Hakutulokset

  1. E

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Meillä sanottiin myös ultrassa, että istukka on vielä niin iso verrattuna sikiöön ja kohtuun, että ei pysty oikein sanomaan missä se oikeastaan on. Myöhemmin kuulemma sitten näkee...
  2. E

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Ultrassa käyty, ja kaikki oli hyvin. Pikkuinen siellä köllötteli selällään ja välillä suoristeli jalkoja. Ultraaja sanoi, että oli kuulemma todella yhteistyökykyinen henkilö kun sai kaikki mitat otettua todella helposti. :) Niskaturvotusta 1,1 mm. Viisi sormea/ varvasta kaikissa raajoissa. hih...
  3. E

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Eilen intoilin, että on pahat olot helpottaneet, ja tänään aamulla taas sitten halailin kunolla pönttöä. En tiennytkään kuinka paljon vatsasta voi sappinestettä tulla... :x Me ollaan huomenna lähdössä miehen kanssa häihin Pieksämäelle, joten tulee taas autossa istumista melkoisesti. Ultraan...
  4. E

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    Heippatihei! Olen pidellyt hiljaiseloa jonkin aikaa. Olen kyllä lueskellut palstaa aktiivisesti, mutta jotenkin en jaksa tolla puhelimella kirjoitella. Kiitos Suvisnii uudesta palstasta. Kiva kun otit tehtävän hoitaaksesi! Halit kaikille surun kohdanneille! :hug: ...ja tervetuloa...
  5. E

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Heipä hei! Mä en oo aatellu facebook -ryhmään liittyä. Mutta olishan se kiva jos täällä kirjottelu jatkuis suht vilkkaana. Oon joutunut työni vuoksi laittamaan itselleni sen verran salaisen profiilin, ettei mua edes hakemalla sieltä löydy... Minä aion värjätä hiuksiani myös raskausaikana...
  6. E

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Mäkin nyt tungen nokkaani ihan himpun verran tähän vallitsevaan keskusteluun. Itse olen myös sitä mieltä, että positiivisella ajattelulla saattaa myös olla vaikutusta. Itse olen yhden keskenmenon aikoinani saanut, ja uskon, että se johtui liian suuresta stressistä ja surusta (hyvä ystäväni kuoli...
  7. E

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    ai niin, piti vielä mainita, että mullakin on ystävä jolla on ollut kaksi täysin oireetonta raskautta.
  8. E

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    hahaa, mä en ollut -Bambi- edes tajunnut, että tuo laskettu aika on ystävänpäivänä ennen kuin mainitsit asiasta... hehee onpa kiva!! :cool: Maizzi, meillä tulee tosiaan myös melkein kuusi vuotta ikäeroa lapsille. Meilläkin poika on pikkusisarusta kysellyt, mutta nyt asiaa on helpottanut se...
  9. E

    Helmikuun helmet 2014 *heinäkuussa*

    Heipä hei! Voisin minäkin ketjuun liittyä, kun olen jo joitain viikkoja teidän juttuja lueskellut. :) Tuntuu, että monet asiat odotusajassa ovat päässeet unohtumaan, kun edellisestä raskaudesta on yli viisi vuotta aikaa... Kolmen päivän päästä on meillä ensimmäinen neuvola. Kenellekään ei olla...
  10. E

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Heh, kivaa! Toinenkin Nooa nyt täällä huhtihipuissa. =) Meidän Nooalla ehdoton suosikkihahmo on muumit. Ne on ollut jo tosi varhaisesta vaiheesta suosikkeja, eikä ole mieltymykset vielä mihinkään muuttuneet. Nooa osaa jo kaikki muumihahmot nimeltä Niiskuneitiä ja Nuuskamuikkusta myöten. :D...
  11. E

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Heippa vaan kaikille piitkästä aikaa! :wave: Aattelin tulla tänne teitä morjenstamaan, vaikka en olekaan pitkään aikaan tänne kirjoitellut. (varmaan viime kesänä viimeksi...) Ehkä joku kuitenkin vielä muistaa. =) Nooasta on tullut iso poika, niin kuin teidän muidenkin hippusista...
  12. E

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Heippa täältäkin pitkästä aikaa. En oo ainakaan muutamaan kuukauteen kirjotellut mitään, enkä oikeestaan käynyt ees lueskelemassa teidän juttuja. Nyt pikkusen yritin selailla, että mistä ootte viime aikoina puhuneet. Ollaan lomailtu ylä savossa, ja viime viikolla palailtiin sieltä kotiin...
  13. E

    Pesettekö 1,5-vuotiaiden hampaat tahnalla?

    no kylläpä on erilaisia neuvoja... Mä kysyin 1 v. neuvolassa tuota asiaa ja mulle sanottiin, että ei kannata käyttää vielä mitään tahnaa, eli ollaan vielä vaan vedellä pesty.
  14. E

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Huomenta! tulin vaan pikaisesti kirjottamaan, kun unohtui onnentoivotukset edellisestä viestistä... eli siis: PALJON ONNEA AAMUKASTEELLE, ja tietenkin myös muille plussanneille!! Onnea myös viljaliina naimisiinmenon johdosta!! :flower: Niin, ja :hug: vuotis ja muut sitä tarvitsevat...
  15. E

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Heippa täältäkin piiitkästä aikaa!!! :wave: Oonkohan tän vuoden puolella kertaakaan kirjotellu... noh, katotaan jos jaksais olla tästä lähtien vähän aktiivisempi. Meillä on kaikki sujunut ihan mallikkaasti, mitä nyt Nooalla on nuha kestänyt n.7 viikkoa. Oli tuossa välissä...
  16. E

    ***HUHTIHIPUT 2008 - Vuoden avaus***

    Heippa piiitkästä aikaa! En oo tainnut ainakaan pariin kuukauteen kirjotella ollenkaan. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE!! :flower: ja kiitos uudesta pinosta rouva pannuselle! Meilläkin ollaan sairasteltu, mutta onneksi minä enemmän, ja Nooalla vaan hiukan flunssaa. Viikon päästä olis...
  17. E

    ***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

    Kiitos Dooris turvaistuin vastauksesta! Me tosiaan lähettiin eilen kauppaan ostamaan sitä Britaxin turvaistuinta, ja tultiin kaupasta ulos Brion istuimen kanssa.. :laugh: Myyjä oli sitä mieltä, että se Brio Zento on turvallisempi ja parempi, joten päädyttiin sitten siihen. Hyvin mahtui meidän...
  18. E

    Vauvan paino ja pituus 5kk iässä?

    Meidän poika oli 5kk neuvolassa n. 4 viikkoa sitten 69 cm ja 8895g, elikkä aikamoinen jötkäle täälläkin. :heart: :D
  19. E

    ***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

    Heippa! Täälläkin ilmestyi tiistaina ensimmäiset hampaat. Molemmat alahampaat tuli yhtä aikaa. Nyt kun nuo hampaat on puhjenneet, niin ehkä hieman vähemmän on ollut ilta itkua, mutta ei huomattavaa eroa pojan käyttäytymisessä ole ollut. Liikkumisesta ollut puhetta; Meillä Nooa kääntyy...
  20. E

    ***HUHTIHIPUT 2008 syystunnelmat***

    Heippa pitkästä aikaa. Ei ole melkeen kolmeen viikkoon tullut kirjoteltua, vaikka tietty kyttään joka päivä täällä teidän kuulumisia.. :D Tervetuloa munkin muolesta uudet ja taustailijat!! :flower: Me tosiaan alotettiin sitten sen lihan antaminen tuolle miekkoselle. En oo tosin...

Yhteistyössä