Hakutulokset

  1. Marilii

    leikitäänkö tälläistä?

    Ei ole, ku villakoiruuksia joskus? Milloin viimeksi imuroit?
  2. Marilii

    Lääkäri käski varautua pahimpaan...

    Iso voimahali ja jaksamista sinulle ja perheelle. Sanattomaksi tässä tulee :'( :hug:
  3. Marilii

    Hui, missä olen olluna???

    En oo käyny joo, yli kk. sitten viimeksi. Mut sen takia en oo käynynnä ku nää ei toiminu ikinä nää sivut. Ei jaksanu viikkoa oottaa sivu vaihtuu :D Mut jospahan tästä uudestaan innostuisin. B)
  4. Marilii

    galleria-pinoa =) (taas)

    http://irc-galleria.net/view.php?nick=--Enigma--
  5. Marilii

    Hui, missä olen olluna???

    Plussahan toimii, ja täällä on ihan uuden näköistä, osaako tätä käyttäkkään enään... :flower: :D
  6. Marilii

    Jaksamisesta

    Minen ainakaan jaksa! Mistään hinnasta en lastani pois antais, mutta kuten edellä mainittiinkin, joskus on tukka täysi ja takki tyhjä! Kuten viime päivinä! Lapsi sairaana, ja mihinkään ei pääse! Sairaana lapsi on entistä takertuvampi, ja yksin kun tätä kaikkea pyöritää niin ah mikä autuus...
  7. Marilii

    PRONAXEN annostus apua!!

    \ Kiitos, siellä oliki tosi hyvin annettu ohjeet =)
  8. Marilii

    PRONAXEN annostus apua!!

    Kiitokset. Kookkelistakin etsiskelin ja löyty vasta sitten kun olin jo tänne laittanut. Kiitos kovasti. 2ml annoinkin, joten aika lähelle osu =)
  9. Marilii

    PRONAXEN annostus apua!!

    Poika 3v on kipeenä, maanantaina sai lääkekuurin eikä ala purra. kuume on ja pysyy. Löysin kaapista pronaxenia 25mg jonka hän sai korvien putkituksen jälkeen. Mutta annostus ohje on kadonnut! Painoa löytyy n.15kg. Löytyksö keltään tietoa, että ees suurinpiirtein osasi antaa oikeen annosuksen...
  10. Marilii

    Löytyykö muita äitejä vm-77?

    :wave: proffiilissa lisää :D
  11. Marilii

    Zoloftin lopetus.

    Mun ei tarvinnu lopettaa Zoloftia. Annosta vaan pienennettin pariviikkoa enne la. 25mg:aan. Mut jos on päivän tai pari syömättä, tulee ihmeellisiä "sähköiskuja" kun päätä kääntää. Eli päässä sykähtää. muuta vieroitus oiretta en osaa sanoa koska oon syöny Zoloftia ja nyk. rinnakkaisvalmistetta...
  12. Marilii

    Mitkä masennuslääkkeet sopivat raskaus aikana?

    Zoloft "sopii" myös raskaana oleville, tai ainakin minä sitä söin koko raskauden ajan. Edelleen käytössä, mut halvempi rinnakkaisvalmiste. Kysele vaan lääkäriltä ja kerro raskautumis suunnitelmista. Sopivia lääkkeitä löytyy varmaankin.
  13. Marilii

    Välilevyn rappeuma

    Mullekin paljastui muutamapäivä sitten magneetti-kuvista välilevy rappeumaa ja ikää on 29v. Mitään hoito-ohjeita en ole vielä saanut koska sain tuloksia vasta puhelimitse. :\|
  14. Marilii

    KAKSOISTEN JA KOLMOISTEN äidit!

    Voi elämä teijän kanssa :laugh: Kannattipa kerrankin avata ketju jonka otsikko ei oikeesti koskenut minua =) Saipahan hykerryttävän aamuherätyksen :D
  15. Marilii

    unimäärä 2-vuotiaalla

    Meillä poika 2v 4kk ja nukku öisin n.10-11h ja päivällä 2h
  16. Marilii

    juominen pullottelun jälkeen...

    Aika paljonhan sitä pitäisi saada menemää sitä nestettä. Mulla poika teki maitolakon silloin ku jätin pullon pois, mutta kaikkee muuta suostui kyllä juomaan mukista. Sulla on varmaan nokkamuki käytössä? Vaiko ihan tavallinen?
  17. Marilii

    Räpeltääkö taaperoikäisenne poikanne pippeliään?

    No mikä on sitten se NORMAALI määrä??? Nääs ystäväni poika on jatkuvasti käsi housuissa, tunkee sitä kättä sinne joka välissä. Ja ikää on samanverran kuin omalla pojalla eli reilut 2v. Omani toki tutkii ammeessa ja jos on ilman housuja, muttei muuten. Ollaan vaan ystäväni kans mietitty mikä on...
  18. Marilii

    minkä ikäisenä lapsenne oppineet tekemään nuppipalapelejä?

    Vähän päälle vuoden oli kun poika alkoi niitä tekemään. Teki niitä kyllästymiseen asti. Niitä tulikin sitten useampi hankittua
  19. Marilii

    Minkälainen patja jatkettavaan sänkyyn?

    Minä osti Jyskistä, vähän päälle 30e . Siinä oli ne jatkopalat mukana! Ja luulenpa että kaikissa muissakin patjoissa on mukana ne irrotettavat jatkopalat! Otin aluksi 2 palaa pois ja laitoin talteen. Sitä mukaa kun poika kasvaa niin voi lisätä paloja =)
  20. Marilii

    Synnytysten kestot pinoon

    15h ja risat ;)

Yhteistyössä