Hakutulokset

  1. S

    En tiä, mut taas menee "vähän" huonosti.....

    jooh..niin kai..mut himputti kun jännittää....ja ainakin vielä 20 min.....
  2. S

    En tiä, mut taas menee "vähän" huonosti.....

    ...vittu joo...oottelen vaan että sossu aukeis ja sais jotain selvää taas astioista.....prk.... :/
  3. S

    Mirena-kierukka ja masennus....

    ahaa......hmm...KIITOS vastauksista =)
  4. S

    Mirena-kierukka ja masennus....

    Niin ja tuli mulle ihan tunteeton olo cerazette-pillereistäkin...itkin kyllä...mut en tiennyt itkinkö ilosta vai surusta...ja sit tunteet palas ku lopetin pillerit.
  5. S

    Mirena-kierukka ja masennus....

    ...onko kellään omakohtaisia kokemuksia...että näillä olis jotain tekemistä toistensa kanssa :/
  6. S

    ti-ti nallen talo

    En oo käyny mut sen osaan sanoa majoituspuolesta että se järjestyy kyllä....onhan siinä "samassa" Ikaalisten kylpylä :)
  7. S

    Voi itku, oli tarkoitus lähteä Joulupukille napapiirille (sikainfluenssaepidemia).

    Eikös se ollut Sodankylässä...EI Rovaniemellä...vai oonko mä lukenut väärin...
  8. S

    SUUR G:Millä raskausviikolla lapsesi on syntyny?

    1.42 (käynnistetty) 2. 39 (keisarinleikkaus)
  9. S

    miten pääsen kirppikerhoon?

    salasana tosiaan on tiitan :wave:
  10. S

    Uus elämä.... alkaa tänäää??

    Tsemppiä Sulle :hug: :flower:
  11. S

    Perkele paikalla, mitä haluat kysyä?

    Juuh...erittäin epätyypillistä...mites se nyt silleen... :heart:
  12. S

    Perkele paikalla, mitä haluat kysyä?

    Mites teidän koira voi...vai oliko teillä se setteri :xmas: :wave:
  13. S

    Oletteko ostaneet jo joululahjoja? Oonko mä ihan pöljä, kun yhdet paketit olen kaikille lapsille jo ostanut?

    Noh, mua EI SAA kirveelläkään koko Joulukuussa erääseen nimeltämainitsemattomaan Suomen Suurimpaan Kyläkauppaan, ja tällä kylällä ei oo mitään kauppoja...että silleen..kukin tavallaan ;) :wave:
  14. S

    Oletteko ostaneet jo joululahjoja? Oonko mä ihan pöljä, kun yhdet paketit olen kaikille lapsille jo ostanut?

    KAIKKI lahjat hankittu tai päätetty mitä ostan itse kullekkin. Eli hyvin on pullat uunissa...kun viä sais jostain joulupaperia...niin pääsis paketoitteen... :wave: =) Ja rahaa ei ees mee paljon, kun suunnittelee jo ajoissa :heart:
  15. S

    Ottaisitko silikonit ja menisitkö vatsanahan kiristykseen, kun lapsiluku on täysi, jos saisit ne ilmaiseksi??

    Lapsiluku on täynnä, ja tissit roikku ja vatsakin....mutta antaa roikkua vaan...näillä mennään :wave: B)
  16. S

    HUUTIKSESSA..

    Mä en mainosta mitään...ei mua kukaan tällä nimellä huutiksesta löydä :wave:
  17. S

    HUUTIKSESSA..

    No siellä näkyy nyt menevät kaupaksi kaikki muu, mutta ei vaatteet :whistle:

Yhteistyössä