Hakutulokset

  1. M

    porvoo

    \ Tähtitaivas. Kiitos onnitteluista. Synnytin Porvoon sairaalassa. Aivan upea paikka. Minulla on kokemusta toisestakin sairaalasta, joka oli ihan hirvee paikka. Mutta siitä ei sen enempää. Porvoon sairaalan synnäri on sellainen pieni. Kätilöt olivat kaikki ihania ja kannustavia. Kävin ed...
  2. M

    porvoo

    \ Kiitos onnitteluista. Mitä teille kuuluu IevuRiepu?
  3. M

    porvoo

    Täällä myös yksi Porvoolainen. Perheeseen kuuluu aviomies, pian 10-vuotta täyttävät kaksoset (tyttö ja poika) ja 6 viikon ikäinen poika.
  4. M

    Danielille toinen nimi?

    Meillä tulee pojalle nimeksi André Daniel Alexander, siis kunhan tässä ensin syntyy. =) Meillä on muilla lapsilla kolme nimeä, joten haluttiin laittaa nytkin kolme ja Danielin eteen sopii (meistä) hyvin André.
  5. M

    Vertaistukiryhmä AD-HD lasten vanhemmille

    Minäkin liittyisin tähän vertaistuki-ryhmään. Laitan mami sinulle yv:nä sähköpostiosoitteeni. Meillä on 9-vuotias ADHD poika. ADHD on diagnosoitu kaksi vuotta sitten, oireita ja viitteitä oli jo paljon aikaisemmin. Perheeseemme kuuluu meidän vanhempien ja pojan lisäksi 9-vuotias tyttö, vauvan...
  6. M

    Pinnasängyistä

    Meillä oli silloin aikoinaan lapsilla ihan tavalliset peruspinnikset (ritiläpohjalla). Pohjan sai säädettyä kolmelle eri korkeudelle. Laitaa ei saanut laskettu alas. Maksoimme pinniksistä silloin v. 1996 á 25,00 mk. Olivat olleet jo useammalla lapsella ja olivat todella hyvät ja kestävät...
  7. M

    onko kokemuksia

    En osaa vielä sanoa tuosta isosta ikäerosta. Meillä vanhemmat lapset 9-vuotiaat. Kolmas tulee joulukuussa. Meille ei lisää lapsia aiemmin suotu. Olisi ollut sellainen 5-6 vuotta toivottava ikäero. Lapset ovat ainakin nyt innolla odottamassa uutta perheenjäsentä.
  8. M

    Auttavatko vanhempasi taloudellisesti?

    Ihan omillaan on saanut olla. Muutin kotoa pois 16-vuotiaana ja siitä lähtien olen itse itseni elättänyt. Muutenkin on välit vanhempiin todella etäiset. Nähdään kerran kaksi vuodessa. Meillä on välimatkaakin 500 km.
  9. M

    monilapsisten autot

    Meillä on VW Touran, vm. 2006, 7-paikkainen. Meillä on nyt kaksi lasta, kolmas tulossa joulukuussa. Ollaan oltu todella tyytyväisiä. On tilava ja kaikin puolin kätevä. Suosittelen lämpimästi. Ennen meillä oli Volvo S60, mikä on kaukana perheautosta. Kokemusta on.
  10. M

    30-vuotis juhlapöytä?

    Onnea, onnea! Itselläni oli 30-vuotisjuhlissa tarjolla seuraava menu: Alkumaljana kuohuviiniä. Pääruokana täytettyjä ohukaisia (tein ne etukäteen ja heitin vain päälle juustoraasteen ja uuniin), salaattia. Boolia, sipsejä ym. pientä naposteltavaa. Myöhemmin illalla valkosuklaamansikka-kakku ja...
  11. M

    Maaliskuun lapsettomuushoidot!

    Hyvää pääsiäistä kaikille ja iso halaus niille, jotka ovat joutuneet kokemaan vastoinkäymisiä. :hug: Minulle kuuluu nyt jännittäviä aikoja. Tein tämä aamuna testin ja se oli plussaa! Siis on vieläkin ihan epätodellinen olo. Menkat ovat pari viikkoa myöhässä. Oireita on ollut, mutta olen...
  12. M

    Primolut N!

    Vastasin jo tuonne kuumepuolelle...
  13. M

    Maaliskuun lapsettomuushoidot!

    Hei pitkästä aikaa kaikille, tässä onkin tovi vierähtänyt. Ihan ensin lohtuhalaus kaikille neganneille, kyllä harmittaa teidän puolesta. :hug: Ja ihan mielettömästi onnea plussanneille ja matkaan tarrasukkia :flower: Oma tilanne on seuraava: kävin labrakokeissa ja kokeiden mukaan minulla...
  14. M

    ADHD

    Meillä on 9-vuotias ADHD-poika. Mielestäni, jos lapsen vierailussa on ongelmia, siitä tulisi puhua suoraan vanhemmille. Me olemme aina (ainakin tähän saakka) selvinneet vierailuista kunnialla. Kerromme etukäteen lapselle mihin menemme ja miten siellä tulee käyttäytyä. Jos lapsi on ollut mukana...
  15. M

    Onko mies parantunut vaihtamalla?

    Ehdottomasti kannatti vaihtaa. Olin todellisen luuserin kanssa 12-vuotta, josta 5-vuotta naimisissa. Muuta hyvää liitosta ei ollut, kuin kaksi ihanaa lasta. Nykyisen miehen tapasin kirkossa kaksi päivää ennen joulua! Olimme veljeni ja hänen vaimonsa lapsen ristiäisissä. Minun veljeni on mieheni...
  16. M

    Maaliskuun lapsettomuushoidot!

    Päivitystä tilanteeseeni. Laboratoriokokeet 10.3. Miehellä käynti Diacorilla (spermatesti) 13.3. Seurantaultra 20.3.
  17. M

    Helmikuun lapsettomuushoidot!

    Minut voi sitten siirtää maaliskuun puolelle. Tänään alkoi vuoto. Kiertopäiviä tuli tässä kuussa 36. Että sitten ottaa päähän ja todella rankasti. Oli taas olevinaan yhtä ja toista oirettakin (väsymys, huono-olo, arat ja paisuneet rinnat ym.). Oireiden takia tein tällä viikolla kaksi testiä ja...
  18. M

    Helmikuun lapsettomuushoidot!

    Heippa vaan kaikille, kävin eilen ensimmäisellä käynnillä lääkärillä. Lääkäri oli aivan mielettömän mukava ja kertoi rauhallisesti ja ymmärrettävästi asioista. Ensi järkytykseni oli se, että lääkäri on mies. Olen tottunut aina naisgynekologeihin, mutta asiaan. Lääkäri kyseli kaikkea...
  19. M

    Helmikuun lapsettomuushoidot!

    Ei siinä sairaalan kutsussa puhuttu muista, kuin minusta. Mukana oli kahdet eri paperit täytettäväksi ja nekin oli vain minulle. Voihan tuon ukon ottaa varalta mukaan, jos tarvitaan. :) Ajattelin vain sitä, ettei hänen olisi tarvinnut ottaa puolta päivää töistä vapaata, jos ei mukana tarvitaakaan.
  20. M

    Helmikuun lapsettomuushoidot!

    Minäkin liityn tänne helmikuun listalle. Ensimmäinen käynti 16.2. Pitääköhän muuten mies ottaa mukaan? Kutsussa ei käynyt mitenkään tämä asia ilmi.

Yhteistyössä