Hakutulokset

  1. M

    Turun äidit II

    Onnea K:lle, tuoreimmalle taaperolle! :flower: Perässä tullaan...
  2. M

    Turun äidit II

    Mun pitäis olla jo nukkumassa... meillä kun herätään nykyään jo viideltä :( Maidolla (tetrasta pillillä, tissimaito lopetettiin eiliseen) tainnutin aamulla ja sain tytön nukkumaan pari tuntia, mun kainalossa tosin. Ei vaan oo jaksanu kouluttaa sänkyyn väkisin kun vietiin tissittelyn ilokin...
  3. M

    Turun äidit II

    Onnittelut meiltä myös Verkulle! :flower: Minä päivänä tapaaminen ensi viikolla? Meidän viimeinen ainakin toistaiseksi näin päiväsaikaan... Meillä ei ole keskiviikkona ja perjantaina muita menoja, silloin joutaa seurustelemaan kauemmin.
  4. M

    Turun äidit II

    Myy: leffan kesto on noin 1 h 50 minuuttia, joten yhden jälkeen vois nähdä Signissa. Me yritetään ehtiä 20 vaille leffaan, ei oikein ole hallussa noi bussivuorot, kun mokomat vaihtuu koko ajan... Jää sit tää meidän viimeiseksi vauvabioksi, ens viikolla ehtii vielä muuten tavata. Sit pitää...
  5. M

    Turun äidit II

    Tulossa ollaan torstaina. On ollu niin paljon ohjelmaa ettei oo jaksanu tännekään kirjoitella. Tyttö oli viikonloppuna seissy ilman tukea hetken. En päässy itse näkemään kun kirppistelin mut jospa tuo vielä äiskällekin näyttäis.
  6. M

    Turun äidit II

    Paljon onnea VIB ja isoveli V! :flower: Tyttöähän minä povasinkin... Yhdelle kaverille on tulossa syksymmällä vauva kans, katsotaan meneekö sekin kohdilleen. Täähän käy jännittäväksi. Kirjaston kahvilassa ei ole tilaa vaunuille jos meitä on monta paikalla. Mut pihallehan sopii. Lyhyt...
  7. M

    Turun äidit II

    Meille tulee tytön kummi kylään tiistaina... käviskö keskiviikko? Maanantaina ,eem oapstamaan kaveria vauvanvaatteiden ostoon kirppikseltä... Meillä haudotaan taas hampaita... pakko mennä nukkumaan kun kahdelta viimeistään joutuu heräämään. Nyt ei ole kelvannut edes rattaissa nukkua...
  8. M

    Turun äidit II

    Paviljonkiin ja puistoon torstaina tai perjantaina...? Tai sit kaupungille, Cafe Signissakaan ei olla pitkään aikaan oltu. Myös Aula Cafe käy mulle tai siis meille... Kunhan saa ruokaa :p :laugh: Me sit saatiin hoitopaikasta varmistus, mennään tutustumaan kuitenkin vasta ensi kuun...
  9. M

    Turun äidit II

    Tuttu juttu... mä teen ihan samalla tavalla, pistän vaan pitkälleen kun on aikansa siinä sängyn laitoja vasten keikkunut. Muutaman kerran se nousee ja sit lopulta väsähtää. Meeryläiselle riittää myös, et olen näköpiirissä. Joskus "äiti menee käymään keittiössä" ja viipyykin sit niin kauan et...
  10. M

    Turun äidit II

    Kiinnostaisko ketään puistoilu huomenna? Menee vähän myöhään tää kysely palstan takkuilun takia, mut ilmottautukaa tekstiviestillä tai täällä. Käväisen aamupäivällä katsomassa josko olis muita tulijoita. Ehdottaisin Kupittaan paviljonkia klo 12. Jos ei huominen käy, niin sit torstai. Mä haluisin...
  11. M

    Turun äidit II

    Me ollaan tulossa. Lupasi kyllä sadetta, huonolla tuurilla ei puistoon päästä, mut Paviljongissa olis sit varmaan enempi tilaa... :)
  12. M

    Turun äidit II

    Meeryläinen kävelee tukea vasten... *äiti ylpeänä ilmoittaa*. Johan se viime viikolla keikutteli sängyn kulmassa, mut en oikein saanut selvää liikkuiko se mihinkään. Tänään mentiinkin sit jo puoli kierrosta pinnasängyssä. Jahas, pikavisiitiksi jäi, nälkä kurnii pienoisen masussa.
  13. M

    Turun äidit II

    Terveiset helteisestä Itä-Suomesta! Ollaan kohta lähdössä Joensuuhun shoppailemaan, ihan kun ei olis paikat täynnä vaatteita muutenkin...heh. Kummi (sisko) ostaa Meeryläiselle matkasängyn etukäteen synttärilahjaksi, niin saadaan se jo käyttöön kun mennään sukuloimaan ja mökille. Voihan sen...
  14. M

    Turun äidit II

    Me ollaan vähän jäljessä K:sta Pinkee, Meeryläisellä on vielä 7 hammasta, kahdeksas on ihan pinnassa, muttei vielä läpi. Hoitopaikkahakemus viedään tänään tai huomenna, toivottavasti löytyis läheltä joku paikka. Ajattelin, et olisin ollu vuodenvaihteeseen kotona ja ilmoittautunu sit työttömäks...
  15. M

    Turun äidit II

    Ei saa... mä sain just vuodeks töitäkin (se oli se asia joka piti eilen kertoo mut unohdin). Alkaa elokuun lopussa. Mä en jaksais toista vielä, haluun nauttia Meeryläisen kans touhuamisesta vielä pidempään. Ja mulle tulee Meeryläistä kamala ikäväkin kun pitää töihin mennä. Jos ei kotihoidontuki...
  16. M

    Turun äidit II

    Lisäys matkakertomukseen... jos meinaatte Puolaan mennä, niin varautukaa "juutalaisiin" kyykyttäjä-tullivirkailijoihin. Turussa riitti, et sanottiin et käsimatkatavaroissa on vettä vauvalle ja ruokaa. Näkyihän se läpivalaisussakin. No niin... takaisin tullessa Gdanskin kentällä piti juoda...
  17. M

    Turun äidit II

    Kotona ollaan taas. Kiva reissu, mut ei ois kauheen paljon pidempään jaksanu, ei siellä niin hirveesti ollu nähtävää. Lähikaupungeissa ois ollu, mut siihen ois sit menny koko päivä eikä oikein sää suosinut loppuviikosta. Eipä tuota tullu ennen lähtöä selvitettyä edes olisko niissä kohteissa...
  18. M

    Turun äidit II

    Muistutus... otatteko yhteyttä Raitapaita, VIB ja nitsku... Huomiselle iltapäivälle on luvattu pilvistä ja 18 astetta, aamulle puolipilvistä, joten eiköhän siellä puistossakin tarkene. Oliko muita tulossa kuin me, Myy ja Raitapaita?
  19. M

    Turun äidit II

    :attn: Joillekin teistä on yksityisviesti, käykää lukemassa pian. Onnea Verkulle uudesta taidosta! :flower: Meillä on se Babyidean potta. Toimii ainakin meillä, vaikee sanoo, saako poitsut siitä ohi suihkittua. Meillä on se pienempi versio, Meeryläinen olis pudonnu sen isomman pohjalle...
  20. M

    Turun äidit II

    Hei ootteko nähneet puhelintolpissa niitä mainoksia, en nyt muista mitä niissä tarkkaan lukee, mut siinä on päivämäärä 12.6. Tänään selvisi, mikä se on!!! IKEA aukeaa Raisiossa! *meikäläinen ekana oven takana jonottamassa* Voi pientä K:ta, kun on potta niin pelottava... Meeryläistä pelotti...

Yhteistyössä