Hakutulokset

  1. J

    SAAKO VANHA...

    Kyllähän se vanha suola kutittelee välillä! Mun onneni että ex asuu eri paikkakunnalla, eli siihen törmääminen on 1:10 000! Mutta kyllä sitä miettii että mitä jos olis tehnyt asiat toisin ja olisimme yhdessä vielä, mutta sitten sitä tulee järkiinsä ja on vaan onnellinen omasta miehestä ja...
  2. J

    Hyvät kesäkengät 2-vuotiaalle??

    Meillä poika on vasta 1,5v. mutta vastaan nyt kuitenkin. Ollaan ostettu kumpparit, vuosi sitten ostettiin vähän paremmat nahka kengät alennuksesta ja ne on just hyvät tänä kesänä, on vielä kasvunvaraa. Sitten miehen siskon mies toi jenkeistä pojalle vilkkulenkkarit ja sandaalit pitäs vielä...
  3. J

    samana kuukautena syntyneitä

    Meillä on mies syntynyt joulukuun 2. päivä ja hänen 16vuotta vanhempi veli on samana päivänä ja meidän pikkumies on syntynyt joulukuun 4. päivä.
  4. J

    Kauanko esikoisen kanssa synnärillä?

    Poika syntyi 4. joulukuuta klo 7.58 ja pois päästiin 7.päivä iltapäivällä.
  5. J

    löytiskö äitejä joilla on vuona 2004 syntynyt lapsi

    Täältä löytyy poika joka on syntynyt joulukuussa 2004. Itse olen 25v ja tampereelta :D
  6. J

    kuinka kotihoidontuella voi pärjätä??

    No meillä ei kyllä pärjättäisi pelkällä kotihoidontuella, niin naurettavan kokonen!! Mies käy töissä ja itse saan kotihoidontuen ja liitosta työttömyyskorvauksen (täydestä päivärahasta vähennetään hoitotuki). Mutta ne yhdistettynä rahaa tulee reilu 800?/kk. Ollaan miehen kanssa aika tuhlailevia...
  7. J

    Yökyläily

    Meillä poika 1v4kk on myös ollut pari kertaa mummulassa yökylässä yhden yön kerrallaan. Ja jos mummun puheisiin on uskomista niin on kuulemma mennyt tosi hienosti. Poika ei ole itkenyt yhtään, antanu pestä hampaat hyvin ja menny itse nukkumaan! Kotona on useimmiten ihan toisin :/ Ensimmäisellä...
  8. J

    Oma pino Tampereen suunnan äideille...

    Myöskin treelta. Itsellä ikää 25v ja poika 1v4kk.
  9. J

    Ylöjärvi/tampere + muutkin innokkaat treffaajat :)

    Heip! :wave: Voi olla että mekin jätkän kanssa tullaan pyörähtään sillon 22.päivä, jos nyt ei mitään muuta tule esteeksi ja kun nuo remontti puuhat alkaa helpottaan! Onko se nyt sitten klo 13, vai? Missä tuo Rulla, vai mikä se nyt oikein oli?!
  10. J

    miten saan juomaan lapsen?

    Toi pilli juttu toimii meillä. Muullon juodaan nokkamukista mutta jos sitä ei ole saatavilla esim. ravintolassa, kahvilassa tms niin pilli vaan lasiin ja hyvin sujuu!
  11. J

    Apuva! (maitoasiaa)

    Meillä pojan maha ei kanssa kestänyt kevyt maito-vastike yhdistelmää aluksi. jogurtit ja viilit kyllä. Aloitin ehkä turhan suurella annoksella kevytmaito. Kuitenkin jätin hetkeksi tavallisen maidon pois iltamaidosta mutta ruuan kanssa jatkoin sillä pelkästään (poika juo aika vähän ruuan kanssa)...
  12. J

    puuroista

    Meillä on noin kuukauden päivät syöty illalla mikrossa tehtynä nallen neljänviljan puuroa ja poika 1v1kk tykkää kovasti. Vaikka mikään muu ruoka ei kelpaisi(kun hampaita oli tulossa) niin puuro kyllä uppoaa. Meillä myös ostetaan matkoille niitä pieniä puuropakkauksia, mutta muuten niitä ei enään...
  13. J

    poika ei osaa juoda itse

    Meillä poika 1v1kk ja on useamman kuukauden ajan juonut itse pullosta ja pari kuukautta nokkamukistakin. Alkuun joi ilta maidon makuultaan pitäen pullosta kiinni. Sitten oppi pienestä pullosta 150ml juomaan vettä istualteen ja kävellessään. noin kuukausi sitten aloin tarkotuksella jatämään...
  14. J

    Joko joulukuiset 2004 kävelee?

    Poika synty 4.12.04 ja kävely alotettiin 11kk ikäsenä heti ja nyt reilun vuoden ikäsenä vauhti kiihtyy kovaksi, mutta jarrut ei toimi joka kerta. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää!
  15. J

    hammastahnan käyttö?

    Meillä vuoden vanha poika kävi pari viikkoa sitten hammashoitajalla ja hän sanoi että pikkuhiljaa voi alkaa käyttää hammastahnaa kun poskihampaat puhkee. Ei mitään kiirettä mutta ennen kevättä kuitenkin. ei nyt olla vielä käytetty sitten. Aika jännä kuinka erilaiset ohjeet eri puolilla suomea...
  16. J

    Inhottavia (?) raha-anomuksia

    Niissä hakemuksissa on aika hyvin ohjeet mitä niihin tarvii täyttää ja mitä liitteitä tarvitaan! Palkan mukaan kela/sairaskassa laskee päivärahan suuruuden. Kannattaa soittaa kelaan/sairaskassaan ja kysyä sieltä jos tulee epäselviä kohtia, mutta kun vaan huolellisesti täyttää joka kohdan niin ei...
  17. J

    2004 syntyneitä ja mistä päin?

    4.12 poika ja tampere.
  18. J

    1 vuotias puree

    Meillä poika on vähän yli vuoden ja puree myös, yleensä kun on väsynyt tai nälkäinen tai vaan huomion kipee. Eikä tee sitä muille paitsi mulle. Olen kanssa yrittänyt torua, kieltää, laskea lattialle ja jopa vähän nipistää takaisin jotta ymmärtäisi että se sattuu. Mutta ei ole tuottanut tulosta...
  19. J

    IS:"Joka kuudes pettää pikkujouluissa!"

    Mies oli viettämässä pikkujoulujaan viikko sitten perjantaina ja kerto kuinka noin 30-40 vuotiaat naiset hinkkas #&%£$!* jokaiseen mieheen tanssilattialla(kyseessä oli yökerho). Ja tulivat pöytään suoraan kysymään kiinnostaako seksi. Mies oli kieltäytynyt ja sanonut olevansa varattu niin vastaus...
  20. J

    kenenkäs lapsukainen täyttää joulukuussa 1v

    \ Onnea kaikille! Meilläkin juhlitaan 4.12, mutta synttärisankari on poika! =)

Yhteistyössä