Hakutulokset

  1. jossup80

    Antaisitko 10kk ikäisen syödä perussuklaakalenterin suklaita?

    Meillä neiti söi kans viime vuonna suklaa kalenterinsa sisällön ihan itse ja ikää 9-10kk välis=)
  2. jossup80

    Onko jollain korvakuumemittarin ohjeita tallessa braunin siis

    eli neiti on saanut vaihdettua celsiukset Fahrenheiteiksi enkä keksi, miten asteikon saisi vaihdettua. jos joku ihana voisi auttaa ja siis toi mun mittari on thermo scan ja braunin siis
  3. jossup80

    Kuinka moni täältä kuuluu facebookissa ryhmään Pikku-Kammari?

    MÄ ainakin ostan ja paljon joka päivä vaatetta ja ihania löytöjä oon tehnytkin..tosin muutaman oon ostanut aika kalliilla,et olisko sit ap ollut myyjänä :D No onneks mun budjetti ei kaadu siihen... et huh huh..keksikää nyt jo jotain järkeviä juttuja ees joskus tännekkin...
  4. jossup80

    Näkyykö muilla normaalisti facebookin tilapäivitykset?!

    mulla on kans ollu sama ongelma jotain viikon verran =(
  5. jossup80

    Pinotaan jouluaaton parhaat televisio ohjelmat !

    No mun ei välttämättä tarvi katsoa mitään muuta koko aattona,kun LUMIUKKO<3
  6. jossup80

    Kuinka nopeasti teillä on kielilävistys parantunut?

    Mul on ollu monta vuotta jo koru. silloin,kun sen otin niin ei sattunut yhtään ja ei turvonnutkaan ollenkaan.Samana päivänä söin jo pihviä ja puhuminenkin on ollut ihan samnalaista koko ajan =) Kävin jo seuraavana päivänä liikkeessä,et olis vaihtanut pienemmän tapin siihen,kun oli se pitkä...
  7. jossup80

    Facebook-kavereita?

    ja mulle saa kans laittaa kaveripyyntöö jossu pajunen =)
  8. jossup80

    Palstalaisten lapsi aiheiset joulurkotit tähän pinoon!

    ihania ovat kuvat <3 ja harmikseni en saanut tehtyä tuollaisia kortteja ajoissa sukulaisille.Saan kyllä noita kuva kortteja muutaman joka vuosi ja aina ne ovat yhtä ihania<3
  9. jossup80

    103e tilillä ja joulu edessä.Seuraava raha on lapsilisä.

    no aika hyvin on asiat..itsellä muistaakseni 9e tilillä ja seuraava raha lapsilisä joka onneks tulee jo torstaina.
  10. jossup80

    Kirppispinotus!

    mä olen vasta tänään menossa kirpparille..pitkästä pitkästä aikaa =) ja sulla on kyllä tosi hieno blogi
  11. jossup80

    Onko normaalia, että kivut jatkuvat vielä yli 2 viikkoa viisaudenhampaan poiston jälkeen?

    mulla leikattiiin n.puolvuotta sitten alhaalta vasemmalta ja oli kauan kipee.vieläkin on tuntopuutoksia ja ajoittain joudun särkylääkettä ottaan.kun on niin pirun kipee.Jäi joku hermovika =( Nyt siitä otettiin röntgenkuvat,et miks olis niin kipee ja alkuvuodesta laitetaan tayssiin tarkempiin...
  12. jossup80

    Led-suihku!!??

    Mulla on huuto.netistä tilattu joskus puolvuotta sit ja hyvin pelittää =) vaihtaa koko ajan väriä ja tytöt tykkää kovasti.Jopa pienemmän(8kk) lempparijuttu on suihkussa käynti,kun saa valoja ihmetellä ja yrittää pyydystää kiinni =)Niin ja kaikki muutkin lapset siitä tykkää,jotka meillä yökyläs...
  13. jossup80

    Kaatuko muilla facebook?

    kyl mullakin toimii hyvin
  14. jossup80

    Millä luokalla nykyisin saa jo numero-arvostelun todistukseen?

    meillä kans tyttö saa nyt ekaa kertaa numerot ja on siis 4 luokalla
  15. jossup80

    Muita joiden vauvoja tai pikkulapsia kontrolloitu neuvolassa pituuden tai painon takia?

    Käydään kk välein neuvolas painokontrollis neidin kans kun painoa ei vaan tule kunnolla.nyt n.9kk ja paino 6.5kg eli miinus käyrää mennään ja aikas alhaalla. Tyttä muuten kehittynyt hyvin ja nyt jo käveleekin. Viimekerralla sit neuvolalääkäri sanoi,että ei tarvi enään kontrollia,kun kehitys...
  16. jossup80

    muistaako kukaan paljonko citarissa maksaa

    maissivelli muistaakseni 0.48-0.49€
  17. jossup80

    Kakkukuvaketjua :)

    Helppohan tuo oli laittaa tuohon päälle vaan =) Mut jos noita meinaa käyttää.kannattaa ne tilata huuto.netistä on pikkuisen halvempiakin ja kuvat oikeesti leikkaantuu tosi hyvin ja on ihanan pehmeetä syödäkkin. Joskus olen tilannut jostain liikkeestä netissä ja ne kuvat halkeilee kun kakkua...
  18. jossup80

    Kakkukuvaketjua :)

    näkyyköhän? Kun en oo ikinä kuvia lisäillyt =) Tämäkin nyt on valmiista kakkukuvasta tehty,mutta kovasti jo ylitin itseni tässä kakussa,kun en todellakaan ole mikään mestari leipuri/kakuntekijä =)
  19. jossup80

    Facebookin uusi profiili.

    miten sen saa ees vaihdettua?ton uuden jutun meinaan..Eli vanha on vielä,kun en osaa vaihtaa =) Enkä kyl taidakkaan vaihtaa
  20. jossup80

    Minäpäs avasinkin tänään kaikki prinsessa meikki-joulukalenterin luukut =)

    paljonkos maksoi? Ja on kyl tosi kiva idea =)

Yhteistyössä