Hakutulokset

  1. T

    Mies vietiin ambulanssilla.... =(

    Normaali 5-10 eli ihan ok.
  2. T

    Mies vietiin ambulanssilla.... =(

    Laitoin yv:tä
  3. T

    Mies kertoi eka kerrastaan. Minua v¤#ttaa, kun se on tapahtunut sillä tontilla

    :laugh: :laugh: :laugh: Sori. :D :D :D
  4. T

    huono äiti

    Ei 1-vuotias ekaa jouluaan muista kuitenkaan, mun mielestä ei tartte ostaa ja jos tavaraa on jo riittämiin muutenkin.
  5. T

    Sanotko lapsillesi joka päivä, että rakastat heitä?

    Sanon kyllä, aina nukkumaan mennessä että "Äiti rakastaa sinua. Hyvää yötä" :heart:
  6. T

    tiiäkkö mikä on kylmäasema?

    Juu.
  7. T

    Ihana kehtolaulu..

    Oi :heart:
  8. T

    Kysely

    3 ja 3.
  9. T

    voi vit*n ukko!

    Nauti olostas, ota kuuma suihku, tee kasvohoito, lakkaa kynnet ja juo lasi viiniä nyyhkyleffan ääressä :)
  10. T

    Miten vielä jaksan eteenpäin?

    Todella hyvä ainakin että tiedostat että mies on se ilkeä, ettei (vielä ainakaan) ole onnistunut painamaan sun itsetuntoa ihan lyttyyn niin että syyttäisit kaikesta itseäsi. Mä olin joskus nuorempana suhteessa jossa mies haukkui mua jatkuvasti ja mä tyhmä uskoin että vikaa on oikeasti vaan mussa.
  11. T

    mitä mieltä tästä nimestä?

    Kaunis nimi.
  12. T

    MItkä olis tarpeeksi pahoja joulukarkkeja

    Sama tuli mullakin mieleen :ashamed:
  13. T

    MItkä olis tarpeeksi pahoja joulukarkkeja

    Fazerin kaikkein tummimmat konvehdit, viimeiset viime joululta jääneet meni meillä vasta kuukausi sitten :whistle:
  14. T

    auto syöksyi järveen - uhriluvusta ei vielä tietoa

    http://www.kainuunsanomat.fi/cs/Satellite?pagename=KSA_newssite/GoToHomepage muoks. Tässä vielä toinen linkki...
  15. T

    Onko ihan tylsä? *kuva* (jouluhössötystä)

    Mä pistäisin ton Hyvää Joulua tekstin limittäin ylös, sydämen keskelle ja sommittelisin kuuset alhaalle.
  16. T

    PARTYLITE ILTA

    Kiva niissä on käydä mutta kallista on. Ja pakko kertoa, mulla oli Halpa-Hallista ostettu kynttilänjalka pöydällä, yks tuttu kysyi et onko toi Party-Liteltä (juuh, hintaeroa ehkä noin 50e :whistle: ) :D
  17. T

    Pitäisikö lihavilla olla omat uimahalli- ja salivuorot? Voisi helpottaa ylipainoisten kynnystä alkaa harrastaa liikuntaa, kun ei t

    Teoriassa ehkä hyvä idea, käytännössä ei. Kuinkas lihava määritellään? BMI:n avulla? Vai niin, että ihmisen itse täytyy kokea itsensä lihavaksi? Vai uimahallin henkilökuntako tämän päättää?

Yhteistyössä