Hakutulokset

  1. L

    vauvalle velliä!?!?

    meillä kävi niin, että vauva sai yöllä vahingossa isoveljen vellliä, kun en pimeässä ja puoliunissani nähnyt ja tajunnut, mitä se söi. Söi sitä sitten niin hyvällä halulla, että rupesin ihmettelemään ja huomasin, että velliähän se veti. Oli jo 100 ml juonut. Mitään oireita ei tullut ja nykyisin...
  2. L

    Vauvan ruuasta..

    en antaisi noin nuorelle vielä velliä. minkä hintaista sellainen sakeuttamisaine on? saako ilman reseptiä? ja millä nimellä sellaista myydään?
  3. L

    ovatko hait parhaat kumisaappaat ? meinasin possulunssan uhallakin...

    meillä on kaikilla Nokian Kontiot, ne on hyvät. Ja nuo 21 kokoiset on tooodella söpöt!
  4. L

    oletteko ottaneet jo äp toppapuvun käyttöön?

    Äp:n toppapukuako? Älä narraa, eihän se enää millään voi siihen mahtua!?? :o
  5. L

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MARRASKUUSSA 2009 ~

    meillä kiukutaan ihan huvikseen joka ikinen yö pariin otteeseen. jos menee vielä erehtymään ja katsomaan päin tai sanomaan jotain rauhoittavaa, niin siitäkös se kiukku vasta yltyykin! että tällaisia terveisiä täältä.
  6. L

    Yhteishyvän juustokakusta

    Joo, kylmänä, kylmänä!!!
  7. L

    Yhteishyvän juustokakusta

    Joku pyysi ilmoittamaan, kun olen maistanut, että oliko hyvää. Voin kertoa, että OLI hyvää!!! Kannattaa tehdä! :p
  8. L

    Juustokakku

    minäkin täällä perjantaina siitä valitin...
  9. L

    Juustokakku

    Nyt olis Yhteishyvän ohjeella tehty juustokakku pöydällä jäähtymässä... Rahkapullia ajattelin vielä tänään leipoa.
  10. L

    Mitä mä nyt teen kastikkeeks riisille kun ei sitä curry kastiketta ollutkaan kaapissa vaikka luulin

    Keitä ne ja murenne ne sinne keijusta/vehniksistä/currysta tehdyn kastikkeen joukkoon.
  11. L

    Miten noi vauvan vaatteiden koot menee?

    Käytännössä niin, että kun lapsi on sen 62 cm, niin tarvitaan jo isompaa vaatetta.
  12. L

    Mitä seuraa, jos lopetan opiskelun (ammattikoulu)?

    Jos sulla ei ole aiempaa ammatillista koulutusta, niin puoleen vuoteen ei makseta.
  13. L

    Hemoglobiinit raskausaikana

    mulla on otettu 2 kertaa, eikä enempää oteta enää.
  14. L

    jos irtisanoutuu töistä.kauanko karennsi kestää?

    Joskus oli 3 kk. *muoks* Siis ensin ne laskee, kauanko sun pitäisi pärjätä lomarahoilla jne. ja sitten siihen päälle tuo 3 kk.
  15. L

    Vauvalle laitokselta päälle nyt?

    Mä oon pärjännyt yhden kanssa jo vallan hyvin sukkahousujen kanssa. Ei mulla oo ollu mitään ongelmia niiden pukemisessa. Puolipotkarit kyllä olisi nopeampi pukea, mutta mulla ei oo niin pieniä, etteikö vaavi ihan hukkuisi niihin, joten päädyin sukkiksiin.
  16. L

    Vauvalle laitokselta päälle nyt?

    mulla on pakattuna pitkähihainen body, sukkahousut, sukat, tumput ja äp:n lakki. Päällivaatteeksi pakkasin velourhaalarin ja vaihtoehdoksi ohuen trikoohaalarin. Ja torstaina syntyy pienokainen.
  17. L

    Vain uunissa tehtäviä ruokia

    kinkkukiusaus nyt ainakin valmistuu pelkästään uunissa. pää lyö vielä vähän tyhjää näin aamutuimaan...
  18. L

    Alumiininen mehumaija

    ei kannata.
  19. L

    Kissojen ruuista kysymys kissaihmisille

    Latsin tölkkipöperöä ja Friskiesin kuivamuonalla mennään. Muut ruuat ei kelpaa. Paitsi perunankuoret suoraan pöydässäistuvilta kerjättynä...
  20. L

    Missä on mun kiltti lapsi?

    Se on tullut meille! :D :D:D Meillä poika kitisi ja kiukkusi ja roikkui lahkeessa KOKO AJAN puolivuotiaasta asti. Mikään ei tuntunut olevan hyvin. Kerjäsi syliin ja kun nosti syliin, niin alle 5 sekunnin päästä jo rimpuili lattialle ja taas takaisin syliin jne. Mitään ei saanut tehdä...

Yhteistyössä