Hakutulokset

  1. M

    Ei toimi yksityisviestit taaskaan

    Ei näyt toimivan enää. Mulla toimi vielä justiin sillon kun laitoit tän alotuksen. Tai oikeemmin pääsin lukemaan vanhat, mutten nähnyt lähtikö uusi vai ei. Tässä sitä nähdään. Ei mitään iloa kirjautumisesta. B)
  2. M

    ohjeesta,voiko pitää paikkansa

    Katopa jostain toisesta muffinssireseptistä suunnilleen sopiva jauhomäärä. Aika oudolta ilman kuulostaa :whistle: Hyvä kun huomasit. Mulle helposti käy niin, että jos ohjeen mukaan teen ja siitä puuttuu jotain, en helpolla huomaa. Nimim. kerran pannaria tehnyt ilman jauhoja. Se oliki...
  3. M

    Häämatkalle mutta minne

    Mä oon nykyään näköjään erikoistunut näihin matkoihin :xmas: Ette sit kerkiä pitkälle viikonlopulle, esim. to-su? Ikaalisten matkatoimisto ainakin järjestää matkoja sinne. Me on aikoinaan käyty miehen kanssa siellä ja hienossa villassa asuttiin. Ja näytti niillä nyt olevan 2 pv reissujakin...
  4. M

    Matkakokemuksia Venäjältä?

    Soseet mukaan vaan :) Kyllä kunnon ravintolassa hyvää ruokaa saa. Kalaa ja kunnon lihaa kannattanee suosia. Nykyisestä hintatasosta en tiedä, mutta ennen ainakin on ollut siitä mukavaa tuo Venäjän matkailu, että opiskelijan budjetillakin söi mukavasti kolmen ruokalajin illallisen eikä hinta...
  5. M

    Kokemuksia Mallorcalta, Cala Millor ja Cala Bona, Hotelli Morito ja SunWing Resort Mimosa

    :D Me juurikin tulimme lomalta Cala Bonasta ja mainitsemastasi Sunwing-hotellista! Mukava loma oli :) Hotelli oli tosiaan kiva, ihmekös tuo kun tänä vuonna remontoitu. Aika paljon kiinnitimme asiaan huomiota jo matkaa valitessa. Aamiaiset söimme hotellilla, muuten kokkailimme kerran päivään...
  6. M

    Matkakokemuksia Venäjältä?

    Olen käynyt muutaman kerran eri paikoissa, joten mun kokemukset on melko rajallisia. Mihin päin olette lähdössä? Siitä riippuu aika paljon. Mun täytyy tunnustaa, että pienten lasten kanssa en uskaltais aivan pian lähteä. Hygieniaolot on tosi kehnot verrattuna täkäläiseen. Tietty jossain...
  7. M

    Neslihan!

    No pakkohan teiän on nyt huomenna tulla kerhoon ni selviää kuka olen ;) Ja kuulen mielelläni Mellin tapuksesta enemmän jos haluat kertoa. Niksulle on ainakin tyttöseuraa.
  8. M

    Muistaako joku Pupu Tupuna -kirjat?

    Meillä on onneks iskällä säästössä varmaan 8 ensimmäistä. =) Ne justiinsa niitä parhaita onkin. Tyttö tykkää. Kirjastosta on lainattu myös. Mutta täytyy sanoa, ettei me oikein ole sytytty noihin uudempiin kuten Pupulassa harrastetaan tms.
  9. M

    Neslihan!

    Oho! Onko sillä ennen ollu tollasta? Hyvä ettei pahempaa. =) Jaa, ei ala V:llä meiän tytön nimi enkä tässä paljastakkaan muuta. Mut kolmevee tuo täyttää joulukuussa. Ja Ti-ti-nallen retkellä oltiin koko perhe joskus sillon kun typyt oli paaaljon pienempiä :D Tulkaa vaan huomenna...
  10. M

    Neslihan!

    Ootko vielä täällä? Piti oikeen kirjautua, kun tuolta koiraketjusta luin että olit teiän tytölle soittanu ambulanssin. Saanko udella tarkemmin mikä oli vai menikö vaan kuumeessa niin huonoon kuntoon? :hug: Pistä yytnä jos et koko palstalle halua tiedottaa. Ai ni ja me "tunnetaan"...
  11. M

    Sörhis tai Red Special

    Kertoisko jompikumpi lähteen tohon lähiönimijuttuun? :wave:
  12. M

    mitkä ovat lähiönimiä?

    Sörhipöykerö, osaatko kertoa missä tollaseen tutkimuskeen törmäsit. En ole koskaan vielä tollasta termiä kuullut, eikä Kotuksesta haulla löytynyt. Ihan mielenkiinnosta lukaisisin.
  13. M

    Nostaisko joku sen pelihallihuonepeli?

    Olikse se nyt eilen täällä? Kone jumitti ja se jäi mulla kesken. Jos joku ystävllinen nostais ketjun tai laittais linkkiä. Noita pelialotuksia on niin paljon etten ite löytäny :ashamed:
  14. M

    Toimiiko Luukku ihan normaalisti?

    toimii mulla.
  15. M

    Viime torstain teho-osasto!! mitä tapahtui lopussa

    Ei päästy juhliin asti. Siinä oli juttua siitä osaston sulkemisesta, ja lopussa se otti loparit se, apua mikäs sen nimi on, se serbimies :ashamed: Mutta oispa meilläkin tollanen digiboxi, jolla vois tallentaa kahta kanavaa yhtä aikaa. Pahasti tulee noi ohjelmat tytön nukkumaanmenoaikaan...
  16. M

    Viime torstain teho-osasto!! mitä tapahtui lopussa

    Ei päästy juhliin asti. Siinä oli juttua siitä osaston sulkemisesta, ja lopussa se otti loparit se, apua mikäs sen nimi on, se serbimies :ashamed:
  17. M

    Lauantai-illan disco

    Vennaskond: Täna jälle me joome bensiini http://www.youtube.com/watch?v=NY4ZQcZSGA4&mode=related&search= Vennaskond: Pille-Riin http://www.youtube.com/watch?v=_AM_HmOg5KA&mode=related&search=
  18. M

    Se on enää, ei enään!

    Ei hv:tä on kyllä mahdollinen =) Silloin se kuuluu lukea lyhenteenä: hooveetä.
  19. M

    G:Kummat jalassa kulkisit viikon, jos olisi PAKKO?

    crocksit. Noi farkutki vielä saattais mennä, vaikkei mun tyyliä oikein olekaan, mut ei ainakaan noita korkkareita B)
  20. M

    Lauantai-illan disco

    http://youtube.com/watch?v=pwdYgpkQoic tässä biisi kun en aloitukseen osannut linkittää. Vaihteeks eri versio Brother Louiesta :whistle:

Yhteistyössä