Hakutulokset

  1. T

    Minkä ikäiselle lapselle olette selittäneet kuoleman? Ja miten?

    meillä 2v.8kk ja puhuu siitä kuolemisesta välillä, joku eläin on usein jossain leikissä kuollut... mutta ei se taida sitä tajuta, että siitä ei enää nousta, vaikka olenkin sanonut, että siitä ei voi enää herätä... tms. nousta jne.
  2. T

    Uskallatko myöntää käyttäneesi fyysistä rankaisua?

    itse sain tukkapöllyä pienenä, mielestäni useinkin... mutta ei siitä traumoja jäänyt... miks ois jääny, hullua tollanen puhe, pöh pah. Ja mun mies sai remmiä... ja se kuulemma oli hälle ihan oikein, oppipahan taas hetken olemaan.
  3. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    haaveilija, meet mielummin iltavuoroon, kun kiireellisen asian takia varmistamaan lapsesi voinnin? Nyt ihmettelen kovasti... tatskattu & nti kippura rv.25+3
  4. T

    ~ Pikkukakkoset 2011 ~

    tatskattu……kos……11/08 mut vois lisää kans listalle... nyt ei oo aikaa kirjottaa muuta, kun puisto kutsuu. tatskattu & nti kippura rv.25+3
  5. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    mama-84 täällä oli kans ekassa raskaudessa noit ihanii 'kohtauksii' se oli miellyttävää ku jossain lindexil tuli ja jouduin maha pystys istuu siel lattial ja jengi luuli et mä synnytän... kysyin asiaa lääkäriltä niin kuulemma verenpaineen äkillinen lasku ja sit taaksepäin oleva kohtu paino isoja...
  6. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    Mulla normaalisti hb sen 134, sitten se nous 142 niinkun ekassakin raskaudessa ja nyt se kuukaudessa putos 142->128 joten sain käskyn syödä joka 3.päivä rautaa. Täällä maha on aika pallo, mutta eipä sitä paksun talvitakin alta kukaan tajua, vaikka miten pullottaa. Linea Negra mulla tuli...
  7. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    Mulla supistukset loppuneet, mikä on mahtavaa, kun ekassa raskaudessa oli liiaksikin ja piti päivystyksessä sen takia ravata. Mä halusin lähinnä hankintojen takia tietää sukupuolen, koska mä en halua ostaa pelkkiä ällöneutraaleja vaatteita ja sitte kuitenki haluis ostaa sukupuolen mukaan, ku...
  8. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    Kirppiksiltä oon löytäny hurjana niitä tumppuja, prismasta myös, niitä samoja mitkä tulee äitiyspakkauksessa on siellä tyttö ja poikaväreissä, sitte ohuempia saa ihan vaikka jesper juniorista, että kyllä niitä on saatavilla. Mä kun käytin niitä tolla pojalla paljon, kun se oli kova raapimaan...
  9. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    Meillä poika 2v.2kk nukkuu edelleen unipussissa ja hyvin nukkuukin, jos kummatkin pussit sattuu olemaan pesussa niin nukahtaminen on vaikeaa ja uni levotonta. Vauvalle olen hankkinut uniliinan eli sis kapaloliinan beboliinalta, sen jälkeen kun en enää kapaloi niin saa tyttönen siirtyä pussiin...
  10. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    Tervetuloa uusille:wave: Mulle ei sovi mitkään rautatabletit, ainoastaan nestemäiset sopii. Tulee niin hirvee ripuli, että aikamala =( Tänään oli neuvola ja poika sai kehuja kokoajan, kuinka kiltti, ystävällinen ja hienosti kasvatettu... painoa tullut 2kg lisää 1kk aikana. Hb laskenu...
  11. T

    *** Toukokuun Toiveet 2011 *** Tammikuussa

    täällä siis tyttö tulossa, ei siis pelkkä olo, vaan ihan rakenneultrassa saatu tieto Tänään on ottanut kaikki pattiin ja pirun poikakin on nii hankala. Lähetin sen mummille illaks... tuovat sitte illalla sen takas. Miehen naamaa en haluu ees nähä nii pakko istuu täs koneel tyhmänä...
  12. T

    Z-line Twin Rider

    Nostan. Meille tulossa nää, ikäeroa tulee 2ja puol vuotta. Ja pitkä poika 94cm 2v.neuvolassa. Hyvin tuntui nököttävän siinä päällä. Kaupassa, kun kokeiltiin niitä.
  13. T

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    Joulupoxumista rv.21 <3
  14. T

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    Nyt on pakko kysyä tyhmiä, anteeksi, eikö liikkeiden loppumista huomaa? Vai eikö niitä ollut vielä tuntenutkaan? Kun mietin, että jos pieni menehtyy näillä viikoilla niin liikkeethän loppuu... kauheita kyselen. Täällä nukuttaa niin makoisasti, että nukkuisin kaiken aikaa jos poikulia ei...
  15. T

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    Mulla on kohtu kanssa taaksepäin kallistunut. Ja ekan raskauden kovat supistukset sai mut useasti päivystykseen, onneksi pieni voi aina hyvin. Olin kuitenkin jo näillä viikoilla 2sormelle auki... että sikäli jokainen viikko oli aina helpotus, kun pieni oli mahassa. Syntyi sitten loppujen lopuksi...
  16. T

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    :|:'( hirveitä uutisia äiti x4 osanotot ja paljon voimia (mikäli näitä enää käyt lukemassa) Mä makoilen välillä selällään, ei mitään oloja tule. Ei tullut ekassakaan raskaudessa. Silloin huolestuin, kun heräsin selältäni usein ja en koskaan aiemmin ollut nukkunut selällään. Lääkäri sanoi...
  17. T

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    Mulla oli jonkun aikaa sellanen liivitoppi yöllä, eli ei mitään kuppeja ollut siinä, oli vaan sellanen tissitoppi, siin liivinsuojat tai harso taiteltu yöks, ku en halunnu sitä maitoo jokapaikkaan. Myöhemmin riitti pyyhe ja imettäessä toisen tissin eteen harso, ettei suihkua. Mulle iskenyt...
  18. T

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    Seksistä en tiedä vauvavaiheessa... yksin kun olin silloin. Mutta kyllä siinä ekan 2kk aikana sitä maitoa saattoi ihan yht'äkkiä alkaa tulemaan... kun rinnat täyttyi. Ja yöllä sitä heräs lätäköstä, yöh. Ja suihkun jälkeen maitoa suihkusi ittekseen. Eli ehkä vois olla miellyttävämpää pitää...
  19. T

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    b-dualeihin saa seisomalaudan, sanottiin mulle lastentarvikkeessa, koska meil on britax vigour 3+, jotka siis on samat, niihin ei vaan saa sisaristuinta, ne on siis niiden edeltäjät... kun mä luulin, että niihin ei saa seisomalautaa, mutta väitti sieltä, että saa... Ja noihin saa siis britaxin...
  20. T

    ***Toukokuun Toivotut 2011*** Joulukuussa***

    MEILLE TULEE PRINSESSA ja olen aivan haltioissani <3 Kaikki oli hyvin ja vastasi viikkoja hienosti, päivän pienempi oli. Pieni oli siellä ihan sellanen kippura, vaikka tilaa olikin, mutta siellä se oli pieni kippurassa <3 siitäpä siis pienen uusi nimi: Nti kippura <3 Synnytyspelosta pääsen...

Yhteistyössä