Hakutulokset

  1. V

    ***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

    Heipä vaan piiitkästä aikaa :wave: Ihan ensin suuret onnittelut kaikille vauvan saaneille ja voimia kaikille kohta nyytin lunastaville :) Meidän pikkuinen tonttutyttö syntyi 18.12. rv 39+1. Synnytys kesti lähes 13h mutta oli sen arvoista :) Tänään saavuttiin kotiin ja kertomusta...
  2. V

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Niin ja angeleyesille paljon onnea saamastasi toimesta! :) Varmasti tuntuu hienolta!
  3. V

    ***Joulukuun Pikkutontut MARRASKUUSSA***

    Paljon paljon onnea pienestä pojasta Garden! :flower: Täällä on ollu luvattoman pitkä tauko kirjoittelulle.... :ashamed: Vointi on vielä suht hyvä mitä nyt nuo liitoskivut vaivaavat ihan urakalla etenkin öisin. Meillä oli muuttokin juuri kuun alussa ja nyt ollaan asettauduttu vielä...
  4. V

    Millainen mummo aiot itse aikanasi olla? Osteletko lapsenlapsille haalareita ja otatko yökylään vai

    Jos oma vointi ja kunto on hyvä niin uskoisin olevani juurikin sellainen paapoja-mummo :) Ostan kaikenlaista mitä kaupassa milloinkin vastaan tulee ja otan yökylään mielelläni :) ja toivon saavani nähdä heitä useinkin :) Mutta...siihen nyt on suhteellisen runsaasti vielä aikaa =)
  5. V

    ***Joulukuun Pikkutontut LOKAKUUSSA***

    Hei pitkästä aikaa :) Kiitos vaan jouluorttu ja glögi puheista! Taitaa tämä mamma suunnata kohti kauppaa tänään :) Kovasti on taas juttua tullut jayritän muistaa edes murto-osan..... :ashamed: Ponnistamisestaoli ollut puhetta. Itsehän odotan jo kolmatta mutta ensimmäinen syntyi...
  6. V

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Huomenta! Taas on tovi vierähtänyt kirjoittelusta muta lukemassa olen kyllä käynyt säännöllisesti :) Täällä alkaa vaivoja jo olemaan mm. pari viimistä yötä olen lähes valvonut kun unta ei vain saa, flunssa pukkaa päälle ja närästys oli pahin riesa viime yönä! Liitoskivutkin on alkanut...
  7. V

    ***Joulukuun Pikkutontut SYYSKUUSSA***

    Pitkästä aikaa tulen teitä taas moikkaamaan :wave: On ollut tosiaan pitkä aika etten ole vain yksinkertaisesti jaksanut kirjoitella mitään... Pahoittelut siitä.... Nyt tulee aikas laaja omanapa jutustelu mutta lupaan ottaa itseäni niskasta kiinni suraavalla kerralla :) Poltin tuossa...
  8. V

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Tirppa on ainakin saavuttanut puolivälin ONNEA=) Fantaihana Onneksi selvisit tosiaan vain säikähdyksellä kaatumisessasi.... Hurjan kuulosta ja nyt ollaankin sitten varovaisia :hug: Voimavarkyselyä en itse ole ainakaan vielä saanut eikä tuosta ole ollut puhettakaan. Keskiviikkona olisi...
  9. V

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Voi kun olikin taas tekstiä tullut.... :) Ultra on takana ja sukupuoli jäi arvoitukseksi. Ei haluttu tietää. Tosin itse yritin vilkuilla mutta mitään en kyllä jalkojen välissä nähnyt.... :confused: Voisko sittenkin olosta huolimatta olla tyttö!? No, se selviää joulukuussa... :) Kaikki oli...
  10. V

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Onnea kaikille jälleen hyvistä ultrakuulumisista sekä tyttö ja poika lupauksista :) Oma ultra olis sitten ylihuomenna :heart: Muiskulle Kovasti zemppiä :hug: Toivotaan että kaikki olisi kunnossa ja pääsisitte hyvillä mielin jatkamaan odotusaikaa loppuun asti! Varmasti tämä päivä on raskas...
  11. V

    ***Joulukuun Pikkutontut ELOKUUSSA***

    Heips Poppeliinille kiitokset uudesta kuukaudesta :flower: Kovin on taas tekstiä tullut ja täälläkin viikonloppuna jälleen POKSui viikot :) Muutamat rokkaajatkin on selvinnyt rokeista :) Hyvä! Omakuva Täälläkin kärsitään muutuneesta vartalosta... Enää ei ole kun muutamat housut jotka...
  12. V

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Poppeliini Olet oikeassa kyllä siinä että ei mene piloille kotihoidossa... Meillä esim. ei yksinkertaisesti ole ollut varaa siihen että jään kotihoidontuelle hoitamaan lapsia. Meillä siis lasten päiväkotiin meno noinkin pieninä oli puhtaasti käytännön syistä. Mutta väitän myös etteivät ne...
  13. V

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Hei pitkästä aikaa :) Kovasti on tekstiä tullut enkä varmaan muista kaikkeen kommentoida... Lasten hoidosta Meillä meni esikoinen päiväkotiin ollessa 1v1kk. Toinen meni päiväkotiin ollessa 10kk! Ratkaisu oli vaikea ja epäröin sitä siihen päivään saakka kun ne sinne laitoin. Ensimmäisen...
  14. V

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Tuli vielä mieleen että mitäs olette mieltä jos tuonne etusivulle lisättäisiin vielä jokaisen nimimerkin perään oma ikämme? Tietäisi hieman minkäikäisiä masunkasvattajia täällä oikein onkaan :) Katselin vaan että monissa pinoissa tuo ikä siellä näkyy... Kertokaahan mielipiteitänne.... :)...
  15. V

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Susimielelle ja muillekin oikein mukavaa ultrapäivää :) MARMAx4llä poksui puoliväli! Onnea :flower: Astre ja Adalmiina olivat jutelleet pelkopolille menosta. Itselleni laitetaan lähete pelkopolille juttelemaan loppuraskaudessa. Syy siihen on kaksi "epä onnistunutta" synnytystä. -...
  16. V

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Ainiin tosiaan pitikin höyhenelle sanoa tuosta saamastasi Bola-korusta että sellainen on aivan ihana :heart: Haluaisin itsekkin mutta en vain ole saanut aikaiseksi sitä koskaan ostaa :ashamed: Mutta onnea korusta :D varmasti vauvakin siitä tykkää :) Mitenkäs muuten, joko olette nimiä...
  17. V

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Susimielelle onnea puolivälistä! :flower: Ja huomiselle päivälle peukkuja! :) SariP:lle Oikein mukavaa reissua :wave: Nauttikaa ja levätkää :) Eipä nyt tälläkertaa muuta ihmeellistä... ¨¨Vauvahai & vaavi 18+1¨¨
  18. V

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Hyvää matkaa neljäskö :wave: Nyt lyö kyllä niin tyhjää etten osaa/muista mitä piti kommentoida ja kenelle.... Ainakin Enskulle zemppiä! Yskon vahvasti myös kaiken olevan hyvin, vaikka ainahan se hieman mietityttää... :) Kiva että teilläkin Poppeliini alkaa olemaan enemmän vauhtia...
  19. V

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    teenake Meille on aina sanottu NKL:lla että ekan ultran jälkeen saa ruveta käymään siellä päivystyksessä, jos tarvetta. Hyvä kuitenkin että olo alkaa helpottumaan :) Tiikeli mä olen aina kärsinyt todella matalista paineista! Ekassa raskaudessa mulla oli alimmillaan joskus puolivälin tienoilla...
  20. V

    **Joulukuun Pikkutontut HEINÄKUUSSA**

    Tarantella Meidän typy on Fest Kieferin narttuja ja täyttää jo syksyllä 6v! Hui, juurihan tuo oli sellanen luppakorva hömelö :O Mulla on tällähetkellä joku energiarikas kausi menossa :D Virtaa riittää mutta kun ei osaa oikein käyttää sitä hyödyksi :laugh: höyhen Kiva kuulla että mukava...

Yhteistyössä