Hakutulokset

  1. Kaukaa hyvän näkönen

    Käynnistys edessä RV 37+, mitä odotettavissa?

    Mulla käynnistettiin 38+4, kahelle sormelle auki. Klo 13 sain ensimmäisen cytotecin, neiti syntyi 18.28 =)
  2. Kaukaa hyvän näkönen

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Toiveena kauniina Sen mielestä mun työ on niin kauheen raskasta. Mä oon siis hoitajana kehitysvammasten palvelukodissa ja mielenterveys/päihde palvelukodissa. Mä en koe omaa työtäni kauheen raskaaksi ja työkaverit kyllä ottaa vaikeammin hoidettavia. Se alotti ton puhumisen saikusta jo viikolla...
  3. Kaukaa hyvän näkönen

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Tervehdys! Hankinnoista Meillä on pinnasänky autotallissa ja jotain vaatteita (en tarkkaan tiiä mitä). Eli lähestulkoon kaikki on hommaamatta, ajattelin alottaa kun jään äitiyslomalle. Tänään oli neuvola lääkäri paino +95g/vko yhteensä 400g RR 129/81 Hb 138 kohdun pohjan korkeus 27cm...
  4. Kaukaa hyvän näkönen

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Tammikuussa*

    Heipparallaa! Ensi viikon tiistaina olisi lääkärineuvola ja jännittää kauheesti kohdunsuuntilanne... Toivon että ei olisi minkäänlaisia muutoksia, kuopukselta kohdunsuu oli 4cm auki vk34 (kauanko jo lie ennen sitä ollut..) Tein uudenvuodenpäivänä 14h työvuoron, oli aikas rankka ja tais siihen...
  5. Kaukaa hyvän näkönen

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    vauvavajuutuksesta Me otetaan, otettu myös noille kolmelle muulle ja käyttöä on ollut koko vakuutuksen edestä. Keskiraskauden lääkäri on mulla 8.1. Kuopus on ensi huhtikuussa 5vee ja jatkaa pk:ssa 2pv/viikko. Isommat on jo koulussa. Toivottavasti toi isäntä malttaa pitää isyyslomaa =D...
  6. Kaukaa hyvän näkönen

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    Terve! Pikaisesti neuvolakuulumisia; Paino: 66g/vko Nyt nousuut yhteensä 100g RR:11/67 HB:118, viimeksi ollut 148, ei ihme että väsyttää :( Kohdun pohjan korkeus:23,5 Syke: 132-142 Ottaa pattiin toi hb.. Koskaan ollu noin alhanen :( Ehkä tästä on vaan suunta ylöspäin. Kaukaa hyvän...
  7. Kaukaa hyvän näkönen

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    Painosta Mulla on joo ylipainoa, mutta ei mitenkään hurjasti. Sillon kun paino nousi 1,5kg painoin 72kg ( Pituutta 168cm). Mulla se nyt vaan ei nouse, toki lähtee sitten jostain muualta.
  8. Kaukaa hyvän näkönen

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    Painonnoususta Mulla ei oo noussu paino yhtään, tosin en sellaista odotakkaan, tämä kun on neljäs raskaus ja parhaimmillaan paino noussut raskausaikana 1,5kg. Liikkeitä tuntuu oikeastaan vaan alamahalla, aamuöisin herään siihen kun kaveri potkii mun oikeaa kylkeä, mutta ei mulloin tunnu kun...
  9. Kaukaa hyvän näkönen

    Tuleekos tänä vuonna sitä jouluketjua?

    Ok, kiitoksia, käyn sieltä lukemassa ja rupeen bongailee =)
  10. Kaukaa hyvän näkönen

    Tuleekos tänä vuonna sitä jouluketjua?

    Mikä on siis ollut aikasempinakin vuosina, eli vähävaraiseille lahjoja ketju.
  11. Kaukaa hyvän näkönen

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    Pikaseen sellasta Galluppia, et mikä painoarvio rakenneultrassa ja mitkä raskausviikot? Meillä 294g rv 20+2 ( vauva vastasi viikkoja 19+3)
  12. Kaukaa hyvän näkönen

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Joulukuussa*

    Huomenta! Täällä on iskenyt ihan kamala flunssa! Oon jo yskinyt keuhkot pihalle : / Tänään sain onneks lääkäri ajan, josko vaikka kortisoni kuurin mulle kirjottas. Saikulla oon tän päivän, olo vaan on niin kertakaikkisen kamala. Täällä aamupakkaset -22 :O ja luntakin on jo hyvin maassa...
  13. Kaukaa hyvän näkönen

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Ultrakuulumisia: Kaikki ok, sukupuolta ei näkynyt, oli jalat niin yhessä. Sieltä löytyi lisäistukka, jonka ei pitäisi millään tavalla olla vaivaksi. Vauv aoli normaalia pienempi (joka olikin odotettavaa) niin seuraava ultra vk32. Hoitopöydästä Kiitos kaikille vastauksista! Niin siis meillähän...
  14. Kaukaa hyvän näkönen

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Moi kaikille! Huomenna olisi sitten se rakenneultra, jännittää! Mun väsymys ei ole ollenkaan helpottanut ja öisinkin heräilen vähän väliä :| Hb on hyvä, joten ei johdu siitä. Meillä ei töissä vielä tiedä kun pomo, oon tässä oottanu et joku asiasta kysyisi, mut luulevat varmaan et oon vaan...
  15. Kaukaa hyvän näkönen

    Huhtikuun Hurmurit *Marraskuussa*

    Moikka! Synnytyksistä on täällä ollu paljon puhetta. Itteeni pelottaa vain ja ainoastaan se että kerkeenkö sairaalaan. Esikoinen syntyi rv38+2 (3050g), kesto 2h56min (2780g), toinen rv 36+6 1h3min ja kolmas rv38+4 (2420g) 2h4min. Ilman kivunlievityksiä on kaikki tullut. Mulla on se puolenvälin...
  16. Kaukaa hyvän näkönen

    Kysely :)

    Mikä paikkakunta?Keski-Suomi Onko lunta? On, n.10cm Onko pakkasta? -3astetta Mitä lapsilla päällä ulkona?Toppavaatteet Mitä itsellä päällä ulkona? kahdet housut, kumpparit,villakangastakki, pipo ja hanskat
  17. Kaukaa hyvän näkönen

    Laittakaa kuvia pienistä tuulikaapeistanne

    Mistä ootte ostanu tämän?
  18. Kaukaa hyvän näkönen

    Huhtikuun Hurmurit 2013 *Lokakuussa*

    Heipparallaa kaikille! Mulla ens to seuraava neuvola ja neuvolalääkäri marraskuun lopussa keskussairaalassa (kuopus synty pienipainosena). Kauhee stressi koko ajan koulutehtävistä ja tutkintosuunnitelmasta, mun pitäs valmistua joulukuussa ja kun käyn työn ohella koulua, niin melko raskasta...
  19. Kaukaa hyvän näkönen

    Teiniäidit - Ihan järkyttäviä tyyppejä

    Oliko nimi tiuskin tarina? Sillä ei löydy

Yhteistyössä