Hakutulokset

  1. P

    Mikkelin seudun odottajat ja äipät...

    minulla laskettu aika huhtikuun lopulla kolmatta lasta odottellaan,mukava olisi tutustua samana vuonna odottaviin äiteihin
  2. P

    dalmatialaisista

    minulla itse on 8kuinen dalmis narttu. tällähetkellä alkavaa uhmaa jonka tuo esille uskomattomuudellaan. ei aina tottele tänne sanaa pihalla ynm....mutta se on ymmärrettävää pahimmman uhman jälkeen koira on taas aivan toinen. vaatii vain ymmärrystä ja oikeanlasita otetta omistajalta. dallut ovat...
  3. P

    Isä, jää kotiin

    meillä isä oli lasten kanssa viimeisen vanheinpainraha kuukauden kotona näin ollen sai 12 päivää ylimääräistä isyyslomaa myös.meille juttu tehosi lapsetkin nautti kuin myös isi =) nyt lapset ovat kotona ja kumpanenkin töissä,työmme järjestämme niin ettei hoitoa vielä tarvita...
  4. P

    Mikkelin mammat!

    joo perjaintai sopii itsellenikin hyvin. tuo kerho homma kuulostaa hyvälle,kuka ottaa työkseen sellaise perustaa jne...? :)
  5. P

    Mikkelin mammat!

    onko ehdotuksia koska nähtäsiin taas? :)
  6. P

    Mikkelin mammat!

    itselleni sopii mihin aikaan vaan,pienempi neiti nukkuu silloin tällöin ja tuolloin joten oikein kunnon selvää rytmiä ei ole ja viihtyy jo rattaissa hereilläkin ettei silläkään ole ongelmaa ongelma on vain jos isompi sattuu nukahtaa niin 13 jälkeen.... mites aikasin aamulla esim 10 aikoja tai...
  7. P

    Mikkelin mammat!

    uusia tapaamis ajankohtia ilmoille,itselleni pitäisi käydä ainakin vielä ensiviikolla milloin vaan. nyt meitä oli kaksi ja sitä ennen kolme kun itse olen ollut mukana,enemmän äitejä olisi kiva tavata :)
  8. P

    Mikkelin mammat!

    pakkanen näyttää nyt - 15 uskoisin sen lauhtuvan kumminkin 12 mennessä,itse vien lapset joka tapauksessa leikkimään kirkkopuistoon,olen siellä siis joku kerkeää tulla moikkaa. :)
  9. P

    Mikkelin mammat!

    kukkuluuruu kaikille,moniko on menossa kirkkopuistoon ellei ole kova pakkanen? minä ja tytöt ainakin.... :)
  10. P

    Mikkelin mammat!

    moikka vaan,mites maanatina taas 12.oo kirkkopuisto tai uimahallin puisto? pakkasrajalla ?olisiko sopiva vaikka -10
  11. P

    Mikkelin mammat!

    meillä tiistaina kerho aamusta,mites maanantai jostain aikaa...loppuviikosta on taas huonompi tulla
  12. P

    Mikkelin mammat!

    niinhän siinä sitten kävi että kotkaan on meno torstaina,olisi ollut kyllä kiva nähdä :( mutta olisko kukaan halunnut nähdä jokin toinen päivä uudelleen,esim.maanantaina klo.12 kirkkopuisto? =)
  13. P

    Mikkelin mammat!

    ilmoitan itse paremmin lähemmin...sopii ellei lähdetä reissun päälle kun mies on lomalla tarkaa suunnitelmaa ei vielä ole, mutta ellei torstai niin mites tiistai? itselleni sopisi ainakin paremmin silloin 12 eteenpäin milloin vaan...
  14. P

    Pinotaan nyt sit myös kaikki vm84 äipät

    23 vee mamma onnellisen pimpulan ja pompulan äiti tytöt siis 7/04 ja 7/06 syntyneet.mikkelistä,avokaskin on.
  15. P

    Mikkelin mammat!

    ulkoilu omalta osaltani olisi kiva juttu,muinoin cafe bilassa tai jokin sen niminen oli kiva paikka (porrassalmenkadulla) mahtuisi myös rattaillakin,sekä oli lasten nurkkauskin mutta nykyisestä sitten en tiedä.palaillaan asiaan
  16. P

    Mikkelin mammat!

    meillä yös emmi hertta synt.12.7.2006
  17. P

    Mikkelin mammat!

    missä tapasitte viimeksi,olen siis mammaliini rekisteröidyin palstalle... :) itselleni päivistä myös käy mikä vaan jos vaan ei ole mitään muuta juuri silloin.seuraavat kaksi viikkoa on melkein joka toiselle päivälle jotain,mutta sehän on järjestely kysymys kumminkin...

Yhteistyössä