Hakutulokset

  1. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Onnea kaikille.Onko nyt niin, että kaikki marrasvauvat ovat tulleet maailmaan? =)
  2. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    samir05 Lidlistä löysin suklaata. =) Onneksi vaavilla ei ole ainakaan toistaiseksi ilmennyt vatsavaivoja. Isosisko oli koliikkivauva, joten muistissa on vielä, mitä tuo on pahimmillaan ja oli oikeesti ihan sama, mitä söi tai jätti syömättä. Viime yönä meillä tankattiin vielä kahden jälkeen...
  3. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Mulle kans tuo salasana kerhoon. :) samir05 täällä kans painitaan suklaa riippuvuuden kanssa. Koitin riisisuklaata, kun oli ihan pakko saada edes vähän. Selitin itselleni, että eihän tuo ole niin paha, kuin täyssuklaa, eihän? Vaavi on päättänyt, ettei suostu syömään, mikäli äippä on...
  4. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Onnea taas vauvaantuneille. =) Meillä myös isompien lasten rytmit sekaisin. Illalla saattaa mennä puoleen yöhön, ennenkuin saan nukkumaan ja aamulla sitten nukuttais pitkään. Vauva on ottanut tavakseen viritellä seurusteluhetkiä öisin. Meinaa vissiin, että kun ollaan kahden ja kaikki muut...
  5. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Onnea taas kaikille vauvan saanneille. Eikä paljon ole päiviä muillakaan, kun saavat vauvan syliinsä. Vai silleen sulle mamina kävi. Onneks lähdit lekurille, että selvis syy. Mulla oli myös jäänyt kohtuun iso pala istukasta, joka tuli onneksi itsekseen pois pari päivää synnytyksen jälkeen...
  6. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Suklaan syönnistä: Eilisen ja tän päivän olen ollut ilman ja vauvan naamasta on alkanut punoitus tasoittua. Miten sitä kestää ilman, kun joulukin on tulossa? :) Niin yritin totuttaa koko odotusajan. :laugh: Positiivisesti ajatellen voi päästä kiloista nopeammin ilman herkkuja. Melko hyvin...
  7. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Onnea kaikille vauvan saanneille ja tsemppiä muille. Nyt alkaa jo olla päivistä kiinni kaikilla. :) Meidän prinsessa on päättänyt rajoittaa äipän suklaansyöntiä. Neidillä helottaa naama aivan punaisena. Ensin pistin tuon hormoninäppyjen piikkiin, mutta kun viikonlopun aikana on tullut...
  8. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Pakko käydä välillä katsomassa, joko olette jakautuneet. :) Päivät menee niin nopeasti, ettei ehdi käymään koneella, ku vasta myöhään iltaisin, jos silloinkaan. Maanantaina käytiin vauvan kanssa pään magneettikuvauksessa. Soittivat jo eilen ja kaikki on kunnossa. Ei löytynyt mitään...
  9. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Ensimmäinen päivä "Paluu arkeen" jo illassa, joten jos tässä jotain ehtisi kirjoitella. Miten voikin olla vaikeeta jättää vauva kotiin kauppareissun ajaksi, vaikka tietääkin, ettei ole mitään hätää? =) Meidän 5-vuotias totesi päivälle, et "Mä rakastan äiti sua niin paljon, kun teit tuollaisen...
  10. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Heips pitkästä aikaa! Eipä ollut turha hälytys, vaikka matkalla sairaalaan supparit loppuivatkin hetkeksi ja meinasin jo sanoa ambulanssi-pojille, että käännytään takaisin. :laugh: Sairaalassakin oli vähän sellainen olo, että onko nyt oikeasti lähtenyt käyntiin. Kätilö katsoi tilanteen ja...
  11. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Kiitos Mamina, et pistit niitä suppareita eteenpäin. :laugh: Kauan tätä on odoteltu ja kun viimein alkaa, niin samantien muistaa, et ai hitto, kun se sattuskin näin paljon. =) Eipä tarvi miettiä, onko harkkari tai ei. Tää lähtis nyt kohtapuolin kohti Turkua. Toivottavasti ei ole väärä...
  12. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Tänään sain vihdoin itseäni niskasta kiinni ja kannettiin vauvan sänky sisälle. Samalla tuli laitettua makuuhuoneen sisustus uuteen uskoon ja vauhtiin päästyäni samassa meni olohuone ja lastenhuone. Koiraportit ovat myös paikallaan, joten kelpaisi vauvan jo syntyä. =) Tuloksena tuosta...
  13. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Onnea MissMaisalle ja Kisselle tsemppiä huomiseen. Täälläkin hirvea väsymys päällä. Tän päivän ollut hirveä makeanhimo. Kaapit on tyhjennetty ja sairaalaeväät vaihteeks syöty. =) onneks huomenna tulee äitiysrahat, et pääsee kunnolla kauppaan. Tarkottaisko tuo makeanhimo, et kroppa tarvitsis...
  14. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Täällä ei merkkiäkään, että synnytys olisi lähellä. Aika käy pitkäksi ja harmittaa, kun ei saa niin paljon tehtyä, kuin haluais ja tarvis. Olo on tosi kehno ja oon koittanut miettiä positiivisia asioita tästä loppuvaiheesta. Mitäs te jäätte kaipaamaan odotusajasta? Vauvan potkuja tulee...
  15. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Onnea äitee 78 pikku prinssistä. Kyllä nää viimeiset päivät ja viikot ottaa koville. Tuo sää ei ainakaan helpota asiaa yhtään. Jatkuvasti vaan väsyttää. Pääsen perjantaina lääkärille. On ilmestynyt oikeaan polvitaipeiseen ihan tolkuton mustelma ja muutenkin on turvotusta. Th meinas, et...
  16. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Onnea manhis pojasta! Niin se vaan lähtee pino purkautumaan. =) Ei mulla muista ole sf-mitta ollut näin korkea. Tiedä sitten mistä johtuu. Täynnä vaan alkaa olemaan. Mulla alko tänään limatulppa irtoamaan. Jees, jotain merkkejä sentään. Monta päivää oon palellut ihan kauheesti. Illalla...
  17. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Tänään neuvolassa Painoa tullut 400g/vk sf-mitta 37cm Vauva ei siis ole laskeutunut ja kiinnittynyt. Hoitajakin sanoi, että ahdasta alkaa olemaan. Ylöspäin ei ainakaan mahdu enää tulemaan, kun on aivan kiinni kylkiluissa. :laugh: Ihmekös tuo, että närästää ja oksettaa. Saas nähdä...
  18. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Juma, et jurppii taas pahemman kerran. Pikkusisko soitteli tänään ja kyseli kuulumisia. Siinä sitten sivussa totesi, että eikös meidän äiti ole tänään lähdössä laivaristeilylle työporukan kanssa. Mä ihan h-moilasena, et mihin hiton laivamatkalle, kun ollaan sovittu, että tulee meille pikkuisia...
  19. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    mamina Mulle voit laittaa veikkaukseksi tyttöä. Ei ole missään vaiheessa suostunut näyttäytymään kunnolla, mutta alun poika-tunne on vaihtunut vahvasti tyttö-fiilikseksi. :laugh:
  20. J

    *MarrasMassutII MARRASKUUSSA!! '08 ~korkattu~:) *

    Huomenta! Taas yksi huonosti nukuttu yö takana. Meillä kans taistellaan lasten kanssa nukkumisten kanssa ja yleensäkin iltarutiineista. Meillä nuorin on ollut vauvasta asti turhankin ääniherkkä. Herää siis pieneenkin ylimääräiseen ääneen. Pakko saada neiti päikkäreille klo 12-13 välillä...

Yhteistyössä