Hakutulokset

  1. kukkurallinen kuraa

    eroperhe. kuka maksaa etävahemman luona pidettävät vaatteet?

    Kyllä meilläkin on ihan samat vaatteet kotona ja isän luona. Ei tulis mieleenkään laittaa ostamaan sinne eri vaatteita. Jotain on siellä toisessakin päässä, esim. kumpparit yms.
  2. kukkurallinen kuraa

    Ostaako kukaan enää kirpparilta vaatteita???

    Mulla on sama, jos pöydässä on liian kalliita tuotteita, en niitä viitsi edes katsoa. Eilenkin, kun kävin kirpputorilla niin oli kulunut ja melko huonokuntoinen reimatec-puku 25€, joka on mun mielestä liian kallis. Housuista oon valmis maksamaan enintään 4-5€, paidoista 2-4€, riippuen kunnosta...
  3. kukkurallinen kuraa

    Mitäs teidän muitten päivään?

    Me ollaan kotona, koska tyttö on kipeä, muuten menee kyllä tosi hyvin ja päiväkin on ollu melko mukava :cool:
  4. kukkurallinen kuraa

    Hihhiiihiii pakkohan tätä on kokeilla :D

    Mä en edes tienny, että tää on muuttumassa. Eilen oon kuitenkin täällä viimeksi ollu. Aika hassun näköinen kyllä. Ja jotenkin hidas. :confused:
  5. kukkurallinen kuraa

    Kummat on pahempia loisia, mamut vai yh:t?

    Kivaa! Taitaa olla hauku yh-äitejä päivä/ilta. No tuleepahan jotain luettavaa =) T: "loisiva" yh :laugh:
  6. kukkurallinen kuraa

    Kuinka vanhalle lapselle olette vielä hankkineet

    kyllä mä meinaan tuolla 5 veellä talvella ihan haalaria pitää, en oo ikinä ajatellu, että olis jo liian vanha siihen :o Kätevämpi se sille tarhassa on, kuin 2-osainen. On sellanen remuaja. Eiköhän meiltä tule kyllä löytymään se 2-osainenkin puku.
  7. kukkurallinen kuraa

    Listaisitteko kukkasten nimiä (jotka myös ihmisen nimiä!)

    Angervo, Aralia, Asteri, Auringonkukka, Esikko, Flora (=kukka latinaksi) Heini, Hilla, Iiris, Ilana ( puun nimi hepreaksi), Kaisla, Kaneli, Kanerva, Kastanja, Kaunokki, Kielo, Kirsikka, Koivu, Kukka, Kullero, Lauha, Laventeli, Lehdokki, Lilja, Linda (= lehmus), Mansikka, Marja, Marjaterttu...
  8. kukkurallinen kuraa

    Minkälaisia lapsia kasvaa "helpoista" vauvoista?

    Mun tyttö oli helppo ja tyytyväinen vauva, nyt viisi vuotiaana saapi melkein kaikesta taistella |O Teini-ikää odotellessa...
  9. kukkurallinen kuraa

    voi ei. menin sänkyyn mieheni kaverin kanssa.=/

    Niin makaa, kuin petaa. :/
  10. kukkurallinen kuraa

    te joilla lapsiluku täynnä..

    yksi tyttö 5-v. Puuttuu se toinen lapsi, mut sitä ei todennäköisesti ole koskaan tulossa :)
  11. kukkurallinen kuraa

    APUA!!! Mulla on suoraveloitus eräästä laskusta eikä se saa mennä missään nimessä huomenna tililtä (tänään piti mennä mutta tilill

    eikö siinä mene kaksi pankkipäivää, ennen ku on sun tilillä? Vai onko se muuttunu?
  12. kukkurallinen kuraa

    jos saisit valita seuraavan lapsesi sukupuolen niin...

    Jos leikitään ajatuksella, että olis toinen lapsi tulossa, niin ehkä toivoisin tyttöä, mutta toisaalta poikaa. Hankala kysymys. Ihan sama kai se olis, koska sitä toista ei ole todennäköisesti tulossa koskaan. Yksi riittää mulle :heart:
  13. kukkurallinen kuraa

    Minkäkokoisia 2-vuotiaita?

    tyttö 89cm, 11,9kg ja p.y 50,4cm
  14. kukkurallinen kuraa

    oletko mies vai nainen !? testaa

    52% mies ja loput naista :)
  15. kukkurallinen kuraa

    45v nuorin 2v, lapsenlapsi 2v

    meillä on mun lapsi on melkein 2 vuotta vanhempi, kuin tätinsä...
  16. kukkurallinen kuraa

    Mitä teille nyt tehdään ? :)

    Lapsi katsoo lastenohjelmaa ja mä hengailen täällä :xmas:
  17. kukkurallinen kuraa

    Mihinkäs uusiin tai erikoisiin nimiin olette kasteilmoituksissa tai muualla törmänneet

    Jerina on mun mielestä aika erikoinen. samoin noomi tai joku sinne päin, asui ennen meidän naapurissa :)

Yhteistyössä