Hakutulokset

  1. M

    Mikä menee huutiksessa kaupaksi??

    no melkein mikä tahansa kunhan ei ala ahneeksi
  2. M

    Ajattelin alkavani karppaamaan, mutta sitten..

    asian viereen..mitä on karppaaminen? :D
  3. M

    Onko kyllä täyttä valetta että

    No siis ihan ulkoilu ja raitis ilma kyllä tekee energisemmäksi kuin sisällä istuksiminen vaikkei sen enempiä liikkuiskaan...hiekkiksen reunallakin istuessa tulee happishyppely tehtyä.
  4. M

    Jos otan esikon pois tarhasta... onko samaa paikkaa mahdolista saada takaisin kun menen töihin?

    ei anneta huutia vaan kehutaan sua hyväksi äidiksi joka ajatteli lapsensa parasta kun omat voimat oli vähissä :hug: mutta en ymmärrä miksi haluat ottaa lapsen nyt pois jos hän on hyvin viihtynyt? Tuon ikäinen jo kaipaa kavereitakin ja ilmeisesti on hyvin viihtynyt? Ei muutama päivä viikossa...
  5. M

    Uskotko siihen että maailmanloppu tulee 2012?

    BTW...missäköhän pussissa mä oon eläny ku ei just tuu mielee et oisin kuullu maailmanlopun tulevan vuonna 2012 jotta kukas viisas semmosta on kertonu? Viittiskö joku valasta?
  6. M

    Uskotko siihen että maailmanloppu tulee 2012?

    No en todellakaan usko. Kukaan ei pysty määrittämään tarkkaa vuotta maailmanlopusta. Tulee se varmasti joskus ja mitä sitä sen enempiä miettimään....kuka nyt haluais edes tietää tarkkaa päivää? Riepoo aika isosti kaikenmaailman hihhulit jotka paasaa että maailmanloppu tulee sillon ja...
  7. M

    Olen sanaton :O

    :D oliko ees kivaa? Unet on joskus mitä uskomattomampia ja herätessä sitä istuu haavi selällään miettien mitä vi**ua? :laugh:
  8. M

    Miehen pettäminen

    No kysy asiasta ihan suoraan, mitä sitä odottelemaan. Jos et pysty asiaa unohtamaan ja jatkamaan ja uskomaan siihen että miehes ei enää petä ni ala hakea heti asuntoa ja muuta pois.
  9. M

    kuinka kauan olette olleet rahatta, siis kun olette työttömäksi hakeneet?

    3kk kesti liiton päätös ja rahan tulo
  10. M

    kuinka tarkkaan olette noudattaneet ensisynnyttäjällä supistukset 5min välein konkarilla 10min välein..

    No ekasta mä lähin kävelemään sairaalaan ku alko olla naama väärinpäin ja puihin nojailin välillä kiroillen :D toka käynnistettiin ennen laskettua aikaa ja kolmannesta meni vedet, ei supistellu ja jäin sairaalaan odottelemaan suppareita.
  11. M

    Monta kertaa viikossa ?

    aina kun tekee mieli :D
  12. M

    Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

    |O asiat ei ainaa oo ihan mustavalkosia...mun teininä ollessa sillonen sekopää poikaystävä hakkas äitinsä kännipäissään, äiti joutu nukkumaan makkarissa ovet lukossa pienen vauvan kanssa. Kerran hän sitte soitti poliisit hakemaan riehuvan poikansa ja itki mulle sitä että mitä hän on tehny...
  13. M

    Mitä laulunsanoja ootte kuullu/ymmärtäny väärin?

    Nuorena kuultuani yön joutsenlaulua ekoja kertoja...et ehkä sääriäni kaipaa (=sääliäni) ja toine biisi jonka nimi ei ny tuu mielee mut menee....tänä iltana ei tupakkeja (=ei tuu pakkeja) ja mä jumankekka pohdin kauan että jo on taas biisillä sanat ku tupakasta tarttee lollottaa :laugh:
  14. M

    Mitä mä teen, en voi sietää miehen koiraa :(

    Koira taitaa olla siis vaillaminkäänmoista koulutusta...tuosta samanmoisesta tilanteesta tuli just töllöstä ohjelmakin :D kun koira esti isännän sosiaalisen elämän eroahdistuksellaan ynnä muulla. Puhuppas miehen kanssa tuosta koulutus asiasta...
  15. M

    Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

    Et sinä paljoa muuta voi täysi ikäiselle enää tehdä kun ottaa kunnon puhutteluun ja tehdä asiat selviksi. Kotona jos asua meinaa, täysi ikäisyydestä huolimatta noudatetaan tiettyjä sääntöjä. Jos säännöt ei miellytä niin sitten muutetaan omaan asuntoon. Sydäntähän tuo äidillä/isällä raastaa mutta...
  16. M

    Saisitteko rahat riittämään?

    Lidlistä saa niitä pieniä vaippapaketteja hintaan 1,99? ja tuollasilla summilla eläminen on meille hoitovapaalaisille ihan jokapäiväistä arkea. 55? neljäksi päiväksi tosiaan on jo juhlaa joten äläs huoli yhtään. Vaikka sulla ei ois kaapissa yhtään mitään ni 55? riittäs ihan tästä päivästä...
  17. M

    Milloin "tekisit" toisen lapsen?

    Ymmärrettävää =) ja teidän keskinäinen asiahan tuo on...mutta kyllä sen vauvakuumeen kanssakin pärjää vuoden taikka kaksi.
  18. M

    Milloin "tekisit" toisen lapsen?

    Pointti tässäkin kai oli se että toiset uskoo siihen yläkerran ukkoon joka päättää kenelle lapsia suodaan ja koska ja jos sä oot tullu raskaaksi heti ni yläkerran ukko on päättäny sen sitte niin :D
  19. M

    Milloin "tekisit" toisen lapsen?

    No kun teillä jo yksi lapsi on ja noinkin pieni vielä niin minä tekisin niin jos en häntä hoitoon vielä haluaisi laittaa että jäisin hoitovapaalle. Kun lapsi täyttää 2v laittaisin hoitoon, suorittaisin opinnot pois, etsisin työpaikan ja miettisin sitten perheenlisäystä. Antaa esikoisen olla...
  20. M

    Anteeksi jo etukäten, mutta onko lihavat lapset aina tälläisia?

    Niin no suo anteeksi ap, en tarkoittanut kohdistaa arvostelua juuri sinuun vaan noin yleisesti esitin asiani koska mua henk.kohtaisesti raivostuttaa vanhemmat jotka kuvittelevat ettei se oma herranterttu tee koskaan mitään missään väärin kun ei se kotonakaan tee...tuossa keskustelussa jossain...

Yhteistyössä