Hakutulokset

  1. R

    Infektioastma

    Hei, tämän keskustelun äidit miten teillä menee? Ylläolevat tarinat kuulostavat kovasti meidän arjelta, 2010 alkoi meillä tytön ollessa 1 vee tuo sama rumba ja nyt ollaan vihdoin saatu ihan virallinenkin diagnoosi, eli astma. Kovasti etsin vertaistukea toisista astmalasten perheistä...
  2. R

    Teenkö ilmoituksen lastensuojeluun?

    Sossun päivystäjälle soitetaan hätäkeskuksen kautta. Kun teet ilmoituksen hätäkeskukseen Bileistä, ilmoitat samalla, että asunnossa on pieniä lapsia, luulen, että tämä riittää.
  3. R

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Meere, kuulostaapa todella ikävältä, en ole vastaavaa kuullut keltään, vaikka meidän itsellisten jengi on aika iso, muistathan, että kenguruuhun voi kuulua kaikesta huolimatta, mukaan vain. Ja muille ei kannata luovuttaa kovin helposti, klinikoita on useita ja jos jossain saa noin huonoa...
  4. R

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Pääsee KenguRuuhun kyllä, kaikki mukaan loistavaan porukkaan! Te keillä on spostin kanssa ongelmia ottakaa silti sinne yhteyttä, joku keino keksitään millä kerhoon pääsette mukaan!
  5. R

    Mikähän järki tässäkin on...

    ymmärrän että liikunta on tosi tärkeä oppiaine, mutta en ymmärrä kun opetus on edelleen tuolla tasolla, ylinpäätään aineessa kuin aineessa olisi järkevämpää miettiä mihin oppimisella pyritään ja olisiko liikunnassa oleellisempaa, että löytää liikkumisen ilon. Itse olen ollut taitava useissa...
  6. R

    Miksi lapsilisät maksetaan jo pe, vaikka 26pv on maanantai?

    ?? pääsiäisen pyhät on vasta huhtikuun puolella =)
  7. R

    Tän piti olla väliaikaista ja nyt ollaan asuttu näin jo kohta viisi vuotta

    no ehdota? se mullekin tuli mieleen, ellei asunto ole äidillesi kaikki kaikessa...
  8. R

    Sarvikuonolla huuhtelu, koko kannu per rööri, vai puoli kannua?

    puoli kannua per rööri... ihan paras keksintö tuo :)
  9. R

    Riittääkö nämä vaatteet päiväkotiin?????

    Juu hyvä varasto sulla on vaatetta, mutta viet hoitoon aina sen mitä käytössä on :) Ja aika monessa paikassa on sääntö, että reppu viedään kotiin/lokerikko tyhjennetään aina perjantaisin!
  10. R

    Riittääkö nämä vaatteet päiväkotiin?????

    ihana ap :DDDD oi joi, siihen loksuu mahtuu yleensä tasan yksi vaatekerta.. ja reppuun toinen. Voit tietty kysyä, jotta saisiko lapsi sieltä henkilökunnan pukkarista pari kaappia... ei vaan. Järkikäteen eikö niin?
  11. R

    G: Jos olisit lähdössä lastentapahtumaan ja lapsesi oksentaisi ulkona, mitä tekisit?

    Ja sitten voisi aikuiset miettiä, että mitä jos itse oksentaisi, vieläkö tapahtumaan meno kiinnostaa... :( tosi fiksua vanhemmuutta tuollainen, mie arvasin et ap on nähnyt tilanteen sivusta... olisin varmaan ollut yhtä ihmeissäni kuin sie...
  12. R

    lapsemme ei osaakaan kontata OIKEIN?

    Joo, kyllä mä olen useastikin lukenut ja kuullut tuosta, että konttaus on hyvä taito ja jos sitä taitoa ei tule, se voi kertoa että myöhemmin on ongelmia myös lukemisessa yms. ei varmasti kaikilla, mutta ihan yleisessä tiedossa ollut, siksi välillä mietin kun osa äideistä sanoo, että ei meillä...
  13. R

    Tein päätöksen adoptioon antamisesta...

    oletko miettinyt esimerkiksi ensi ja turvakotia? siellä saisit kaiken mahdollisen tuen itsellesi ja lapselle? tai varmasti olet miettinyt tarkasti, mutta adoptio on pysyä ratkaisu, etkä voi sitä muuttaa myöhemmin, sen toki varmaan tiesitkin... Mutta rohkea päätös kaikesta huolimatta, voimia!
  14. R

    Mikä tota vajaa 2.5v:tä vaivaa?!?!

    voi olla, jos keksinyt, että sillä saa äidin huomion täysin itseensä kun sanoo, että sattuu... meillä vahvana sekä uhma että äiti on ainut kuka kelpaa -vaiheet myöskin, toisaalta ymmärrän huolesi, lapsen kipua ei saa vähätellä... :(
  15. R

    2 veen poissaolokohtaukset

    veikkaan myös epilepsiaan kuuluvia poissaolokohtauksia, neuvolalääkäri voi laittaa neurologille lähetteen.
  16. R

    näin taas ällöttävän näyn

    olispas hauskaa kun kauppakeskuksiin ja muihin tulisi koppeja, sitten niiden kylkeen voitais liimata kuvat erilaisista ei niin kauniista rinnoista ja jos löytäisit vastaavat kuin omasi kuvakollaasista joutuisit koppiin imettämään... vaan kiinteät ja kauniit rinnat puuttuisivat listasta.. mä...
  17. R

    Nyt tarttis pitkän saikun, ideoita kehiin!

    masennuksen kannattaa olla aika varovainen, kaikki vakuutukset ei korvaa masennuksesta johtuvia sairaslomia... useimmissa sitä ei itseasiassa lueta hyväksyttäviin... yhtäkaikki mä toivon ettet sä ole tosissasi tämän viestin kanssa...
  18. R

    Ihmiset, joilla ei ole koskaan mitään hyvää sanottavaa Facebookissa

    miettinyt ihan samaa, kun tietyillä ihmisillä statukset aina vit**** ja sitä ja tätä... ihan aikuisia ihmisiä siis, no mä ratkaisin sen niin että piilotin niiden jutut, vaikka elämä voi joskus potkia päähän ja mieli saa olla maassa mutta sellainen jatku kiroaminen yms. on musta ihan typerää...

Yhteistyössä