoja, liivejä, suoria housuja, solmioita jne. Luulis ainakin noista vähän "paremmista", eli hintavammista...
  19. K

    pakko tehdä oma idols-aloitus, sorppa!

    Peteltä kysyttiin joskus isänsä syntyperää ihonvärin takia, mut kuulemma ihan suomalaisia ovat.
  20. K

    Pussit synttärivieraille

    Kuinka monella on tapana jakaa lapsenne synttäreillä olleille vieraille omat "lahjapussit"? Tuntuu täälläpäin ainakin olevan kovasti suosiossa, että kotiin lähtiessä annetaan käteen pussi, missä yleensä jotain rompetta. Tuntuu vaan jotenkin ihan järjenvastaiselta, et synttärisankari jakaa...

Yhteistyössä