Hakutulokset

  1. Monttu

    Toukokuun budjettihaaste

    Merkkailen ja tulen mukaan :) Tavoite olisi taas sen 600, jos nyt vaikka menis alle...
  2. Monttu

    Huhtikuun budjettihaaste

    Meiltä 2+3. Tavoite oli 600€,meni 640.Sisälsi kaiken mitä kaupasta haettiin. Ei pahasti yli :D Toukokuussa aion karsia herkuista! Meillä niihin meni aika summa :/
  3. Monttu

    Huhtikuun budjettihaaste

    Mä ostin tänään kyllä paljon turhia juttuja...Puolet olis voinu jättää kauppaan,mutta onneks herkkuja oli myös siskoille :D Ostokset: Muovikassi x4 Ufo-keksejä x3 Weetabix Cheerios Maito x4 Pastapusseja x3 Mignon 4-pack x5 Tortillapohjia x2 Nuudeleita x4 Ketsuppi Pyykinpesuaine...
  4. Monttu

    Huhtikuun budjettihaaste

    Nyt oon käyny kaks kertaa kaupassa tälle kuulle, mennyt 14,9€ ja 20,5€. Kymmenen päivän ruokalista tehty ja niihin tavarat haen huomenna. Jäljellä 564,6 :)
  5. Monttu

    Huhtikuun budjettihaaste

    Mukana :) Meillä 2+3 ja tavoite olisi päästä alle 600€. Käyn suurimmaksi osaksi työpaikan kaupassa ja aion laskea budjettiin kaikki pesuaineet,paperit ym.mukaan.
  6. Monttu

    Maaliskuun budjettihaaste

    Innolla odotan ens kuun ketjua, nyt en ehtinyt mukaan mutta ens kuussa ehdottomasti!
  7. Monttu

    20-25-vuotiaat: minkälainen on elämäntilanteenne?

    Naimisissa. Kolme lasta,5v., 2v. ja 1v. Just myytiin oma ja muutettiin vuokralle, katsellaan uutta sitten kun mäkin menen takasin töihin. Olen 25v. Tyytyväinen olen elämääni, kauhulla välillä kuuntelen kavereitten mies- ym.juttuja, jotenkin tuntuu ettei vanhojen kavereitten kanssa paljon...
  8. Monttu

    Ainun käsikäyttöiseen rintapumpun kasaamiseen vinkkejä??

    se keltanen tulee siihen alas, mihin pullokin tulee. tulee siis pullon sisään. sit ne millä pumpataan tulee sisäkkäin
  9. Monttu

    Eilinen ketju hakusessa..

    Osaisko kukaan auttaa mistä löytyis se eilinen ketju,jossa ap:n mies oli muuttanu uuden naisen luokse, ei maksanu osaansa sähkölaskusta, ap ei saa jouluruokia pöytään ym?
  10. Monttu

    Milloin veronpalautukset kilahtaa tilille?

    3.12 ne kai pitäis tilillä olla :)
  11. Monttu

    Minkä ikäisinä lapsillenne on selvinnyt vauvanteon oikea laita ?

    Meillä 5v. tietää että kiveksissä kasvaa sellasia siemeniä mistä sitten voi tulla vauva ja vauva tulee ulos pimpistä tai leikkaamalla. On kovasti kysellyt kun on kaksi pikkusisarusta ja aihe tuntuu kiinnostavan... Itse ajattelin myös hakea kirjastosta kirjan niin olisi helpompi selittää samalla...
  12. Monttu

    NestleBonan keräilykoodit

    Jos jollain olisi sattunut jäämään koodeja ylimääräiseksi niin mielelläni ottaisin vastaan yksärillä :) Vastavuoroisesti minulta saisi sitten 4kpl liberon koodeja :xmas: Puuttuisi vielä 15 koodia bodysta,kun tajusin kampanjan niin myöhään :kieh:
  13. Monttu

    Kuvia viikkoihin nähden pienistä vauvamahoista?

    Musta tää oli ainakin pieni kahteen edelliseen verrattuna :) Viikkoja tasan 42, käynnistykseen lähdössä
  14. Monttu

    Koon 86 välikausipuvut - onko haalari todella ainoa vaihtoehto??

    Ootko käyny citymarketissa? Mun mielestä eilen ainakin oli keravan cittarissa paljon ulkohousuja, kokoja en tarkemmin kattonu muuta kun että oli pieniä meijän pojalle
  15. Monttu

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    tätä olin just tulossa kiroomaan...siellähän se lautakasa oli reunassa :headwall:
  16. Monttu

    Kela ei tarkista vammaistukihakemuksen asioita

    Saman ihmisen mielestä hänen lapsensa nivustyrä on sama asia kun meidän pojan synnynnäinen aivojen kehityshäiriö...Molemmat kun on muodostunu raskausaikana.....
  17. Monttu

    Kela ei tarkista vammaistukihakemuksen asioita

    Meillä just nuorimmalla vammaistuen hakeminen menossa. Ilomielin antaisin sen tuen jollekin muulle jos meidän pieni sillä paranis.... Olin menossa takaisin töihin äippäloman loputtua,mutta kun tieto diagnoosista tuli päätimme heti, että olen kotona kunnes nuorin on 3v. Ystävääni lainatakseni...
  18. Monttu

    Paljonko painat, sinä n. 162cm pitkä!?

    164cm ja 52kg.Kolme lasta,nuorin 8kk :)
  19. Monttu

    Miksi pitää nimiäiset?

    Mun mielestä nimiäisten idea on juhlistaa lapsen nimeä eikä vinkua lahjoja.....

Yhteistyössä