Hakutulokset

  1. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Hemutuksen kuulumisia odottelen :D Luultavasti nyt ainakin vauveli jo maailmassa. Ihan järkyttävää luettavaa tosiaan että sut on käsketty vaan odottaan vaikka käynnistyspäivästäkin oli puhuttu. Mulla oli myös vauvan masu isompi kun pää ja meni jossakin yläkäyröillä mutta onneksi käynnistivät...
  2. M

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tästä möhömahasta syntyi tyttö :) (niinkuin joku oikein veikkasikin)
  3. M

    RD odottajat 2012

    Heippa Tänne syntyi 12.6.12 tyttö 4070g/51cm (37+6) No isohan tuo oli viikkoihin nähden mutta ei sit onneksi sitä 4,5-4,7kg mitä veikkailivat. Sokerit palasivat heti synnytyksen jälkeen normeiksi eli mä vaan saan tämän raskausdiabeteksen jokaisessa raskaudessa. Sekä mun että vauvan...
  4. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Onnittelut kaikille vauvansa saaneille hemutus Toivottavasti alkaisi pian syntymään itekseen. Ite kolmessa käynnistyksessä olleena voin sanoo että on se vaan helpompaa kun tulisi ne omat supistukset. Käynnistykset toisin nopeita mutta se kipu se vaan on ihan hirveetä. Toisin eihän tuo ole...
  5. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Madde Täällä samoja tuntemuksia Tekis hirveesti harrastaa jo sexiä toisin tuntuu että viiminen sexi kertkin on jo kuukausien päässä kun ei enään raskauden loppumetreilläkään hommailtu.. Mä en revennyt eikä tikkejä laitettu, synnytyksestä 9pv nyt en oo kahteen päivään vuotanutkaan yhtään ni...
  6. M

    Käynnistyksistä ja niiden kestoista?? Omia kokemuksia?

    eka 1h55min (tipalla) toka 3h3min (tipalla) kolmas 45min (tipalla)
  7. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Onnea kaikille vauvansa saaneille. Ja odottoville jaksuja viime metreihin.!! Mulla on jo ikävä mun pallomasuani olihan se sentään upeemmassa kunnossa kun tää nykynen löllö -läskimakkara-plötsi.. Toisin tuo joka sieltä mun pallosta syntyi on vaan niin ihana..ku pysyiskin tollasena...
  8. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Pientä päivitystä täältäkin tiistaina 12.6.12 oli äippäpoli käynti vauvelin painoarvioksi saatiin 3,6kg mut paikat ei olleet missään täydellisessä jamassa kanavaa oli jälellä ja jotain reunojakin tuntu. Mietittiin pitkä tovi että aletaanko käynnistämään vai tuunko ke aamuna uudestaan,mutta...
  9. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    JÄNSKÄTTÄÄ!!!! Tänään vihdoin äippäpolikäynti ja lääkäri oli kirjoittanut että äiti tulossa käynnistykseen tälle päivälle. Mutta koko aika pelko persuksissa että jos kuitenkin käännyttävät vielä takaisin. Tää epätietosuus raastaa.. Varsinkin kun mun yks kaveri just tänään sano että samassa...
  10. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Onnea kaikille vauvansa saaneille niitähän olikin taas monta <3 Vähän samoja mietteitä täälläkin kuten hemutuksellakin Kamalasti olen huomista äippäpolikäyntiä odottanut mutta takaraivossa jyllää että älä iloitse vielä koska ihan hyvin voidaan vielä käännyttää takaisinkin kotiin mä oonkin...
  11. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    pillipöllö Meillä samanlainen mekko tytölle ( jos se sitten se lupaama tyttö on) ja ihana vauva <3 seisomalaudasta Joku mainitsi mun poika on kohta 2v1kk ja ollaan hommattu pelkkä seisomalauta saa ny nähdä miten siinä pysyy. Toisin tähän mennessä ollut kiltti ja rauhallinen poika...
  12. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Minäkin nyt tässä marmatan. Eihän tässä ollut kun 1-2pv sitten kun täällä hehkutin että oon saanut nukkua yöt todella hyvin kerran yössä käynyt vessassa ja sit oon saanut heti nukahdettua. Kunnes viime yönä heräsin varmaan 10-15x kävin vessassa ja tuli vaan sellattia säälittäviä pikkuliruja :(...
  13. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Mupelolle Onnea huomiseen koitokseen jos ei nyt aikasemmin kuitenkin jo lähtis tuleen. Onnittelut taas kaikille vauvansa saaneille ja nythän niitä tosiaan tulee päivittäin sekä täällä että facen puolella..ihanaa.. Mun vika neuvola nyt 37+1 (36+2) paino: -1050 (+1478) koko raskaudessa...
  14. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    maikki79 Paljon tsemppejä loppu koitokseen. Itse pelkään just samaa että jos ei alakkaan itestään käynnistyyn ja mä viikko tolkulla sairaalassa. Ja mä vihaan sairaaloita en osaa niissä nukkua ja herään jokaseen rapsahdukseen ja ääneen. Nukkumisesta Mä koen nukkuvani myös hyvin ei niinkun...
  15. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Onnittelut tanjamaa sekä PikkuMyy-82 nyttyröistä <3 mupelolle Kyllä se sieltä ulos tulee ja voi olla jo että ihan lähipäivinä. Taistis TMeillä on sama odottelu päivä..ite odottelen myös tiistaina vielä 6pv!!! Jänskättää kun mulle lääkäri sano että tuu laukkujen kans sairaalaan mutta kun...
  16. M

    RD odottajat 2012

    Pienitytöntylleröinen Mäkin oon pystynyt syömään esim pizzaa,sipsejä,munkkeja ilman että nousee mutta anna armias kun syöt jotain normi sapuskaa niin sit kyllä nousee.
  17. M

    Tyttö vaiko poika?

    Tuon selvempää poika kuvaa ei voi kyllä ollakkaan :)
  18. M

    RD odottajat 2012

    Ärgh!! Oon jo lopen kyllästynyt sokereiden mittailuun oli varmaan reilu viikko etten ees kattonutkaan mittareihin päin ( iltainsuliinit kyllä pistin) Nyt oon taas ottanut itteeni niskasta kiinni ja koittanut taas vähän useemmin mitata. Tässä toivon mukaan ei olisi enään kuin viikko oon...
  19. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Kertokaa nyt tyhmälle mikä on Balonki ??? Kiinnostaa kun näyttää olevan sama synnytyssairaala Maikki79 kanssa ja kun hänkin käynnistyksessä ja jos mullakin ensiviikolla käynnistys niin voidaanko mullekkin laittaa joku balonki?? Maikki79 tsemppejä käynnistykeen Enisa Onnittelut tytöstä.
  20. M

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Keneltäköhän tänään tulee vauva uutia? Tuntuu että joka päivä nyt tullut vauva uutisia..ihquu.. Täällä nyt menossa 36+6 ja viikko siihen että pääsen äippäpolille ja toivon mukaan siihen käynnistykseen mikä mulle on luvattu..pelkään kyllä että käännyttävät kotiin jos paikat on ihan epäkypsät...

Yhteistyössä