Hakutulokset

  1. D

    Poistettu

    Poistettu
  2. D

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Kukas tätä pinoa päivittäisi? Mie olen saanut tarpeeksi eräistä harmaista, jotka kyttäävät täällä juttujani ja tekevät aloituksia mitäs nytille. Joku kerho ois ihan jees, et vois teille tutuille kertoa kuulumisia ja kuulla teistä. Mutta tänne en enää kirjoittele, kun selvästikin hiukan turhan...
  3. D

    ***JOULUTONTUT -08, HUHTIKUUSSA 2009 ***

    Kylläpäs esitit asian hienosti, Terhikki. Täytyy tosissaan olla kiitollinen että imetys sujuu, vaikka se vaikeaa on ollutkin, sillä kaikilla ei siihen ole mahdollisuutta. Näillä sanoilla poistun pinosta, vaikken kovin aktiivisesti ole osallistunutkaan. Ei mulla tahdo aika riittää, ja olen...
  4. D

    ***JOULUTONTUT -08, HUHTIKUUSSA 2009 ***

    Näinhän se on, Terhikki. Et eihän se väli ajallisesti mitään, mutta toki se on kurjaa jos vauvaan sattuu tuo kakanpanttaus :/ Rintaruokituilla vauvoillahan se on yleistä, et kakkaa tulee harvoin juuri siksi kun maito on luonnostaankin taipuvainen imeytymään hyvin. Meillä muuten myös nuo...
  5. D

    ***JOULUTONTUT -08, HUHTIKUUSSA 2009 ***

    4kk neuvolassa käyty täälläkin (myöhässä pyhien takia), ja neiti oli jo 6700g ja 62cm (syntyi 3380g ja 50cm). :D Kasvua kehuttiin ja rohkaistiin jatkamaan täysimetystä, mistä olin todella iloinen. Eri lääkäri ja neukkutäti tällä kertaa, ja oli kiva kun ei painostettu alottamaan niitä kiinteitä...
  6. D

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Kauhia ku ollaan tiputtu! Eikun nostamaan, mammat palstalle kertomaan kuulumisia :D Onnea Suukkikselle, Chamille ja Zoe-F:lle laihtumisista! Kivaa päästä omiin mittoihin. Itse olen tyytyväinen, että ahkeralla kuntosaliharjottelulla oon saanut pari kiloa lisää :D Lihasta kylläkin...
  7. D

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Pakko viel hehkuttaa, meidan mimmi liikkuu jo ihan eteenkin pain! Muutaman viikon menny sivulle, sillai lyllertany.. nyt tuki kadet sohvaan ja veti loppua kroppaa perassa. Meidan pieni mittarimato :heart: Soitin miehelleki ihan innoissani, niin taa totee "ainii, piti kertooki sulle, se teki tota...
  8. D

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Pikapikakuulumiset meiltakin, ei ole skandeja tas koneessa (meidan oma huollossa, nyt olen omalla koneellani). Huomasin vain etta on SS ja Suunnistajakin jakautuneet, oi etta! Oikein paljon onnea ja tervetuloa tanne puolelle! Ma niin tiesin etta Suukkis saa pojan :D :heart: Mitas tanne...
  9. D

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Tiedän koiruus mitä tarkoitat :) Enkä todellakaan loukkaantunut! Totesin vain että monta kertaa otti lelun etusormen ja peukun väliin ja muut sormet oli nyrkissä. On tehnyt niin edelleenkin... tiedä sitten mitä tarkoittaa, voiko olla vahinko kun niin monesti on onnistunut. Vauvat on kaikki...
  10. D

    ***JOULUTONTUT -08, HUHTIKUUSSA 2009 ***

    Taas ilmoittaudun, katsotaa mitä lahopää osaa kommentoida :) Katherinelle heipat ja mukavat jatkot :wave: Jennaen krooniset menkat ei kuulosta kyl yhtään kivoilta, toivottavasti loppuvat ennemmin kuin myöhemmin! Aika sissi oot ku et ton enempää asiasta valita :p NullPointsko se...
  11. D

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Onnea Cham poitsun uudesta tempusta! Meidän tyttö nauroi ekan kerran tossa kuukausi takaperin, eli 2kk iässä :) Eli aikas saman ikäisenä kun teidän poika on nyt! Tosi samaan tahtiin kehittyvät meidän vauvat, ei meidän neitikään ollut edes kuukauden vanha kun pää jo pysyi lähes kokoajan...
  12. D

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Suloinen kuolaaja, toivis! Meillä myös kuola on nyt litratavaraa, ollut jo kohta pari kk. Nyrkkejään pureskelee kans, et ilmeisesti se ainakin meillä liittyy noihin hampaisiin. Saas nähdä koska Chamin poitsu saa hampaita! :D Onneksi teillä on tuo koliikkikeinu, ettei ihan nonstoppina tarvitse...
  13. D

    ***JOULUTONTUT -08, MAALISKUUSSA 2009 !***

    Voi KIITOS NullPoints, Härkänainen, Nimra ja Mussupussu (+ muut tietysti jos oli, anteeksi kun en muista nikkejä :ashamed: ) kivoista lohdutuksen sanoista meidän häihin liittyen :hug: :flower: Toki tuntuu pahalle, kun musta ja miehestä on luotu niin kertakaikkisen väärä kuva mediassa, mutta...
  14. D

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Moikka kaikille pitkästä aikaa! :wave: Tänään oli neidin 3kk neuvola, ja rokotekin annettiin =) Hyvin otti sen tyttö, vaikka jännitinkin sitä. Pari itkasua pääsi, mut heti loppui onneksi se. Vähän on nyt kitissyt ehkä normaalia enemmän, mut ei onneksi vielä mitään varsinaisia oireita. Suppoja...
  15. D

    Mitä ruokana tänään?

    Pinaatti-raejuusto-täysjyvälasagne ja porkkana-aprikoosiraaste. :)
  16. D

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Lista korjattu, Cham :) Mimmu84 lisätty myös, tervetuloa meidän joukkon :flower: Hauskoja kuvia!
  17. D

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Kiitos koiruus vinkeistä, ostankin sitten tuota nestemäistä panadolia pahimman säryn varalle jos ei enää ees toi purulelu auta. :flower: Terveen näkönen poju teillä =)
  18. D

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Tervetuloa mimmu84, laitan listalle =) Olipa nopea synnytys! Veiledillä herttainen jätkä :heart: Kiva kuulla sustakin! Kiva kuulla että imetys sujuu, alkuunhan se taitaa takkuilla itse kullakin, mut on se ihana tunne kun molemmat äiti ja vauva oppii ja imetys alkaakin tuntua mukavalta. Nyt...
  19. D

    ***JOULUTONTUT -08, MAALISKUUSSA 2009 !***

    Kiitti hammasonnitteluista, Grynna! Vaikkei tää kyl mitään herkkua ole :D AC, mukava tosissaan kun toinenkin samassa veneessä! Meillä näkyy alhaalla muutama (oisko 3-4?) hampaanalku, ihan selkeesti valkoset pienet pikkuhampaat koholla ihan siitä ienrajasta, eikä paljoa näy sitä ientä siinä...
  20. D

    ***JOULUTONTUT -08, MAALISKUUSSA 2009 !***

    Kiitos Mussupussu uudesta pinosta! AC: Meilläkin hampaat tuloillaan! :o Ja niitä nyt sit itketään yhtenään :'( Rankkaa on, viel ku on näin pienikin... nyt takaisin lohduttelemaan ja tarjoamaan purulelua. DD ja potkurineiti 2,5kk :heart:

Yhteistyössä