Hakutulokset

  1. M

    LENTOKONEESSA.. Sattuuko muilla laskeutuminen korviin/päähän/poskionteloihin???

    Ei ole kokemusta lentokoneesta, kun en ole ollu lentokoneessa... mut voin kuvitella tunteen, mulla nimittäin tuntuu korvissa ihan autossa istuessa jos on iso alamäki..
  2. M

    GALLUP:Vahinkoraskaus vai suunniteltu?

    Ensimmäinen suunniteltu, hitaasti sai alkunsa.. joten.. Toinen olikin yllätys, mut tottakai ihana sellainen. Ei vain uskonu että olisin herkkä tulemaan raskaaks, kun ekassa meni kauan...
  3. M

    voiko tehdä raskaustestin kotona...

    Sehän varmaan riippuu miten kauan on menkat myöhässä tai miten pitkällä raskaus on jos on. Mie tein ekaa lasta yrittäessä monet testit ja ne näytti negatiivista. Sit soitin terkkarille ,että mikähän on vikana ku menkat on pari kuukautta myöhässä ja nipistelee mahaan. Ultrassa sit näkyi 5.viikon...
  4. M

    ketä ei kiinnosta Kanervan tekstiviestit PINO

    NO ei jaksa kiinnostaa, eikä matti vanhanenkaan!"!!!!!!! :laugh: :laugh: :laugh:
  5. M

    Synnytys käynnityi ja ukko ei herää

    Meille meinas käydä niin ettei mies ehtisi synnytykseen. Olin käynnistettävänä sairaalassa ja supistuksen alkoi yöllä kahden maissa. Sitten kätilö sanoi jossaki vaiheessa että kannattaisiko soitella ukolle että lähtee tulemaan(sairaalaan n.80km) No ukkopa ei heränny kännykän soittoon. Arvatkaa...
  6. M

    itkettää ja pelottaa

    Meilläkin on ollu aika herkkä pulautelemaan. Meillä auttoi kun röyhtäytti kunnolla ja antoi pienempiä määriä kerrallaan.. Joillakin se voi olla oire maitoallergiasta.. Mut jos ei muita oireita ku pulauttelu niin en tiedä sitten.. Neuvolassa ainaki sanoi että normaalia ja vaikuttaahan se tietty...
  7. M

    ehkäpä pieni esittelykierros??

    Minunkin ilmoittauduttava.. Pojat 3 vee ja 6kk. 3 veellä laaja-alainen kehitysviivästymä, autistiset piirteet. ja nuorin on niin(!) vastakohta, ainakin tällä hetkellä..
  8. M

    Viherpeukalot

    Ihanalta haaveelta että joskus minäkin!!! Itsellä vielä muuta tärkeämpää, mut sitten ku joskus on omaa aikaa ja lapset isompia... :flower:
  9. M

    Ilmavaivoja kuukauden ikäsellä korvike-vauvalla!

    Mun ensimmäisellä lapsella oli lopulta sitten gefilus.. olikohan se nyt tuttelin vai minkä valmistama..?
  10. M

    2kk vauvasta?

    Tuskinpa. Jäntevää tyyppiä. Meillä kans punnertaja tyyppiä.. Nyt 6 kk
  11. M

    Jos saisit valita: sektio/alatie?

    Mullaki jäi ensimmäisen kohdalla just toi vauvan vointi vaivaamaaan. Viis veisaan omista kivuistani mut kunhan vauva voi hyvin. Mulla oli ensimmäinen lapsi teholla lähes viis päivää. No tosin tämäkin kävi sit toisena päivänä ku oli solisluu menny..
  12. M

    Jos saisit valita: sektio/alatie?

    Mulla oli ensimmäinen aika pitkä ja vaikea synnytys. Kävin toista odottaessa myös pelkopolilla ja neuvolassa ehdottivat sektiota.. Mutta koska 36.viikon ultra käynnillä vauva oli pieni kokoinen niin ajattelin että sen on parempi olla loppuun asti.. no todellakin oli kun piti sit käynnistää ku...

Yhteistyössä