Hakutulokset

  1. L

    Yhteishyvän juustokakusta

    Joku pyysi ilmoittamaan, kun olen maistanut, että oliko hyvää. Voin kertoa, että OLI hyvää!!! Kannattaa tehdä! :p
  2. L

    Juustokakku

    Nyt olis Yhteishyvän ohjeella tehty juustokakku pöydällä jäähtymässä... Rahkapullia ajattelin vielä tänään leipoa.
  3. L

    Enää 10 päivää jäljellä

    tätä isoa mahaa. Sitten meillä on VAUVA!!!
  4. L

    minkälaisissa hinnoissa

    on vadelma nykyisin? tietääkö joku?
  5. L

    Tomusokeria kermavaahtoon

    Tältä palstalta luin, että kannattaa laittaa tomusokeria kermavaahdon joukkoon, niin siitä tulee kiinteämpää pursottamista varten. Osaisiko joku kertoa, paljonko sitä tomusokeria pitää laitaa?
  6. L

    Mulla onkin

    raparperipiirakka uunissa ja vaniljakastike jääkaapissa!
  7. L

    G: kuinka monella ei ole tiskikonetta?

    montako henkeä talouteen kuuluu? kauanko menee päivittäin tiskaamiseen aikaa?
  8. L

    muuntotaulukko

    olisiko kellään tietoa, tai laittaa linkkiä, josta näkisi esim. paljonko joku jauhomäärä on grammoissa ja sitten desilitroissa jne. mulla kun ei ole keittiövaakaa... tai jos joku osaisi kertoa mulle, paljonko on 150g voita/margariinia esim. ruokalusikallisina... mulla on tollanen kilon...
  9. L

    Tarviiko joku

    vielä Bonakoodeja?
  10. L

    Olis sille rahalle muutakin käyttöä...

    Jouduttiin pari kuukautta sitten vaihdattamaan autoon uusi tuulilasi. Nyt on viikon sisällä tullut jo kaksi reikää vastaantulevista autoista lentelevistä kivistä. Korjaus maksaa 80 euroa, mutta pakko käydä korjauttamassa, ennenkuin on koko ikkuna hajalla.
  11. L

    Pitäisi ostaa kengät...

    Miksei tunnu yhtään kalliilta ostella pojalle 35 euron kumisaappaat ja yli 40 euron kengät, vaikkei toinen edes osaa kävellä vielä. Ja kun pitäisi itselle ostaa jotain, niin ei milllään voi ostaa, kun on olevinaan NIIIIN kallista, jopa kirpputorilla!!!
  12. L

    Mistä kumisaappaita?

    Mistä olette löytäneet kumisaappaita n. 1 vuotiaalle? Erittäin pieniä kokoja siis. Pienimmät mihin olen törmännyt, on ollut 23 kokoa ja ne on aivan liian suuria, pitäisi olla 20 tai 21 korkeintaan.
  13. L

    Valion maitopurkeista...

    Täällä oli ketju yhtenä päivänä noista Valion maitopurkeista, kun niitä ei saa millään auki niin, että tölkki pysyisi ehjänä. Laitoitteko asiasta palautetta ja mitä saitte vastaukseksi? Mulle vastasivat, että on liian kuumassa tehty saumaukset.
  14. L

    Kiva herätys aamulla

    Ensin kuului kolinaa ja sitten "Ohh-hohh!". Ei muuta, kun raottamaan varovasti silmiä, että mitäs nyt tapahtui. 1 vee oli löytänyt isänsä yöpöydältä puolen litran tuopillisen maitoa, kaatanut sen lattialle ja sitten ihmetteli suu soikeena, kun oli lattia valkosena! :laugh:
  15. L

    Mitäs sille tytölle kuuluu,

    joka pyyheliinasta raskautui ja synnyttää sitten kaiketi niitä käsipyyhkeitä? :laugh: :laugh: :laugh:
  16. L

    Avaimenperän hinta? -> ->

    Klikkasin tota mainosta tosta oikeasta reunasta, enkä nähnyt missään sen avaimenperän hintaa! Tilauskaavakkeeseen asti selasin, eikä näkynyt missään.
  17. L

    Kerrankin POSITIIVISTA kelasta!

    Vein viikko sitten äitiysavustushakemuksen Kelaan. Päätös tuli jo tänään!!! Samalla tuli myös postista saapumisilmoitus, että pakkaus olisi noudettavissa. Kerrankin nopeaa toimintaa Kelalta!!! Moderaattori muokkasi aloitusta.
  18. L

    Nalle Puh -pipo!!!

    Olisiko kellään myydä tällaista? http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101864854
  19. L

    Apu-lehden krypto

    Kuka on uusimman apu -lehden krypton kuvassa? Mulla on oikosulku, enkä saa nimeä mieleen!
  20. L

    Nalle Puh -pipo! (kuva)

    http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=101864854 Mistä löytäisin tuollaisen pipon, olisiko kellään tarpeettomana???

Yhteistyössä