Hakutulokset

  1. K

    Mielipiteenne äidistä, jolla on 19v, 17v, 11v, 2v ja 1v lapset?

    Hiennoo - ka missä se työelämä veronmaksamissien kansa, noi niiku laitoshoidossa olevie läheisten kannalta mietin.. Ite etelässä työtä ja veroja tahkoon.
  2. K

    HuOmenta !!! :)

    Huomenta vaan! =)
  3. K

    Pyytää nöyrästi päivitystä palstailijoista:)

    Joku, jonka muistan :D .
  4. K

    Pyytää nöyrästi päivitystä palstailijoista:)

    Näillähän pääsee jo alkuun B) . Jään oottamaan lisää =) .
  5. K

    Mitä suurta aiot elämässäsi vielä tehdä?

    Akateeminen koulutus ja työ kokeiltu. Pääomia (tai korkeakoulutusta) ei lähisukulaisissa ole (lottovoitolla vois maksaa heidän velkansa ja turvata elinkelvolliset eläkkeet). Uuden koulutuksen myötä ehkä pystyn elättämään itseni tällä samalla opiskeluaikoina omaksutulla tasolla ja lapsia ei...
  6. K

    Pyytää nöyrästi päivitystä palstailijoista:)

    Niimpä, no pitänee vaan seurata ja yrittää jäljittää :ashamed: .
  7. K

    Pyytää nöyrästi päivitystä palstailijoista:)

    En tietty osaa luetella kaikkia "vanhoja tuttuja", mut tosiaan tuntuu porukka vaihtuneen :/ .
  8. K

    Pyytää nöyrästi päivitystä palstailijoista:)

    Oon ollu pois palstajutuista yli puoli vuotta ja nyt tuntuu, et kaikki nikit on ihan uusia. Vieläkö täällä on KKK, Nyynä, Aurinkokunta, Heila tai ketään muita paitsi Savannah ja Päätön sitten viime syksyn??
  9. K

    Viimeinen yritys, elämäni nainen hakusessa!

    Pelkäsin et oot hävinny jo palstalta :xmas: .
  10. K

    Eikö joku oikeesti käytä huuhteluiainetta pyykissä? :o

    Ei lapsia, ei lapsipyykkiä. Mutta farkkuja ja rintsikoita rankasen huuhteluaineella, mitä ei pitäis tehdä, mut en halua vetää jalkaani pahvisia farkkuja enkä päälleni narisevia t-paitoja, joten huuhteluaine kuuluu pesuun yhtälailla kuin pesuaine.
  11. K

    Pahin haju, minkä olet haistanut?

    Eiköhän se oksennus oo se, mikä laukasee läsnäolevilla yrjön. Joku luonnon mekanismi siinä ilmeisesti on, et jos joku yhteisössä alkaa oksentamaan, niin muidenkin kuuluu tehdä niin - oli syynä haju/syöty ruoka. Ja sen takia juoksen baarissa veke, jos joku alkaa laattaamaan ja varon vessojakin...
  12. K

    Vitun mies, jäi taas kiinni pilven poltosta !!

    Nyt käy mielessä, että minkä ikäsiä ootte (ei tarvii vastata), jos miehelläs on pössyttelykaveripiiri. Yleensä kolmekymppisenä joko jätetään pöllyttely tai siirrytään sinne vahvempien aineiden piireihin. Ennen sitä kannattais varmaan tehdä oikeita ratkasuja, ihan vauvan kannalta.
  13. K

    Naisten motiivit parisuhteeseen - VAUVA-lehdestä luettua

    Peesi. Itse olen yli kolmekymppinen, lapseton ja vanhempieni ainoa lapsi. Lisäksi sukuni ensimmäinen akateeminen ja oppinut kantapään kautta pitämään itsestäni huolta ominpäin. En ikinä voisi kuvitella huijaavani elantoani raskautumalla (hyvin toimeentulevalle) miehelle. Mutta meitä näyttää...
  14. K

    uus "ukko" esittäytyy

    :wave:
  15. K

    Montako lasta teillä on?

    0. Eikä yhtään harkinnassa. Biologinen kello voi tikittää ohi, mutta sitten yritetään adoptoida sukujuurilta Venäjän Karjalasta orpo. Never pistän usealle isälle lapsia pendelöimään. Kolme tai enemmän lasta työllistää kivasti melkis eläkeikään. Eipähän tarvitse pohtia omaa identiteettiä ja...
  16. K

    No voi prkl - ikinä enää harmaana kun minun nikillä alotetaan ketjuja!!!

    Pitkä keskustelu palstalaisista (en ees tähän hätään lukenu kokonaan) nimimerkillä kannanottaja. Ja se EN OLLUT MINÄ!! V*ttuilen asiasta, en henkilöistä. Voi olla vahinkokin, että joku harmaana otti saman nikin, mut mulle eka kerta huomata. Opetus lienee se, että parempi kirjottaa aina mustana...
  17. K

    Apua siskot! Treffit tiedossa - sopiva baari Helsingissä??

    Pitkän ja hiljasen yksinelon jälkeen taitaa olla treffit tiedossa (netin kautta bongattu mies). Mikä olis sopivan tyylikäs, mutta rento ei liian intiimi muttei liian melusakaan paikka Helsingin keskustassa tavata klo 18.00 - 21.00 mahdollisia jatkoja ajatellen sitten muualla. Paniikki!!
  18. K

    Onko yo todistus arvokkaampi ku amistodistus?

    Muutama vuosi sitten oli hirveä hinku putkimieskoulutukseen, kun nousukaudessa nettosivat älyttömiä liksoja. Nyt ei oo duunia heille juuri missään. Valitettava totuus on se, että ilmaisia lounaita ei ole eikä varsinkaan amiksille. Yo-todistus ei takaa mitään, mutta se on ensimmäinen optio kohti...
  19. K

    Voiko mielestänne 26v päättää että lapsiluku on täynnä?

    26-vuotiaana useamman lapsen äiti ja useita uusia kumppaneita tiedossa - mitä teette nelikymppisinä? Luultavasti pendelöitte lasten kanssa isien kotien välillä. Hetimullekaikkitännekylläjärjestyy - periaate kolahtaa jossain vaiheessa omaan nilkkaan..

Yhteistyössä